LET OP!!!!
IK HEB JULIE HULP NODIG!
WIE IS ER IN ORANGE COUNTY IN KEMER IN TURKIJE GEWEEST VAN ONGEVEER 27 JUNI T/M 13 JULI 2007!
IK WAS TOEN OP HUWELIJKSREIS EN HEB EEN ONGELUK GEHAD, TIJDENS HET GEBRUIK MAKEN VAN DE GLIJBAAN.
WIJ ZIJN MET SPOED OP ZOEK NAAR GETUIGEN!!!!!
WIE WIL ONS HELPEN OM TE GETUIGEN, ALS JE IETS GEZIEN HEBT, OF JE HEBT ANDERE GEVALLEN/VERHALEN GEHOORD VAN MENSEN DIE VAN DEZE BEWUSTE GLIJBAAN ZIJN AFGEWEEST.
LAAT HET ME DAN WETEN.
JE KUNT MIJ MAILEN NAAR [email protected]
AUB HELP ME, WANT IK BEN NOG STEEDS ARBEIDSONGESCHIKT EN BEN NOG STEEDS AAN HET VERWERKEN WAT ER IS GEBEURD TIJDENS ONZE HUWELIJKSREIS.
IK ZAL U HEEL DANKBAAR ZIJN ALS IEMAND ZICH MELDT
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange County Kemer in Turkije
Re: Orange County Kemer in Turkije
Wat afschuwelijk voor jullie!!
Kon je op het moment niet bij de reisleiding (waar de reis geboekt was)
terecht?
Of nu nog bij de reisorganisatie? Mss zijn er mensen die foto s gemaakt hebben. Er was in 2007 vanwege alle misstanden een forum opgericht over O.C., mss weten mensen er nog van?
Sterkte in elk geval
Kon je op het moment niet bij de reisleiding (waar de reis geboekt was)
terecht?
Of nu nog bij de reisorganisatie? Mss zijn er mensen die foto s gemaakt hebben. Er was in 2007 vanwege alle misstanden een forum opgericht over O.C., mss weten mensen er nog van?
Sterkte in elk geval
Re: Orange County Kemer in Turkije
Bedankt voor je reaktie
Er loopt nu een rechtzaak en er blijkt wel degelijk dat de glijbaan aan geen kanten voldoet aan de eisen en uiteraard zijn alle getuigen van harte welkom.
Wil je mij de link sturen van het Forum?
IK wil daar wel even een kijkje nemen.
Mijn email is [email protected]
Bedankt voor de genomen moeite
Yvon
Er loopt nu een rechtzaak en er blijkt wel degelijk dat de glijbaan aan geen kanten voldoet aan de eisen en uiteraard zijn alle getuigen van harte welkom.
Wil je mij de link sturen van het Forum?
IK wil daar wel even een kijkje nemen.
Mijn email is [email protected]
Bedankt voor de genomen moeite
Yvon