Over vakantieveilingen.nl zelf geen opmerkingen maar wel over
sommige producten die je "gewonnen hebt."
Ik heb een paar ervaringen met restaurants waar ik de namen niet van zal noemen maar over sommige wel opmerkingen heb.
Bij 1 restaurant waar wij voorheen al ervaring mee hadden was de keuze
uit het buffet niet zoals het moest zijn. Ik zei aan tafel al voor de grap zeker omdat we een bon hebben van vakantieveilingen.
Bij het afrekenen vroegen ze of het gesmaakt had en ik antwoorde toen heel eerlijk nee, het is niet zo als voorheen. Waarop de eigenaar antwoorde ja, ik zal het maar eerlijk vertellen op deze avond hebben we alleen maar mensen die een bon van vakantieveiling hebben en ik heb inderdaad minder(goedkoper) vlees en keuze dan dat het moet zijn.
Anders kom ik niet uit met de prijs wat de mensen bij vakantieveiling betalen. Dus je krijgt gewoon waar naar je geld. Grote kans dus als je een bon hebt
en van te voren dit moet melden dat de desbetreffende avond die je wilt reserveren vol zit. We hadden wel een vervelende nasmaak hier van en
vinden dit een negatieve reclame en gaan dus niet meer naar dit desbetreffende restaurant.
Gisteravond bij het volgende restaurant geweest, daar kregen we een A4tje met keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Op internet had ik de menukaart al gezien en er is veel keuze (dacht ik)
Op de veilingbon staat ook dat we een 3-gangen keuze menu incl. koffie of thee hadden gewonnen. Als ik van te voren wist dat de keuze zo klein was
had ik niet eens geboden ! De portie's waren ook summier.
Bij de koffie zat geen koekje waarop wij vroegen waar de koekjes waren kregen we als antwoord die zijn op ! Wij weer: zeker omdat we een bon hebben van vakantieveilingen.nl? Waarop 1 van ons zei AH is nog open hoor.
Ook voor de restaurant een negatieve reclame en gaan hier dus ook nooit meer heen !
Ze prijzen zichzelf gewoon uit de markt terwijl het de bedoeling is positieve reclame te maken toch?
Ook bij een schilderworkshop ging het niet zoals in de beschrijving stond,
we zouden een originele Bob Ross doos mee krijgen waar we ons zelfgemaakte schilderij in konden vervoeren. Wat bleek? We moesten 1 euro betalen voor een echt Pizza doos ! Niks geen Bob Ross doos. Daarover heb ik een mail naar vakantieveiling gestuurd en kreeg later antwoord van de desbetreffende workshopgever dat dit niet de bedoeling was en dat ze het geld terug zouden storten. Ik moet zeggen dit hebben ze keurig gedaan maar geeft ook weer aan dat het niet is zoals het werkelijk moet zijn.
Al met al denk 10x na voordat je bied.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Producten van Vakantieveilingen.nl
Re: Producten van Vakantieveilingen.nl
dit soort berichten heb ik al eerder gehoord.
ook al eerder gemeld dat je anders word behandeld als je een veiling voucher hebt
bij sommige hotels is het gewoon onduidelijk vakantieveiling zegt bij hun te moeten boeken ,zei weer u moet het via vakantieveiling doen
melding dat ook het reserveringsysteem slecht werkt meer via mail en dan krijg je een mail dat je op een link moet drukken ,en ja hoor die werkt bij mij niet.
de andere dingen begrijpen ze niet ,ben ik nou gek
denk het wel
je kan beter een laste minte boeken is nog goedkoper ook vaak,wel jammer want de veilingen prijzen zich zelf de markt uit ,de hotelkamerveiling is nog erger helaas ,doe het nooit meer ,en heb nog bonnen.
op hoop van zegen zullen we maar denken maar de lol is er voor mij al af.

ook al eerder gemeld dat je anders word behandeld als je een veiling voucher hebt
bij sommige hotels is het gewoon onduidelijk vakantieveiling zegt bij hun te moeten boeken ,zei weer u moet het via vakantieveiling doen
melding dat ook het reserveringsysteem slecht werkt meer via mail en dan krijg je een mail dat je op een link moet drukken ,en ja hoor die werkt bij mij niet.
de andere dingen begrijpen ze niet ,ben ik nou gek
denk het wel
op hoop van zegen zullen we maar denken maar de lol is er voor mij al af.
Re: Producten van Vakantieveilingen.nl
nog even een toevoeging.
melding maken bij consuwijzer helpt als velen dit doen.
hier moet wat aan gedaan
melding maken bij consuwijzer helpt als velen dit doen.
hier moet wat aan gedaan