Goede middag beste mensen van het forum.
Ik zal jullie vertellen wat er aan de hand is.
Ik ga in april met de bus van Rotterdam CS naar Boekarest met Eurolines.
Ik weet dat ik een kussentje ga meenemen en dat het 36 uur is om in de bus te zitten.
Ik heb wel een vraag en die is als volgt:
Waar kan ik het beste zitten in de bus?
zo ver mogelijk voorin of zo ver mogelijk achterin.
Alle tips zijn welkom.
Ik ga van Boekarest met de trein naar Chisinau en daar ga ik een oud collega opzoeken.
Ik hoop op veel tips en adviezen omdat het de eerste keer is.
Ik ga niet met vliegtuig omdat het erg duur is.
Erg bedankt alvast
Elwin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tips gevraagd over de busreis van Rotterdam CS - Boekarest
-
Re: Tips gevraagd over de busreis van Rotterdam CS - Boekarest
zo ver mogenlijk voorin gaan zitten
achterin heb je de zwaaien in de bochten en bij hard rijden toch een beetje zwalken
middenin hobbeld te veel[vind ik]
maar waarom ga je niet met de trein das toch veel makkelijker en sneller
moet er niet aan denken 36 uur in een bus
voor 80 euro heb je al een retour vanaf vliegveld eindhoven naar boedapest
Boekarest vanaf 39.99EUR - Pak je koffer en bezoek Boekarestwww.wizzair.com/Eindhoven-Boekarest
Vluchten nu voor slechts 39.99 EUR!
achterin heb je de zwaaien in de bochten en bij hard rijden toch een beetje zwalken
middenin hobbeld te veel[vind ik]
maar waarom ga je niet met de trein das toch veel makkelijker en sneller
moet er niet aan denken 36 uur in een bus
voor 80 euro heb je al een retour vanaf vliegveld eindhoven naar boedapest
Boekarest vanaf 39.99EUR - Pak je koffer en bezoek Boekarestwww.wizzair.com/Eindhoven-Boekarest
Vluchten nu voor slechts 39.99 EUR!
-
Re: Tips gevraagd over de busreis van Rotterdam CS - Boekarest
Ik ben eens gaan snuffelen, en laat er nou inderdaad door eurolines een busdienst naar de Mac in Boekarest worden gehouden. In april kan ik niet boeken, wel aankomende week. Kosten: 220 euro.
Vliegtuig is dan toch goedkoper...
Trein is onvindbaar via hispeed.
Maar goed, de vraag is dus waar je moet gaan zitten: ik zou zeggen: zo ver mogelijk van de slaapcabine af. Heb je in ieder geval overdag geen last van een snurkende chauffeur. Of dacht je dat die aan één stuk 36 uur doorreed? Blijft het punt van de snurkende medepassagiers, maar op het dak zitten zal geen optie zijn denk ik.
Ik vind het advies om op het toilet te gaan zitten niet eens zo verkeerd, heb je het minste last van andere mensen.
Vliegtuig is dan toch goedkoper...
Trein is onvindbaar via hispeed.
Maar goed, de vraag is dus waar je moet gaan zitten: ik zou zeggen: zo ver mogelijk van de slaapcabine af. Heb je in ieder geval overdag geen last van een snurkende chauffeur. Of dacht je dat die aan één stuk 36 uur doorreed? Blijft het punt van de snurkende medepassagiers, maar op het dak zitten zal geen optie zijn denk ik.
Ik vind het advies om op het toilet te gaan zitten niet eens zo verkeerd, heb je het minste last van andere mensen.