LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie projectgroep universiteit

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Roadtrip

Vakantie projectgroep universiteit

Ongelezen bericht door Roadtrip »

Hoi iedereen,

Ik heb tussen 6 en 13 december een unieke kans om ten koste van maar één verlofdag op vakantie te gaan. Ik ben dan van plan om naar Beijing te gaan. Financieel gaat dat helemaal lukken.

Er is echter een probleem. Ik zit nog op de universiteit en moet op die data in een groep aan een project werken. Vanzelfsprekend zou ik de rest van de groep niet benadelen en ervoor zorgen dat mijn werk voordat ik vertrek af is. Ook zal ik zorgen dat ik 24/7 met mobiel internet en een laptop bereikbaar ben, mocht er werk verricht moeten worden.

Als eerste zal ik overleggen wat mijn groepjes hiervan vinden. Als er geen unaniem besluit is dat ik gewoon weg kan, ga ik niet.

Als mijn groepje het echter goed vind, weet ik niet hoe ik het uit moet leggen aan mijn docent. Officieel zijn de colleges verplicht en je kan strafpunten krijgen wanneer je niet op komt dagen. Het gaat in totaal om 3 uur waarbij ik afwezig ben.

Ik zat er zelf aan te denken er een soort educatieve reis van te maken. Dat is leuk, leerzaam en makkelijker bij het onderhandelen of ik weg kan. Weten jullie misschien waar ik kan kijken of er interessante speeches worden gegeven, of dat ik mee zou kunnen lopen bij een universiteit voor een weekje? Ik kom er via het internet niet goed uit. Ik heb ook weinig connecties in China.

De laatste doch minder ideale oplossing is om gewoon niet tegen mijn docent te zeggen dat ik naar China ben gegaan. Dat kan echter veel problemen opleveren. Ik ben onverwachts absent, mensen kunnen zich verspreken en bij een conflict heb ik geen poot om op te staan.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?

rozemarijntje

Re: Vakantie projectgroep universiteit

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Kijk een op e start pagina van china n dan prikbord

Gesloten