Je "wint" een veiling, zo heet dat in het Nederlands. Je "koopt" geen veilingzusjej21 schreef:Misschien snap ik het niet, maar je hebt toch niets "gewonnen"? Je hebt er toch voor betaald?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
Re: Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
Re: Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
Je koopt iets op een veiling.berndv schreef: Je "wint" een veiling, zo heet dat in het Nederlands. Je "koopt" geen veiling
Er valt niets te winnen het is geen loterij of kansspel.
Prijzen zijn gegarandeerd als je maar genoeg biedt.
Re: Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
Je hebt 10 mensen die bieden op een veiling, hoe heet de persoonEmmy75 schreef: Je koopt iets op een veiling.
Er valt niets te winnen het is geen loterij of kansspel.
Prijzen zijn gegarandeerd als je maar genoeg biedt.
dan die uiteindelijk het geveilde produkt koopt ?
Dan ben je toch de 'winnaar' ?
Re: Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
Dat is gewoon een "koper".Chocomelk schreef:Je hebt 10 mensen die bieden op een veiling, hoe heet de persoonEmmy75 schreef: Je koopt iets op een veiling.
Er valt niets te winnen het is geen loterij of kansspel.
Prijzen zijn gegarandeerd als je maar genoeg biedt.
dan die uiteindelijk het geveilde produkt koopt ?
Dan ben je toch de 'winnaar' ?
Als 10 mensen meedoen aan een willekeurig 'spelletje' kan in principe iedereen 'winnen'. Je kunt een veiling zelf beïnvloeden. Als je iedere keer het hoogste bod overtreft of 1000 euro biedt op iets dat 100 euri waard is, win je vanzelf.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 04 aug 2009 22:21
Re: Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
Vreemd deze verhalen. Ben al een paar keer meegeweest met reisjes van vakantieveiling en dit gaat prima en ook waar voor mijn geld. In 2009 heb ik dit artikel geschreven waar je op moet letten als je op vakantieveiling gaat bieden. http://www.leerwiki.nl/De_lastminute_to ... ie_veiling
Bijvoorbeeld kijk goed wat je aan het doen bent. Controleer altijd de prijs bij het bedrijf of restaurant via google voordat je verder gaat bieden. Laat je niet gaan en hou je hoofd erbij. Lees mijn tips.
Groetjes,
Jolanda
Bijvoorbeeld kijk goed wat je aan het doen bent. Controleer altijd de prijs bij het bedrijf of restaurant via google voordat je verder gaat bieden. Laat je niet gaan en hou je hoofd erbij. Lees mijn tips.
Groetjes,
Jolanda
Re: Vakantieveiling.nl wel of niet opgelicht?
De kracht van een club is ook hoe ze problemen oplossen. Wat dat betreft hoef je nergens op te rekenen. Zie mijn ervaring
Na eindelijk een veilinkje eens gewonnen te hebben, kreeg ik een vrolijke bevestigingsmail, met de melding binnen 5 dagen te moeten betalen. Tickets krijg je uiteraard pas NA betalen.
Toen ik na drie dagen (weekend) het even wilde regelen, bleek de voorstelling al twee dagen eerder geweest te zijn!
Ik heb daar direct melding van gemaakt, maar krijg te horen dat ik niet op de eigen emails van Vakantieveiling.nl mag vertrouwen, want worden nooit aangepast aan de situatie. Voor de echte informatie moet je de veiling op de website zelf lezen. “Dat u zich alleen richt op de betalingsmail, is in dit geval niet terecht.”
Waarom stuur je dan uberhaupt een mail? En ook nog met foute info? Er had moeten staan 'dit is een lastminute, direct betalen'.
Dat ik door de mail van Vakantieveiling zelf op het verkeerde been gezet ben, doet er niet toe. Gewoon klacht NMV-669-30308 afwijzen (‘closed’) en incasseren.
Na eindelijk een veilinkje eens gewonnen te hebben, kreeg ik een vrolijke bevestigingsmail, met de melding binnen 5 dagen te moeten betalen. Tickets krijg je uiteraard pas NA betalen.
Toen ik na drie dagen (weekend) het even wilde regelen, bleek de voorstelling al twee dagen eerder geweest te zijn!
Ik heb daar direct melding van gemaakt, maar krijg te horen dat ik niet op de eigen emails van Vakantieveiling.nl mag vertrouwen, want worden nooit aangepast aan de situatie. Voor de echte informatie moet je de veiling op de website zelf lezen. “Dat u zich alleen richt op de betalingsmail, is in dit geval niet terecht.”
Waarom stuur je dan uberhaupt een mail? En ook nog met foute info? Er had moeten staan 'dit is een lastminute, direct betalen'.
Dat ik door de mail van Vakantieveiling zelf op het verkeerde been gezet ben, doet er niet toe. Gewoon klacht NMV-669-30308 afwijzen (‘closed’) en incasseren.