LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen.nl klachten

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Juridische-kennis
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2013 21:40

Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Juridische-kennis »

geachte forumleden van Tros Radar,

Momenteel ben ik bezig met het bekijken van verschillende procedures binnen Vakantieveilingen.nl. Zelf heb ik een veiling gewonnen en heb als veel anderen een waardeloze aankoop gedaan. Echter handelt Vakantieveilingen structureel buiten de geldende consumentenwetten en betalingswetten in Nederland.

Enige misstanden die ik al heb kunnen vinden zijn onder andere:
- Het niet naleven van recht 'koop op afstand'
- Het incasseren van bedragen via eenmalige incasso zonder dat hier wettelijk toestemming voor is gegeven.

Zelf heb ik uiteraard contact opgenomen met Vakantieveilingen.nl en bovenstaande problemen voorgelegd. Echter heb ik geen duidelijke antwoorden ontvangen. Vakantieveilingen.nl neemt niet haar verantwoordelijkheid en wijst naar haar algemene voorwaarden. Wat ik Vakantieveilingen probeer duidelijk te maken is dat deze algemene voorwaarden in strijd zijn met het wetboek en diverse Europese wetten.

Op dit forum zoek ik gedupeerden van Vakantieveilingen.nl om meer misstanden te ontdekken. Op dit moment ben ik bezig met het voorbereiden van een klachtenbrief aan Thuiswinkel waarborg waar deze organisatie lid van is.

Juridische-kennis
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2013 21:40

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Juridische-kennis »

hokusspokus schreef:Wij kunnen dit niet in behandeling nemen !
Beste Hokusspokus,
Zal ik mogen vragen waarom niet?, Op dit forum heb ik al vele topics gezien over Vakantieveilingen en waarom mag ik consumenten niet wijzen op hun rechten? Het is toch beter om samen problemen aan te vechten dan dat te doen op individueel niveau?

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door trail46 »

Juridische-kennis schreef:
hokusspokus schreef:Wij kunnen dit niet in behandeling nemen !
Beste Hokusspokus,
Zal ik mogen vragen waarom niet?, Op dit forum heb ik al vele topics gezien over Vakantieveilingen en waarom mag ik consumenten niet wijzen op hun rechten? Het is toch beter om samen problemen aan te vechten dan dat te doen op individueel niveau?
Maak je niet druk, reactie kwam van een forumtrol die reeds verdwenen is. Plaats rustig je ding. :wink:

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Jefdus »

Het recht 'koop op afstand' geldt bij mijn weten niet voor reizen en vakanties...

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Brainless »

Koop op afstand, geldt niet voor internetveilingen.

Het incasseren van eenmalige incasso's kun je zelf aan/uit zetten bij je gegevens.
Je kunt oa kiezen tussen incasso of betalen met ideal.

Juridische-kennis
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2013 21:40

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Juridische-kennis »

Brainless schreef:Koop op afstand, geldt niet voor internetveilingen.

Het incasseren van eenmalige incasso's kun je zelf aan/uit zetten bij je gegevens.
Je kunt oa kiezen tussen incasso of betalen met ideal.
Beste Brainless,

Vakantieveilingen zegt inderdaad dat Koop op afstand niet geldt voor internetveilingen. Echter is dit een misverstand waar Vakantieveilingen.nl misbruik van maakt. Het is een ingewikkeld juridisch verhaal want bij de meeste, traditionele veilingen is een bod inderdaad bindend. Vakantieveilingen valt hier niet onder en valt onder de wet koop op afstand sinds oktober 2011. Op oktober 2011 is namelijk de wet koop op afstand aangepast en daarbij vallen internetveilingen zonder veilingmeester gericht op consumenten ook onder de wet koop op afstand.

Bij traditionele veilingen worden items aangeboden die uniek zijn zoals vastgoed en kunst, vandaar dat een bod bindend is omdat anders de verkoper en eigenaar van het geveilde enorm veel schade kan oplopen. Vakantieveilingen valt niet onder een echte veiling omdat diverse primaire processen anders verlopen. Kort samengevat zijn dat de volgende punten; er is geen veilingmeester, er is geen fysieke veiling alles speelt zich af in een online wereld, bij een fysieke veiling zien de deelnemers andere bieders, en daarnaast nog wat lastigere termen; Limiet, auctioneer’s announcement, en commissies.

Ebay heeft in haar historie ook de voorwaarde gehad dat elk bod bindend is. Deze organisatie heeft dit van de rechter terug moeten draaien.

Incasso:

Vakantieveilingen.nl geeft aan dat zij eenmalige incasso's uitvoeren omdat zij verantwoordelijkheden heeft naar haar aanbieders toe. Een eenmalige incasso is een lastig betaalmiddel omdat er wettelijk gezien zelfs een schriftelijke ondertekening moet zijn voordat een organisatie geld mag afschrijven. Veel bedrijven voeren automatische incasso's ook uit nadat je via internet een vinkje aan heb gevinkt. Bij Vakantieveilingen ontbreekt dit echter en verwijzen zij naar de algemene voorwaarden. Dit is natuurlijk erg fraude gevoelig. Op dit forum heb ik al een verhaal gelezen van een mevrouw waarbij er maarliefst €1500 door vakantieveilingen is afgeschreven zonder iets besteld te hebben.

Ik hoop hierbij jouw punten te hebben weerlegd en hoop dat anderen hier ook iets aan hebben.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Brainless »

Bij vakantieveilingen kun je nog van je aankopen af... staat gewoon in de voorwaarden.
Bij levering van producten:

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:

3. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.

4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Alleen reizen/tickets voor bv een uitvoering/musical ed. zijn uitgesloten.

Juridische-kennis
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2013 21:40

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Juridische-kennis »

Brainless schreef:Bij vakantieveilingen kun je nog van je aankopen af... staat gewoon in de voorwaarden.

Goed opgemerkt, ik denk dat veel mensen zich in de toekomst hier op kunnen beroepen.

cluelezz
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2013 01:57

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door cluelezz »

Ook ik ben misleid. Ik heb een paar weken terug een hairtreatment gewonnen bij een salon, voor 45 minuten en ter waarde van 145 euro. Echter, de behandeling bestond uit een 5 minuten-masker, wat spray in het haar en fohnen en stylen. De beloofde hairdiagnose met camera, heeft nooit plaatsgevonden. In totaal duurde het niet langer dan 20 minuten en was absoluut geen 145 euro waard, haha!
De kapper vertelde me dat ik nog 4 x gebruik zou kunnen maken van de behandeling, voor maar 15 euro. Waarom zou je in godsnaam een zogenaamd dure behandeling van 145 euro nog 4 maal gaan aanbieden voor zo een klein prijsje?? En dat bij iedere klant?

Kennelijk bieden er bij vakantieveilingen zich aanbieders aan, die er alleen op uit zijn naamsbekendheid te vergaren/ klanten te trekken en de kwaliteit van de behandeling met bijbehorende waarde in de advertentie aanzienlijk overschromen om het zo aantrekkelijk te maken om te gaan bieden. Als er de werkelijke waarde had gestaan, wat ik schat op 40 euro maximaal(?), had ik nooit geboden.

En nu ik contact op wil nemen met vv, blijkt dat ze me terug verwijzen naar de aanbieder, terwijl ik zoiets heb van, als aanbieders niet doen wat ze beloven, dan wil je dat toch weten als vv, om zo maatregelen te kunnen nemen?
Ik zet mijn verhaal neer om mensen te waarschuwen. Ik ben zo stom geweest vooraf geen onderzoek te doen naar vv en zal daar absoluut nooit meer een bod doen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Voordat je mee doet aan een veiling moet je eerst uitzoeken wat de werkelijke waarde is. Wat dat betreft is net als een reguliere veiling. Daar ga je ook geen duizenden euro's bieden op een schilderij waarvan je niet weet wat het is en wat de mogeljike waarde is.

smirnoff
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2012 16:35

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door smirnoff »

Wat een vuile…. ….. ….. zijn het daar bij vakantieveilingen.nl. In maart heb ik geboden op een veiling voor een 3 gangen menu bij mijn lokale berenrestaurant. Ik dacht, laat ik dat vakantieveilingen ook eens proberen.

Na de veiling te hebben gewonnen ontving ik een email met daarin de melding dat het geboden bedrag middels automatische incasso zal worden geïncasseerd. Geweldig dacht ik nog. Lekker makkelijk en hier hoef ik dus niet meer naar om te kijken. Kost wel € 2,50 maar zo lui als ik ben vond ik dat eigenlijk wel prima. Het was bedoeld om te proberen en misschien dat ik er ooit een echte vakantie boek tegen een hoger bedrag.

Enkele weken later wou ik gezellig met mijn partner gaan eten bij de het Berenrestaurant. De voucher zat nog niet in mijn inbox waarna ik controleerde of de automatische incasso al gedaan was. Dit bleek niet het geval. Daar mijn bod € 27,- was en ik normaliter ca. € 35,- kwijt ben bij het berenrestaurant was het voor mij ook niet de moeite om hier achteraan te gaan. Een beetje beteuterd was ik maar, er is niets geïncasseerd en ik heb ook niets ontvangen. No harm, no foul.

Nu kreeg ik gisteren in eens een incasso van intrum justitia met een verhoging voor het te vorderen bedrag van € 40,-. Lekker is dat. Vakantieveilingen.nl zou immers het geboden bedrag middels automatische incasso vorderen. Ik heb geen factuur in mijn mailbox gehad, nog ben ik geïnformeerd dat een automatische incasso niet was gelukt. (wat ik me overigens niet in kan denken daar mijn gegevens als, rekeningnummer, NAW en geboortedatum op juiste wijze zijn verstrekt).

Na ontvangst van de vordering van Intrum Justitia heb ik contact opgenomen met vakantieveilingen. Daar kreeg ik zo’n domme trol aan de telefoon die me ook niet al te vriendelijk te woord stond. Ze melde me dat er een aanmaning per email was verzonden. Of het waar is of niet … kan ik niet nagaan. Het kan zijn dat de verzonden mail in mijn spambox terecht is gekomen of iets. Ik heb de betreffende mail in ieder geval niet gezien. Daarnaast blijkt dus ook uit dit gesprek dat er überhaupt nooit een factuur is verzonden die ik kon betalen.

Daarnaast zijn de te leveren producten namelijk, een voucher voor een 3 gangen menu niet geleverd. Lijkt mij dat je toch eerst je product levert alvorens je de kosten voor dat product in rekening gaat brengen middels een incassobureau.

Daar ik geboden heb op het betreffende product ben ik uiteraard verplicht hier ook voor te betalen. Aan het incassobureau heb ik de hoofdsom betaald en daarnaast bezwaar gemaakt tegen de incassokosten. Die incassokosten ga ik dus mooi niet betalen. Die kosten mogen ze ergens stoppen waar het licht niet schijnt maar, mijn vraag ik wel af in hoeverre ik in mijn recht sta. De algemene voorwaarden van vakantieveilingen stellen dat betaling binnen 14 dagen dient te geschieden, anderzijds laat vakantieveilingen middels een email weten dat zij zorg zullen dragen voor de incasso van het geboden bedrag.

Daarnaast is mij nooit een factuur verzonden waarmee ik een betaling kon doen. Uitsluitend de email waarin een automatische incasso werd aangekondigd was een link beschikbaar waarmee met i-deal betaald kon worden. Hier heb ik uiteraard geen gebruik van gemaakt daar ik er vanuit ging dat dit middels automatische incasso zou verlopen

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Jolijn »

Nou vooruit, dan hier ook maar:
Jolijn schreef:Dat de aanmaning in je spambox zou zijn gekomen, lijkt me stug, daar kwam de eerste mail van VV toch ook niet in?

Na de veiling te hebben gewonnen ontving ik een email met daarin de melding dat het geboden bedrag middels automatische incasso zal worden geïncasseerd
Hier staat het anders:
Betalingsproces Hoe betaal ik de veili ... ureau in.

Als je gegevens 100% goed zijn doorgegeven en je weet 100% dat er genoeg geld op de rekening stond, heb je voor niets betaald.

wilellen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2013 15:26

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door wilellen »

VOOR MIJ NOOIT GEEN VAKANTIEVEILINGEN.NL MEER. WEES GEWAARSCHUWD..

Vorig jaar heb ik via Vakantieveilingen.nl twee waardebonnen aangeschaft voor Sauna complex Holterhof, goed voor een overnachting en gebruik van 2 dagen sauna. 1 van de bonnen heb ik vorig jaar ingewisseld. Hier is via mail contact over geweest met Holterhof, dus bewijsbaar. Ik heb in dezelfde mailwisseling gevraagd of beide bonnen aansluitend opgenomen konden worden (dus 2 overnachtingen en 3 dagen sauna) maar dit was niet mogelijk (staat dus op mijn mail).

De tweede bon was geldig ook tot eind mei 2013. Deze wilde ik inleveren in de laatste weken van mei 2013, na onze meivakantie. Maar ik kreeg toen het bericht (via via trouwens, niet via Vakantieveilingen zelf) dat Holterhof failliet is. Hiertoe per mail contact opgenomen met Vakantieveilingen om te vragen hoe het met de nog niet ingewisselde bon gaat.

Er werd gezegd dat hij als ingewisseld stond en ik nergens recht op heb. Ik heb hiertoe over en weer gebeld, gemaild om uit te leggen (meerdere keren) dat ik twee bonnen tegelijk afnam en er 1 nog niet ingewisseld was. Keer op keer kreeg ik de melding dat de bon als ingewisseld stond (?). En nu in de laatste berichten geven ze aan dat zij geen toegang hebben gekregen (van de rechter ?) tot het systeem van Holterhof en de gegevens dus niet kunnen checken. Omdat zij zelf blijkbaar een niet de3ugdelijk systeem hebben om de geldigheid van de bonnen die zij uitgeven bij te houden, wordt het nu afgedaan als al ingewisseld en krijg ik een kortingsbon van 5,- van Vakantieveilingen.

Dit kan toch niet zomaar? Zij moeten toch bewijzen dat beide bonnen ingeleverd zijn.. En dat zou niet moeten kunnen, want hand op mijn hart, 1 bon is nooit gebruikt en was absoluut meer waard dan 5,- wat ze ook na kunnen zien (anders kan ik ze dat wel laten zien, want ik heb alle emails nog). Kan dit zomaar afgedaan worden zoals ze nu doen? Klant in twijfel trekken? want de bon is niet ingewisseld. En als zij in een systeem hebben staan (als dat al zo is, vraag ik me af, want hoor tegenstrijdige berichten van ze hierover), dat deze ingewisseld is... Waar blijf ik dan? De bon is niet ingewisseld en door een gebrek aan info van hun failliete samenwerkingspartner, moet ik daar maar de dupe van worden? Ik neem aan dat een bedrijf dan een dergelijk risico draagt en niet afschuift op haar klanten?

Rechtsbijstand kan niks doen, het case bedrag is te laag. Ik ben aan het uitzoeken of ik iemand in de arm kan nemen, want dit is nu een principe kwestie geworden. Tevens werd er dit vandaag ook nog even heen en weer gestuurd:

---------------------------------

(mijn reactie op onderstaande mail van VV)
Vorige week zei uw medewerker nog dat u wacht op een akkoord om het systeem van holterhof in te mogen zien en dat dat even ging den. Raar dat u nu alweer dan hetzelfde antwoord stuurt. Heeft u toegang tot Holterhof systeem?

Hoe dan ook, ik heb mij al uitgeschreven bij u. Ik zal de nog afgenomen veilingen opmaken en u zult mij nooit meer als klant zien. Ook de mensen om mij heen zullen dat niet meer doen. En ik zal elke gelegenheid aangrijpen om uw klanten te vertellen dat u trouwe klanten zo behandelt, terwijl u helemaal geen bewijs heeft dat hij niet gebruikt is. Dat bewijs zou ik graag krijgen. Maar dat gebeurt natuurlijk niet. Dus zie ik mij genoodzaakt tot bovenstaande. Jammer.

--------------------------------------------------------------------------------
From: [email protected]
To: xxx
Date: Thu, 18 Jul 2013 12:39:28 +0000
Subject: RE: Re: Huize Holterhof [#103941] [#103941]


Geachte mevrouw,

Wij begrijpen uw reactie echter wij kunnen niet meer voor u doen dan dit.
Wij zien in het systeem dat uw waardebon is gebruikt / ingewisseld. Wij kunnen u hierin totaal geen compensatie aanbieden. Wij hebben als bedrijf toch besloten om u hierin een gebaar te maken en bieden u daarom de promotiecode (van 5,-)aan.
Verdere correspondentie omtrent dit onderwerp zullen wij niet meer in behandeling nemen omdat wij vanuit vakantieveilingen alles hebben gedaan wat voor ons mogelijk was. Dit blijft ons definitieve antwoord.

Met vriendelijke groet,

xxx
Klantenservice Vakantieveilingen.nl

Johan.Pos
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2013 20:58

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Johan.Pos »

Geachte Juridische Kennis,

Graag wil ik mijn medewerking verlenen aan het onderzoek naar misleiding van vakantieveilingen.nl

Onze case is het volgende:
Mijn dochter (19) heeft een bezoek aan de sauna 'gewonnnen' twv Euro 11,- (het gaat om het principe).
Ze wil ervanaf, en wij hebben namens haar een mail gestuurd waarin wij een beroep doen op de wet kopen op afstand en wij hebben de koop ontbonden.
Echter Vakantieveilingen.nl wil van geen wijken weten, en nu na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben wil ik stappen gaan ondernemen ri. Vakantieveilingen.nl.

Wanneer u meer gegevens wilt ontvangen, laat het me dan weten, dan stuur ik u de details toe.

Met vriendelijke groet,
Johan Pos

prisma64
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jan 2013 13:15

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door prisma64 »

Mijn dochter (19) heeft een bezoek aan de sauna 'gewonnnen' twv Euro 11,- (het gaat om het principe).
Ze wil ervanaf, en wij hebben namens haar een mail gestuurd waarin wij een beroep doen op de wet kopen op afstand en wij hebben de koop ontbonden.

mischien moet u dochter eerst even leren lezen, want dit staat toch echt bij elke veiling

Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.

en waarom bieden als ze er dan toch nog vanaf ziet

stofzuigertje

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

je bent verplicht de gewonnen dienst te betalen, maar bezoek en gebruik kunnen ze niet verplichten.

Lees voor je bied eerst de voorwaarden en je had geweten dat elk bod, ook extreem hoog wegens tikfouut betaald moet worden.

Als je in plaats van E11,00 E1100,- had ingevoerd had je gewoon moeten betalen!
Dus wees voorzichtig en laat je niet gek maken.

Ranshelis
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2013 09:23

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door Ranshelis »

Beste,
Vakantieveilingen zorgt ervoor dat mensen alleen zijn rechten kennen (zogenaamde voorwaarden)Hoe zit het dan met de rechten van de consument?ik heb 2 veilingen gewonnen van pony park slagharen die ik echter niet aan toe kwam om te gebruiken,een paar keren gemaild met VV om te vragen naar het geld die betaald is,nee dat kan niet,dus m,n geld ben ik kwijt,vervolgens zie ik bij dat beide vouchers als gereserveerd staat zonder dat ik maar iets gebruikt heb.Expres heb ik op een veiling geboden en gewonnen,nu heb ik incasso bureau aan m,n broek omdat de veiling niet is betaald,ik vind VV zo brutaal,zelf mijn geld houden en mij nu wel naar een incasso sturen?ik heb ze al een mail gestuurd dat ik niet onder de indruk ben van incasso bureaus.

Hoe duren ze iemand naar incasso te sturen voor iets wat men niet meer wil?niet eens heeft kunnen gebruiken?(interesseert me niet wat voor voorwaarden ze hebben) waarom hou je mijn geld?heb je daar recht op?dus alles in eigen belang die pleuris bedrijf.Ook als je goed naar de veilingen bekijkt zie je dezelfde mensen bieden met hoge bedragen waar het niet de waarde heeft,ook heb ik gezien dat medewerkers van vakantieveilingen bieden op bv walibi met een staart bedrag van €40 elke keer weer,deze bedrijf fraudeert en mensen dwingen iets te kopen die ze niet willen (ookal heeft degene zelf op geboden) maar het recht om het niet meer te willen moet kunnen.

Deze bedrijf misleid mensen. (een beroep doen op de wet kopen op afstand en wij hebben de koop ontbonden.)Dit ga ik voortaan doen,niks betalen laten ze incasso sturen rot bedrijf.Bij niemand ben je verplicht iets te nemen zonder het te hebben gebruikt incasso sturen dan heb je toch lef??of zie ik het verkeerd?

Gr

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ranshelis is dit nu serieus of niet?
ik lees expres heb ik op een veiling geboden en gewonnen nu heb ik een incasso bureau aan me broek???
nouw dat weet je toch van te voren als je bied dat je iets af moet nemen of je er gebruik van maak of niet
wat een gekke mensen zijn er op deze wereld zeg dan spoor je toch niet!!!!!

hwhardiek
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2007 15:38

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door hwhardiek »

Hallo,
Mijn verhaal over vv,
Ik heb geboden op een camping vakantie bij Oogstappen Prinsenmeer ik had 79€geboden .
Een leuke week en zou behandeld worden als een Prins,leuk prijsje dacht ik!
Na een week kreeg ik een mail van Oogstappen voor reservering op de datum die bij het bieden stond.Het bedrag was nu 149,75 dus nog allerlei kosten erbij.Denk oei dat is 100% meer.
Ff laten bezinken maar ik werd steeds kwader.dus annuleren.
Dus bellen 2 x 15 minuten gebeld maar nog steeds wachtende voor me.
Dan maar een email werd niet op geantwoord ,later nog 7dezelfde mail verstuurd.
Geen antwoord ,toen maar naar het park gereden en naar de receptie.
Daar konden ze niks voor me doen want loopt via het hoofdkantoor U kunt een email sturen was het antwoord(ik zeg er zijn er al 8weg) dan bellen (ik zeg laten ze me te lang wachten)
Ik vraag kunnen jullie niet voor mijn mailen ,nee dat gaat niet.
Dus teleurgesteld maar gaan.Ik heb heel die camping vakantie niet gebruikt m a w woest dat ik zo veel moest betalen
Een week erna een enquete per email hoe de week vakantie was bevallen op het park van Oogstappen.

mimama
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2013 15:10

Re: Vakantieveilingen.nl klachten

Ongelezen bericht door mimama »

Afgelopen week hadden we fish spa bij en HIGH TEA geboekt via vakantie veiling bij Nuevo Clinics in Utrecht!! We hadden een bod (€36,00) gedaan, want volgens Nuevo Clinics had de aanbieding een waarde van €198,00 voor 4 personen.
De Fish Spa bleek te gaan om 25 minuten met je voeten in een bak met koud (!) water met visjes die gelukkig wel hun werk naar behoren deden (op een klein zoldertje boven de "kliniek". )
De high tea hield in voor vier personen: 1 kop thee (waar was de verse bonen koffie, die wel in de advertentie stond) en per persoon: 1 supermarkt cakeje, twee koekjes, 1 chocolaatje en 1 -2 bonbons.
De handdoek die we kregen was nieuw, maar zo nieuw dat de plakkertjes er nog opzaten en hij dus nog nooit gewassen was, maar daardoor dus ook niet goed droogde...
Wat een oplichterij..Ik heb na afloop een klacht ingediend bij het personeel en die gaven aan dat hun baas en vakantieveiling er verantwoordelijk voor waren.
Zonde van de reiskosten, de entree en mijn tijd!!!
Ik ga noooooit meer op vakantieveiling. (ik had namelijk ook al 2 keer problemen met de Ooststappengroep)

Gesloten