LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantieveilingen!!
Vakantieveilingen!!
Beste allen,
Afgelopen vrijdag heb ik op vakantieveilingen een veiling gewonnen. Achteraf een hele grote fout eigen schuld dat erken ik.
Veiling was een appartement in Corfu Griekenland voor 8 dagen in de mei vakantie van volgend jaar exclusief tickets.
Opzich mooi maar omdat ik niet van tevoren voor tickets heb gekeken en er achteraf achter kwam dat die ongelooflijk duur zijn en de budgetairlines er toevallig allemaal op die dag niet naartoe vliegen dacht ik nou heeft mij niet zoveel gekost ga niet.
Kom ik erachter dat er nog kosten zijn voor het schoonmaken van het appartement en allerlei toeslagen verplicht moet betalen totaal 233 euro.
Lang verhaal maar mijn vraag is moet ik die kosten betalen ook al maak ik er geen gebruik van??? Heb ook een annuleringsverzekering afgesloten bij de deal maar er is in de veiling aangegeven dat in geval van annulering de verplichte kosten betaald moeten worden.
Heel graag advies en nogmaals eigen schuld ik weet het...
Afgelopen vrijdag heb ik op vakantieveilingen een veiling gewonnen. Achteraf een hele grote fout eigen schuld dat erken ik.
Veiling was een appartement in Corfu Griekenland voor 8 dagen in de mei vakantie van volgend jaar exclusief tickets.
Opzich mooi maar omdat ik niet van tevoren voor tickets heb gekeken en er achteraf achter kwam dat die ongelooflijk duur zijn en de budgetairlines er toevallig allemaal op die dag niet naartoe vliegen dacht ik nou heeft mij niet zoveel gekost ga niet.
Kom ik erachter dat er nog kosten zijn voor het schoonmaken van het appartement en allerlei toeslagen verplicht moet betalen totaal 233 euro.
Lang verhaal maar mijn vraag is moet ik die kosten betalen ook al maak ik er geen gebruik van??? Heb ook een annuleringsverzekering afgesloten bij de deal maar er is in de veiling aangegeven dat in geval van annulering de verplichte kosten betaald moeten worden.
Heel graag advies en nogmaals eigen schuld ik weet het...
Re: Vakantieveilingen!!
Advies is achteraf niet meer mogelijk....behalve dat je dit nooit meer moet doen.
Veiling gewonnen is verplicht afnemen. Niet meer, niet minder.
Veiling gewonnen is verplicht afnemen. Niet meer, niet minder.
Zoals u zelf al aangeeft, ben bang dat die niet doorgaande reis u toch €233,00 zal moeten dokken. Dit is echt helaas.
Ja heel erg dom en vakantieveilingen heb ik betaald. Nu alleen nog het appartement maar daarvoor moet ik contact opnemen met de aanbieder.
In ieder geval bedankt
In ieder geval bedankt
Lees het bericht nog eens....die reis kost ff meer, waar jij het over hebt zijn alleen de bijkomende kosten...tenormin schreef:Zoals u zelf al aangeeft, ben bang dat die niet doorgaande reis u toch €233,00 zal moeten dokken. Dit is echt helaas.
Volgende keer eerst maar even wachten met je berichtjes? Niet de eerste keer namelijk dat je niet goed leest, wordt erg vervelend!
Ik ben even in de war waar gaat dit nu over??
Het gaat nergens over. Hannelore is kennelijk iemand die even midden in de nacht wat plezier wil halen uit zijn "antwoorden" wat alleen laster is. Berichten zijn gemeld.Leven72 schreef:Ik ben even in de war waar gaat dit nu over??
trol dus....die ook nog het lef heeft mij een pb te sturen...
het ging exact twee weken goed,
het ging exact twee weken goed,
-
Ik denk dat H.... een goede inschatting richting bepaalde personen ..... maak (maakte)
-
Eens met second opinion. Dit gaat echt te ver.second-opinion schreef:Ik denk dat H.... een goede inschatting richting bepaalde personen ..... maak (maakte)
Wanneer TS wel de huur betaald maar niet daadwerkelijk naar het appartement gaat behoeft er niet schoongemaakt te worden en zijn deze kosten niet rechtsgeldig factureerbaar.
Verder kan men het hier natuurlijk eens dan wel oneens mee zijn, maar in ieder geval ben ik het wel eens met beide eerdere reaguurders.
Verder kan men het hier natuurlijk eens dan wel oneens mee zijn, maar in ieder geval ben ik het wel eens met beide eerdere reaguurders.