LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen Zwaluwhoeve

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vakantieveilingen Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door tenormin »

Emmy75 schreef:
tenormin schreef:Ze sponsoren zoveel programma's dat je echt zou denken dat dit alles tot in de puntjes geregeld zou moeten zijn.
Of sponsoren zoveel omdat het toch allemaal niet zo goed gaat ?
Lijkt mij dus niet (maar wie ben ik). Die T.V. reclame is stinkend duur en de RTL wil toch geld zien, of andersom: wij mogen een programma zien, gesponsord door de Zwaluwhoeve. Dus moet het geld wel binnenstromen. Volgens mij is er geen dag zonder een vrije Zwaluwhoeve-dag. Maar ik vind het dan sneu als mensen een dagje relaxen na afloop als een afknapper ervaren.

svenjaaxx
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2012 23:35

Re: Vakantieveilingen Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door svenjaaxx »

Beste,

Ik wil jullie allemaal waarschuwen om iets op vakantievielingen te kopen.
Er zit erg vaak een addertje onder het gras.
Dit hoorde ik al van verschillende kanten, maar ik ben eigenwijs en wilde het niet geloven.

Laatst heb ik een veiling gewonnen bij de zwaluwhoeve in valkenburg. Ik heb hiervoor in totaal 39 euro betaald. De veiling liep tot 31 juli en toen ik op 25 juli wilde boeken bleken alle kamers vol te zijn. Ik heb vakantieveilingen gemaild met screenshots en al, maar ze wilde niks toegeven en beweerde zelfs dat het mijn eigen schuld was. Daar ging mijn 40 euro dus!

Koop dus aub niks meer bij vakantieveilingen, maar boek lekker voor een 10tje meer bij het originele bedrijf, want wat een rot service en grap is dat vakantieveilingen! Ik ben er helemaal klaar mee! Wees gewaarschuwd!

Groetjes

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Vakantieveilingen Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door crazyme »

svenjaaxx schreef:... en toen ik op 25 juli wilde boeken bleken alle kamers vol te zijn....
Kon u geen enkele datum boeken ?

ineke1954
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2012 15:38

Re: Vakantieveilingen Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door ineke1954 »

Wilde toch ook even een reactie plaatsen over de zwaluwhoeve, heb op mijn verjaardag afgelopen januari 2 kadobonnen gekregen van de zwaluwhoeve terwaarde van 60 euro, maar omdat ik voor de tweede keer een borstamputaie heb gehad wil ik niet in de sauna, vanmiddag gebeld om een afspraak te maken voor een schoonheidsbehandeling, maar toen werd mij verteld dat ik dan ook een entree kaartje moest kopen voor de sauna, maar dat wil ik dus niet, en zonder dat kwam ik dus niet binnen, omdat ze niet in de gaten konden houden of ik alsnog geen gebruik van de sauna ging maken en er kon niemand met me mee gaan naar deze afdeling. Ben vaak in Nieuwe Schans geweest maar dit nog nooit meegemaakt, daar kan ik voor alles apart reserveren. Zwaluwhoeve krijgt van mij een koude douche als ik deze kon geven.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vakantieveilingen Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door tenormin »

ineke1954 schreef:Wilde toch ook even een reactie plaatsen over de zwaluwhoeve, heb op mijn verjaardag afgelopen januari 2 kadobonnen gekregen van de zwaluwhoeve terwaarde van 60 euro, maar omdat ik voor de tweede keer een borstamputaie heb gehad wil ik niet in de sauna, vanmiddag gebeld om een afspraak te maken voor een schoonheidsbehandeling, maar toen werd mij verteld dat ik dan ook een entree kaartje moest kopen voor de sauna, maar dat wil ik dus niet, en zonder dat kwam ik dus niet binnen, omdat ze niet in de gaten konden houden of ik alsnog geen gebruik van de sauna ging maken en er kon niemand met me mee gaan naar deze afdeling. Ben vaak in Nieuwe Schans geweest maar dit nog nooit meegemaakt, daar kan ik voor alles apart reserveren. Zwaluwhoeve krijgt van mij een koude douche als ik deze kon geven.
Nou, wat u beschrijft zou ik uw ervaring wel degelijk willen delen met de redactie. Werkelijk te zot voor woorden, zeker in uw omstandigheden. Bovenaan de pagina staat warme of koude douche en ik zou zeker dit verhaal daar nogmaals schrijven. Vind dat ze u werkelijk onbehoorlijk behandeld hebben.

Gesloten