Bericht door Coco55 » 25 okt 2012 10:48
Wat een goed nieuws zo'n uitspraak. Alleen jammer dat er in de media wordt verteld dat je tot 5jaar terug kunt claimen. NIET dus. Net contact met mijn Rechtbijstandverzekering. Claim uit 2008 destijds door Corendon afgewezen vanwege de uitspraak van het Hof in 2009. Nu blijkt dat, na nieuwe uitspraak, je slechts tot 2jaar na dato kunt procederen. Eu claim destijds berekend dat ik recht zou hebben op €400 pp (3 reizigers op de boeking), helaas, nu nergens meer recht op.
Kat in de zak door foutieve berichtgeving in de media.
Coco55
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vergoeding bijvertraging
Re: Vergoeding bijvertraging
De andere kant van de medaille is dat hoogstwaarschijnlijk alle tickets duurder worden omdat de boetes ingecalculeerd worden....
Re: Vergoeding bijvertraging
dubbele postingCoco55 schreef:Bericht door Coco55 » 25 okt 2012 10:48
Wat een goed nieuws zo'n uitspraak. Alleen jammer dat er in de media wordt verteld dat je tot 5jaar terug kunt claimen. NIET dus. Net contact met mijn Rechtbijstandverzekering. Claim uit 2008 destijds door Corendon afgewezen vanwege de uitspraak van het Hof in 2009. Nu blijkt dat, na nieuwe uitspraak, je slechts tot 2jaar na dato kunt procederen. Eu claim destijds berekend dat ik recht zou hebben op €400 pp (3 reizigers op de boeking), helaas, nu nergens meer recht op.
Kat in de zak door foutieve berichtgeving in de media.
Coco55