LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Villa huren via bemiddelaar

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Sroeleveld

Villa huren via bemiddelaar

Ongelezen bericht door Sroeleveld »

Beste mensen,

Ik en een groepje vrienden willen aanstaande zomer een gezellige tijd doorbrengen in Portugal - Albufeira. Wij willen daar graag in de buurt een huisje huren zodat we gezellig bij elkaar zitten.

Nu heb ik hier en daar lopen kijken en ben ik uiteindelijk op de site van www.Villanao.nl gekomen. Deze vergelijken verschillende vakantiehuizen van verschillende aanbieders. Ik heb helaas nog geen ervaring met het huren van een grote villa. Ik ben er één tegen gekomen, maar weet nou niet zeker of ik het kan vertrouwen. Kan iemand mij tips geven hoe ik zeker kan weten dat de verhuurder/bemiddelaar betrouwbaar is.

Ik zat te kijken naar de volgende villa:

http://www.villanao.nl/albufeira/zee_vi ... N4977.html

Kan iemand met ervaring zeggen of 1911,- per week een normale prijs is voor de eerste 2 weken van Juli? Ik heb het een beetje vergeleken met andere villa's en die komen ook ongeveer op hetzelfde met dezelfde specificaties. Deze villa wordt ook aangeboden door villastogoto.com Ik heb het opgezocht en ze bieden het ook via hun eigen site aan.

http://www.villastogoto.com/index.php?o ... =0&lang=nl

Alle andere tips of hulp wordt erg gewaardeerd =)

Vriendelijke groet,

Stefan Roeleveld

Sroeleveld

Re: Villa huren via bemiddelaar

Wat ik ook zie is dat zij het hele bedrag 1 maand van tevoren willen ontvangen. Maar dit lijkt mij normaal toch?

Sroeleveld

Ook heb ik via Whois.com de website opgezocht. Die geeft de volgende info:

Domain Name: VILLASTOGOTO.COM
Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
Name Server: NS1.VILLASTOGOTO.COM