LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voucher Zwaluwhoeve

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
youngconnect

voucher Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door youngconnect »

Hallo,

ik werd gebeld door PPO(??) (staat in afschrift) met een leuke actie.
Dit betrof kortingskaarten voor de zwaluwhoeve.
Nu ben ik altijd huiverig voor telefonische verkoop, dus bleef vragen stellen hoe dit geregeld was.
Ik was namelijk wel geïnteresseerd hierin als kadootje voor mijn ouders.
Ik weet ook dat mijn ouders enkel een massage zouden willen en/of schoonheidsbehandeling.
Dus mijn vragen waren hieromtrent gespecificeerd.
En het werd telefonisch beaamd dat ik de 122,50 euro (wat de voucher waard zou zijn) gewoon kon besteden naar wens.

Nu blijkt (nu mijn ouders de vouchers eindelijk hebben ontvangen) dat ze enkel een paar euro korting krijgen op een behandeling naar keuze. Dus mochten ze erheen gaan, dan zijn ze nog een godsvermogen kwijt om te 'genieten'.

Dit was niet volgens mijn telefonische afspraak, dus ik wil mijn geld terug.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

De Zwaluwhoeve heb ik al gebeld, maar die sturen me terug naar het bedrijf vanwaar ik de kaarten heb. Echter heb ik geen idee wat dat was. Een of ander callcenter natuurlijk.

Wie heeft wijze raad?

ik dank u.

dhc

Re: voucher Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door dhc »

Zwaluwhoeve moet dat bedrijf kennen, ze doen er namelijk zaken mee. Blijven doorzeuren dus.

sjoegel

Re: voucher Zwaluwhoeve

Ongelezen bericht door sjoegel »

De Zwaluwhoeve doet momenteel werkelijk alles om aan klanten te komen. Ook dit soort praktijken passen ze toe. Ik snap niet wat ze hiermee denke te bereiken.

Gesloten