LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat heeft Holiday Valet Parking P6 met mijn auto geflikt?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Reza1979

Wat heeft Holiday Valet Parking P6 met mijn auto geflikt?

Ongelezen bericht door Reza1979 »

ik heb tot nu toe 3 keer gebruik gemaakt van holiday valet parking bij P6. Dit was de laatste keer. bij In ontvangst nemen van auto ben ik gaan checken of er geen schade aan auto zat. Kwam erachter dat een velg was beschadigd. Een maal in auto en auto gestart kom ik nog eens er achter dat alle instellingen van auto zijn verandert en zelfs de radio is geprogrameerd met een een of ander arabische radio zender. Bij afgeven van auto, gaaf auto aan dat ik met inhoud van tank nog 250 km kon rijden. Bij in ontvangst nemen van auto gaaf auto nog 50 km aan. God mocht weten wat deze stoere gasten met mijn auto hebben uitgeflikt. Blijkbaar Rondje snelweg en amsterdam en lekker stoer doen met auto van anderen. Ben verhaal gaan halen bij die gasten en zij wisten van niets. Schade aan velg zat erop volgens hun. Arabische radio zender geen verklaring. Schiphol moet deze gasten zsm P6 uitbannen. Geloof er niets van dat bedrijf tot schiphol behoort. [Tekst verwijderd] Niet voor niets zijn ze goedkoop. Waardeloos bedrijf en service of alleen goed voor sloopauto's.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mei 2017 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet-onderbouwde uitspraak

NeoDutchio

Re: Wat heeft Holiday Valet Parking P6 met mijn auto geflikt?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, goedkoop. Snapt u nu dat alles zijn prijs heeft. Een beetje bedrijf controleert samen de auto op schade's en zet de auto op een vaste plek neer. U heeft geen getuigen en waarschijnlijk ook geen bewijs van de kilometerstand en de onbeschadigde velg. Het enige waar u op kunt hopen is een bekeuring waaruit kan blijken dat de auto voor andere doeleinden gebruikt is.

newmikey

Re: Wat heeft Holiday Valet Parking P6 met mijn auto geflikt?

Ongelezen bericht door newmikey »

Ik hb nooit anders dan keurige ervaringen gehad met P6 wat inderdaad gewoon van Schiphol zèlf is. Misschien bent u wel met één van die andere louche bedrijfjes in zee gegaan? Voor de rest zie ik hier vooral een vaag verhaal en aantijgingen zonder enige vorm van bewijs of poging tot bewijs.

Gesloten