LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wel betaald maar niet geleverd

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
trossie
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2010 14:09

wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door trossie »

heb voor de eerste maal iets bij blokker online besteld
een tuin set met 4 stoelen werd vanochtend geleverd met 2 stoelen een bezorger die iets bazelde ja het is druk bij blokker u krijg morgen of zo wel de rest bezorgcentrum gebeld en tja we starten een onderzoek( kan wel een week duren) blokker klantenservice gemaild tja we starten een onderzoek blokker amsterdam gebeld en tja heel vervelend we starten een onderzoek en tja we weten niet of u de stoelen voor het weekeind in huis heeft( dat heb ik als eis gesteld)
maar blokker rekent wel 30 euro voor bezorging dan mag je toch wel verwachten dat het goed komt (grr dit was de eeerste keer bij blokker online kopen maar meteen de laatste keer
blokker bood per mail zijn excuus aan maar verder blijft het stil
iets betaald maar het niet krijgen grrrrrrrrrrrrr blokker

trossie
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2010 14:09

Re: wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door trossie »

ik heb inmiddels de consumentenbond ingeschakeld (wij zijn er lid van) want blokker denkt overal maar mee weg te komen alleen sorry roepen als je als klant iets betaald heb maar niet krijgt kan niet door de beugel

trossie
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2010 14:09

Re: wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door trossie »

:oops: nog steeds niet de betaalde stoelen ontvangen blokker bood aan uit coulance!!! de bezorgkosten van 30 euro terug te storten (hebben we nog niet terug) men heeft weer een nieuwe bestelorder laten uitgaan voor 2 nieuwe stoelen maar totaal geen bericht hoe en wanneer op advies van de consumenten bond zullen we bij niet ontvangen de koopovereenkomst as donderdag beeindigen en zal het nog een strijd worden om ons geld terug te krijgen wat een gezeur bij dit bedrijf

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door Har06 »

Trossie volgt z,n eigen lijntje ???

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door ruud_a »

trossie schreef:heb voor de eerste maal iets bij blokker online besteld
een tuin set met 4 stoelen werd vanochtend geleverd met 2 stoelen een bezorger die iets bazelde ja het is druk bij blokker u krijg morgen of zo wel de rest bezorgcentrum gebeld en tja we starten een onderzoek( kan wel een week duren) blokker klantenservice gemaild tja we starten een onderzoek blokker amsterdam gebeld en tja heel vervelend we starten een onderzoek en tja we weten niet of u de stoelen voor het weekeind in huis heeft( dat heb ik als eis gesteld)
maar blokker rekent wel 30 euro voor bezorging dan mag je toch wel verwachten dat het goed komt (grr dit was de eeerste keer bij blokker online kopen maar meteen de laatste keer
blokker bood per mail zijn excuus aan maar verder blijft het stil
iets betaald maar het niet krijgen grrrrrrrrrrrrr blokker
helemaal niet ongeduldig blijkbaar?
's ochtends geleverd maar niet compleet en om 8 uur 's avonds al bij het bezorgcentrum, de klantenservice en bij blokker in amsterdam aan de telefoon gehangen.
die zijn nu zo druk met elkaar in een babylonische spraakverwarring geraakt, dat u voorlopig nog even moet wachten tot ze hebben uitgezocht wat er aan de hand is.

aan die 30 euro bezorgingskosten zal blokker waarschijnlijk weinig verdienen.
arbeidsloon, auto, brandstof.
en daarna nog iemand die overal aan de telefoon hangt.

trossie
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2010 14:09

Re: wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door trossie »

ik bestel op 10 maart blokker zegt een levertijd van 48 uur op hun site je krijgt het niet compleet geleverd op 12 maart en op 18 maart nog niet je betaalde spullen hebben :( tja en om 8 uur in de avond het bezorg centrum/ of blokker bellen lijkt me niet mogelijk ! het is voor mij een hoop geld misschien voor u niet. Zou bijna denken dat u voor blokker werkt vanwege het medelijden dat u met blokker heeft !!
een fijne dag nog gewenst.
Laatst gewijzigd door trossie op 18 mar 2014 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: wel betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door encore »

trossie schreef:... zou bijna denken dat u voor blokker werkt fijne dag nog
Want? Vreemde conclusie wordt dat . Verder: interpunctie-gebruik verduidelijkt veel.

Gesloten