Hier ook problemen met DHL FOR YOU derde pakket wat in 2 weken kwijt is geraakt en een klantenservice waarmee je niet verder komt. Een onderzoek wordt er ingesteld, duurt minimaal 2 weken en dan 6 weken voordat je eventueel geld terug krijgt. Waarbij de vele telefoontjes a 1 euro + gebruikelijke kosten niet kunnen worden terug gevorderd. Mails krijg je standaard antwoorden, waarbij je je afvraagt of ze ze uberhaupt wel gelezen hebben.
Ook snappen ze niet dat je niet precies kunt weten in welke doos het zit ( willen kenmerken doos), als je tientallen pakketten per week verstuurd. Na verhoging verzendkosten is het er nog steeds niet beter op geworden. Jammer...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakket niet bezorgd - wiens probleem?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 sep 2015 10:13
Re: Pakket niet bezorgd - wiens probleem?
Iedereen die kennis heeft van strafbare feiten kan hiervan aangifte doen (161 Sv). Ik deel overigens wel je opvatting dat de verkoper aansprakelijk is, omdat het risico nooit op TS is overgaan.Moneyman schreef:Da's raar. Want jij kunt geen aangifte doen - jij bent immers niet bestolen, maar de verzender.