LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bezorging post
bezorging post
De laatste tijd wordt de post niet of verkeerd bezorgd.Hierdoor loop je de kans dat wanneer facturen zijn verzonden maar niet is bezorgd kan je hierdoor in de problemen komen.Vroeger was veel beter dan nu.Hoe zou dit nou komen?
Re: bezorging post
Die klachten zijn de orde van de dag. Kan je wel voorkomen door alert te zijn. Als je een factuur verwacht en die komt niet binnen een bepaalde tijd dan ga je zelf even bellen met betreffend bedrijf, arts, tandarts of wie dan ook. Rustig blijven wachten zal dan niet voorkomen dat er wel "ineens" een brief van een Incassobureau wel op de mat ligt.
Ik herken me er niet in, ik mis nooit een factuur. Misschien komt het ook wel omdat we alle belangrijke dingen (hypotheek etc) per automatische incasso doen, en bij online aankopen speelt dit probleem niet. Maar alle andere post komt gewoon aan, net als het incidentele kleine factuurtje van het een of ander, dus dat is hier wel goed. Idem trouwens voor de PostNL pakketdienst.nubira schreef:De laatste tijd wordt de post niet of verkeerd bezorgd.Hierdoor loop je de kans dat wanneer facturen zijn verzonden maar niet is bezorgd kan je hierdoor in de problemen komen.Vroeger was veel beter dan nu.Hoe zou dit nou komen?
Hier mankeert er heel wat aan de bezorging, sjohie plus, als ik post krijg is dat meestal van de Zorgverzekering, voor een nieuwe declaratie . Maar heb b.v. mijn flat binnen laten schilderen en dan verwacht ik natuurlijk wel een factuur, komt zo'n ding niet dan ga ik wel degelijk even bellen. Dus, maar dat is mijn idee, verwacht je iets per post en het komt niet ben je toch wel zelf zo slim om er even achteraan te gaan? Natuurlijk gaan mijn financiële zaken automatisch, maar ook de Belastingdienst stuurt mij nog steeds mijn favoriete aanslagen per post.Ik herken me er niet in, ik mis nooit een factuur. Misschien komt het ook wel omdat we alle belangrijke dingen (hypotheek etc) per automatische incasso doen, en bij online aankopen speelt dit probleem niet. Maar alle andere post komt gewoon aan, net als het incidentele kleine factuurtje van het een of ander, dus dat is hier wel goed. Idem trouwens voor de PostNL pakketdienst.
Laatst gewijzigd door tenormin op 05 okt 2013 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
sjohie schreef:
Ik herken me er niet in, ik mis nooit een factuur. Misschien komt het ook wel omdat we alle belangrijke dingen (hypotheek etc) per automatische incasso doen, en bij online aankopen speelt dit probleem niet. Maar alle andere post komt gewoon aan, net als het incidentele kleine factuurtje van het een of ander, dus dat is hier wel goed. Idem trouwens voor de PostNL pakketdienst.
Hier ook nooit klachten over de post. Vroeger....ach wat was daar zo goed aan?