LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bezorging postnl.
bezorging postnl.
Op donderdag 12 december kerstkaarten gepost. Tot vandaag 21 december nog niet bezorgd. Ik vind dat een slechte beurt van Postnl. Zijn er meer mensen met hetzelfde euvel?
Re: bezorging postnl.
Staan zoveel klachten over de postbezorging op het net dat je vast niet de enige zult zijn.
Re: bezorging postnl.
Tis druk , je bent de enige niet.
-
- Berichten: 32377
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: bezorging postnl.
Waarschijnlijk de meeste Nederlanders? Er wordt nogal wat post verstuurd voor de kerst.gaja schreef:Op donderdag 12 december kerstkaarten gepost. Tot vandaag 21 december nog niet bezorgd. Ik vind dat een slechte beurt van Postnl. Zijn er meer mensen met hetzelfde euvel?
Re: bezorging postnl.
Verjaardagskaart gemaakt via Postnl. Nooit bezorgd. Gemaild, toen hebben ze de kaart nog een x verstuurd. 2x
Re: bezorging postnl.
Klachten over kerstkaartbezorging zijn er al sinds mensenheugenis. Het is gewoon erg druk in deze periode en als er iets moeilijk is in een organisatie is het wel heel snel op- en afschalen van de capaciteit. Bezorgers kan je nog wel snel regelen, maar sorteercentra en andere logistieke systemen ga je niet dimensioneren op een piek van ca. 1 a 2 weken).
Re: bezorging postnl.
Nou dat kan wel zijn dat het druk is, maar ik heb mijn kerstkaarten toch ruim voor de kerstdagen gepost nl. op 12 en 13 december, allemaal keurig gesorteerd op postcode, voorzien van een decemberzegel en persoonlijk in de oranje brievenbus van postnl. gedeponeerd welke al voorzien was van een antivuurwerkgleuf en ongeveer een uur voordat deze bus gelicht zou worden, maar van de 53 kaarten zijn er (voor zover ik nu weet) 12 nog steeds niet aangekomen.
Ook van familie die een kaart naar ons hebben gestuurd heb ik nooit wat ontvangen.
En zelfs mijn eigen ouders die maar 6 Km verderop wonen, in hetzelfde postcode gebied, hebben onze kaart nooit ontvangen.
Stuur je postnl een klacht dan krijg je gewoon een niets zeggend e-mailtje terug met dat ze proberen de post binnen 72 uur te bezorgen maar dat zoiets helaas niet altijd is gelukt. Maar die 72 uur lijkt me met 13 werkdagen toch al wel zeeeeeeer ruimschoots verstreken.
Toen ik dit opmerkte tijdens de oudejaars receptie in de buurt bleek plots dat ik absoluut niet de enige was en dat zelfs kaarten die 1 dag na sinterklaas al waren gepost nog steeds niet over waren.
Maar op maandag 23 dec nog wel reclame maken met als je die dag nog een kaart op de bus deed deze voor de kerstdagen bezorgd zou worden.
Ook van familie die een kaart naar ons hebben gestuurd heb ik nooit wat ontvangen.
En zelfs mijn eigen ouders die maar 6 Km verderop wonen, in hetzelfde postcode gebied, hebben onze kaart nooit ontvangen.
Stuur je postnl een klacht dan krijg je gewoon een niets zeggend e-mailtje terug met dat ze proberen de post binnen 72 uur te bezorgen maar dat zoiets helaas niet altijd is gelukt. Maar die 72 uur lijkt me met 13 werkdagen toch al wel zeeeeeeer ruimschoots verstreken.
Toen ik dit opmerkte tijdens de oudejaars receptie in de buurt bleek plots dat ik absoluut niet de enige was en dat zelfs kaarten die 1 dag na sinterklaas al waren gepost nog steeds niet over waren.
Maar op maandag 23 dec nog wel reclame maken met als je die dag nog een kaart op de bus deed deze voor de kerstdagen bezorgd zou worden.
Re: bezorging postnl.
Ben ik het helemaal mee eens.
Trouwens, het op 12 december geposte kerstkaartje is er nog steeds niet.
Trouwens, het op 12 december geposte kerstkaartje is er nog steeds niet.
Re: bezorging postnl.
Ook wij hebben na de kerst nog goede wensen ontvangen, waarvan 4 op oudejaarsdag, allemaal waren ze ruim voor de kerstdagen gepost. En dat voor het veeel hogere tarief.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jan 2014 18:43
Re: bezorging postnl.
Tussen 28 december vorig jaar en 8 januari 2014 zijn er 6 postzendingen zoek geraakt, tot op de dag van vandaag niet mogen ontvangen. De afzenders hebben netjes hun adres achterop vermeld ook nog eens. Wanneer je vraagt om opheldering, 6 zendingen kunnen niet zomaar verdwenen zijn, krijg je simpelweg een mail met excuses. Wanneer er 6 zendingen blijkbaar kwijt zijn moet er meer aan de hand zijn. En maar de tarieven verhogen, een goede beurt hoor Post.NL.
Bagger!!!!
Bagger!!!!
Re: bezorging postnl.
Ik bestel ook vaker op Ebay, dus in het buitenland. Pakket komen niet altijd aan. Het wil niet altijd zeggen dat de Nederlandse post dingen kwijt raakt maar kan me voorstellen dat sommig brievenbus post interessant genoeg is om zelf te houden voor sommige bezorgers.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 03 feb 2014 16:38
Re: bezorging postnl.
Helaas heb ik ook negatieve ervaringen met Post NL. Het credo is op werkdagen voor 16:00 uur besteld, de volgende dag thuisbezorgd. Helaas kunnen ze dat niet meemaken. Als ik via http://www.tijdschriftbezorgen.nl tijdschriften bestel is slechts 7 van de 10 bestellingen op tijd. 30% niet, dit terwijl op de website van PostNL percentages van 95% en meer worden genoemd als het gaat om leverbetrouwbaarheid.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 feb 2014 15:43
Re: bezorging postnl.
Op 8 februari 2014 is de envelop van ons vakantiepark bezorgd met daarin de reis-bescheiden van onze geboekte vakantie. (gegevens, pasjes sleutel en datums).
De envelop was al aan twee kanten opengemaakt toen hij bij ons op de deurmat viel! Echter, er ontbrak het een en ander, leerde navraag bij het vakantiepark.
Dat betekent dat de inhoud aan derden bekend is.
Dat betekent dat potentiële inbrekers weten wanneer ons woonhuis verlaten is en een succesvolle inbraak mogelijk is.
Dat betekent dat ons vakantiedroompje veranderd is in een onvermijdelijk onveilig gevoel.
We hebben noodgedwongen onze plannen gecanceld, omdat we bang zijn dat er tijdens onze vakantie wordt ingebroken. Nu blijven maar thuis met een nog steeds onveilig gevoel.
De Post.nl hebben we op de hoogte gebracht en ik hoop volgende week op contact.
Kan ik hen aansprakelijk stellen voor de gevolgen van schending briefgeheim?
De envelop was al aan twee kanten opengemaakt toen hij bij ons op de deurmat viel! Echter, er ontbrak het een en ander, leerde navraag bij het vakantiepark.
Dat betekent dat de inhoud aan derden bekend is.
Dat betekent dat potentiële inbrekers weten wanneer ons woonhuis verlaten is en een succesvolle inbraak mogelijk is.
Dat betekent dat ons vakantiedroompje veranderd is in een onvermijdelijk onveilig gevoel.
We hebben noodgedwongen onze plannen gecanceld, omdat we bang zijn dat er tijdens onze vakantie wordt ingebroken. Nu blijven maar thuis met een nog steeds onveilig gevoel.
De Post.nl hebben we op de hoogte gebracht en ik hoop volgende week op contact.
Kan ik hen aansprakelijk stellen voor de gevolgen van schending briefgeheim?