LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten pakketbezorging Post NL in provincie Zeeland

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
fldspierings
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 sep 2014 16:51
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Klachten pakketbezorging Post NL in provincie Zeeland

Ongelezen bericht door fldspierings »

Goedendag,

Ik heb het laatste jaar erg veel klachten over de bezorging van pakketten door Post NL in Middelburg.
Deze klachten varieren van het niet bezorgen binnen het aangegeven tijdsblok in de app tot het totaal geen bezorgtijd opgeven.

Nu begreep ik van bekende dat meer mensen in Zeeland hier last van hebben.

Ik heb diverse malen een klacht ingediend bij Post NL maar hier wordt niet tot nauwelijks op gereageerd.
Ook heb ik in een poging tot een oplossing te komen contact opgenomen met de telefonische klantenservice, maar hier werd tot twee keer toe de verbinding verbroken toen ik om een inhoudelijk antwoord vroeg.

Kortom de beleidsvoering en planning binnen Post NL lijkt een totale gaos.

Nu ben ik erg benieuwd of er meer mensen zijn die het gevoel hebben dat klachten bij Post NL totaal niet serieus genomen worden.

Groeten,
Fabian Spierings

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Klachten pakketbezorging Post NL in provincie Zeeland

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik woon niet in Zeeland, en ik heb geen apps, maar ik denk dat bezorging door Post NL in het algemeen niet te vergelijken valt met de vroegere PTT.

Dat heeft meerdere oorzaken : Er wordt tegenwoordig veel meer verstuurd via elektronische weg en er is dus veel minder post rond te brengen.
Daarnaast heeft Post NL te maken met concurrentie van andere partijen die ook post bezorgen. Er moest dus bezuinigd worden. Zo wordt er op maandag niet meer bezorgd (althans in mijn woonplaats). En veel van de postbezorgers van vroeger zijn vervangen door flexwerkers die tegen een laag loon post moeten bezorgen.
En dat is natuurlijk direct van invloed op de service. Als je pakketje zoek raakt of te laat wordt bezorgd kun je een klantenservice bellen maar daar heb je in de praktijk weinig aan.

fldspierings
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 sep 2014 16:51
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Re: Klachten pakketbezorging Post NL in provincie Zeeland

Ongelezen bericht door fldspierings »

Dat is nou juist het probleem, er is een klantenservice maar die functioneert niet naar behoren.
Ik ben zelf ondernemer en weet dat dit niets te maken heeft met bezuinigen maar met het instrueren van je personeel.

Daarbij lijkt het me juist in deze tijd hoog nodig dat je naar de klant toe alles op orde hebt, juist omdat ze anders erg makkelijk naar een ander lopen.
Ik heb zelf ook bij diverse bedrijven geinformeerd of er niet een mogelijkheid is om via een ander bedrijf te laten bezorgen, maar Post NL heeft wat dat betreft nog steeds alle touwtjes in handen.

Groeten,
Fabian

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: Klachten pakketbezorging Post NL in provincie Zeeland

Ongelezen bericht door igen »

gaos
Komt wel choet

Gesloten