LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post nl bedankt

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
kleikloetje
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jun 2011 14:42

Post nl bedankt

Ongelezen bericht door kleikloetje »

Bij deze wil ik Postnl hartelijk danken. Onze dochter ging er een midweekje tussenuit. In deze periode hebben we op onze kleinzoon en kleindochter gepast. Op een morgen vonden we een kaartje aan mijn kleinzoon in de brievenbus????? Echter niet voor mijn kleindochter. Moeder gebeld en ze vertelde de beide kaartjes tegelijk te hebben gepost. OK en tegen de kleine meid gezegd dat het kaartje dan waarschijnlijk de volgende dag zal komen. Inderdaad WAARSCHIJNLIJK. Kleine meid helemaal overstuur omdat mama niet aan haar heeft gedacht. Het duurde nog twee dagen voordat het kaartje in de bus zat.
Het is me regelmatig overkomen dat de post niet arriveert. Postnl. daar al vaker over gebeld en daar zeggen dat ze er niets aan kunnen (willen) doen.

riddert
Berichten: 2187
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Post nl bedankt

Ongelezen bericht door riddert »

kleikloetje schreef:Bij deze wil ik Postnl hartelijk danken. Onze dochter ging er een midweekje tussenuit. In deze periode hebben we op onze kleinzoon en kleindochter gepast. Op een morgen vonden we een kaartje aan mijn kleinzoon in de brievenbus????? Echter niet voor mijn kleindochter. Moeder gebeld en ze vertelde de beide kaartjes tegelijk te hebben gepost. OK en tegen de kleine meid gezegd dat het kaartje dan waarschijnlijk de volgende dag zal komen. Inderdaad WAARSCHIJNLIJK. Kleine meid helemaal overstuur omdat mama niet aan haar heeft gedacht. Het duurde nog twee dagen voordat het kaartje in de bus zat.
Het is me regelmatig overkomen dat de post niet arriveert. Postnl. daar al vaker over gebeld en daar zeggen dat ze er niets aan kunnen (willen) doen.
U schrijft dat het u regelmatig overkomt dat de post niet arriveert. Hoevaak is dit dan?

kleikloetje
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jun 2011 14:42

Re: Post nl bedankt

Ongelezen bericht door kleikloetje »

Ik kan het niet precies bijhouden, maar ik ben al drie maand bezig met de bank om een nieuwe bankpas te krijgen. De bank beweerd al drie passen te hebben afgestuurd. Noem dit geen toeval want een andere bank heeft reeds meerdere malen een kaartlezer afgestuurd. Ook dit is (nog) niet binnen gekomen

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Post nl bedankt

Ongelezen bericht door Barman »

Post.nl maakt wel vaker fouten bij de bezorging. Dat het hier om kleine kinderen gaat heeft er helemaal niets mee te maken. Je kan wel overal een drama van maken.

haverkampje
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 okt 2010 22:49

Re: Post nl bedankt

Ongelezen bericht door haverkampje »

Inderdaad een beetje op de emo toer gaan.
Maak het allemaal niet erger dan het is.
Oftopic @barman Waarom ben je nooit meer op de kassa site?

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Post nl bedankt

Ongelezen bericht door Regggy »

kleikloetje schreef:Bij deze wil ik Postnl hartelijk danken. Onze dochter ging er een midweekje tussenuit. In deze periode hebben we op onze kleinzoon en kleindochter gepast. Op een morgen vonden we een kaartje aan mijn kleinzoon in de brievenbus????? Echter niet voor mijn kleindochter. Moeder gebeld en ze vertelde de beide kaartjes tegelijk te hebben gepost. OK en tegen de kleine meid gezegd dat het kaartje dan waarschijnlijk de volgende dag zal komen. Inderdaad WAARSCHIJNLIJK. Kleine meid helemaal overstuur omdat mama niet aan haar heeft gedacht. Het duurde nog twee dagen voordat het kaartje in de bus zat.
Het is me regelmatig overkomen dat de post niet arriveert. Postnl. daar al vaker over gebeld en daar zeggen dat ze er niets aan kunnen (willen) doen.
Schandelijk! Wat een tuig bij PostNL! Ik zou een klacht indien en een zaak aanspannen!













:roll: :roll: :roll: :roll:

Gesloten