LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post NL pakketdienst

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
AmandjeS

Post NL pakketdienst

Ongelezen bericht door AmandjeS »

Beste Radar en lezers,

Post NL heeft het nu wel erg bont gemaakt en om die reden schrijf ik nu dit stuk.

Ik heb bij een bedrijf twee armbanden besteld waarin as van mijn oma verwerkt wordt. Omdat ik al geen vertrouwen had in Post NL heb ik de as destijds persoonlijk half Nederland doorgereden om de as zelf te bezorgen bij het bedrijf die de armbanden maakt.

Donderdag kreeg ik bericht dat de armbandjes klaar waren. Ik heb gevraagd of ik de armbandjes en overgebleven as van mijn oma weer op kon komen halen omdat ik Post NL niet vertrouw. Echter, kreeg ik op vrijdagochtend het bericht dat ze de armbanden al had verstuurd via de pakketdienst van Post NL.

Niemand van mijn familie zou die dag thuis zijn. Maar omdat er voor het pakket getekend zou moeten worden, hoopten wij dat Post NL het pakket dan de volgende (werk)dag opnieuw aan zou bieden of desnoods bij de buren af zou geven.

Toen ik zaterdagochtend thuis kwam, kreeg ik dan ook de schrik van mijn leven. In de brievenbus lag een briefje van Post NL waarop stond; 'Uw pakje staat op het potje op tafel'! Toen ik keek, bleek de pot om te liggen en was het pakje nergens te bekennen. Uiteraard heb ik rondgevraagd bij buren, maar ook zij hebben niets gezien of gekregen.

Het is al schandalig dat Post NL zo met andermans spullen omgaat en dat terwijl er zelfs nog voor getekend moest worden. Maar het ergste is dat ik nu de twee armbanden en as van mijn oma kwijt ben. Het zijn dus niet zomaar spullen die je opnieuw kunt bestellen. Het gaat hier om iets zeer emotioneels en waardevols. Wie weet waar ze nu terecht is gekomen! En dan heb ik het nog niet over de kosten van de armbanden.

Ik heb nu een klacht ingediend bij Post NL en bij het bedrijf waar de armbanden vandaan komen. Ik krijg de armbandjes en de as van mijn oma er niet mee terug, maar ik laat het hier niet bij zitten! Al moet ik alles op alles zetten. Post NL komt hier niet zomaar mee weg!

Dus mensen... Alsjeblieft. Probeer zo min mogelijk nog gebruik van Post NL te maken. Laten we hen in ieder geval qua pakketdienst volledig boycotten!

Harrie Kierie

Re: Post NL pakketdienst

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

AmandjeS schreef: Dus mensen... Alsjeblieft. Probeer zo min mogelijk nog gebruik van Post NL te maken. Laten we hen in ieder geval qua pakketdienst volledig boycotten!
Ik heb nog nooit problemen met ze gehad, dus om ze nu dan maar te gaan boycotten. Andere pakketdiensten zijn niet significant beter en ik voel er ook niets voor alles wat ik bestel zelf op te gaan halen. Als je het niet erg vind blijf ik ze gewoon gebruiken.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Amandje, ik hoop niet dat je boos gaat worden wanneer ik zeg dat ik Post.nl blijf gebruiken. Ik heb er prima ervaringen mee. Wel vervelend voor je. Ik hoop dat het nog terecht komt.

PeterW1572

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

Dit is niet zozeer het bedrijf aan te rekenen maar wel de bezorger. Er is geen beleid dat bezorgers er maar een zooitje van moeten maken. Ook beter betalen is geen garantie dat je geen k*******en als bezorgers krijgt.

AmandjeS

Ongelezen bericht door AmandjeS »

Natuurlijk word ik niet boos als jullie Post NL willen blijven gebruiken. Het is inderdaad maar wat voor ervaringen je er mee hebt.

Ik heb er nu al meerdere malen slechte ervaringen mee gehad, maar dit was voor mij echt de druppel Dit is niet goed te praten.

Oh, en even een update...

Ik heb inmiddels een bericht gehad van Post NL en de chauffeur zal zijn excuses aanbieden en hopende was daarmee de zaak goed afgerond.

Geloof je het zelf?! Het is geen wonder dat de medewerkers er met de pet naast gooien. Ze krijgen een keer een 'foei' en ze kunnen dood leuk verder gaan. Nee Post NL, een excuses is niet genoeg en zal ook zeker niet worden aanvaard.

Door zijn nalatigheid en de nalatigheid van Post NL om harde consequenties aan dit gedrag vast te hangen, is niet alleen een duur pakket verloren maar het allerbelangrijkste, ook de as van mijn oma. Dat is niet goed te praten met een excuses!

mac1976

Ongelezen bericht door mac1976 »

AmandjeS schreef:Natuurlijk word ik niet boos als jullie Post NL willen blijven gebruiken. Het is inderdaad maar wat voor ervaringen je er mee hebt.

Ik heb er nu al meerdere malen slechte ervaringen mee gehad, maar dit was voor mij echt de druppel Dit is niet goed te praten.

Oh, en even een update...

Ik heb inmiddels een bericht gehad van Post NL en de chauffeur zal zijn excuses aanbieden en hopende was daarmee de zaak goed afgerond.

Geloof je het zelf?! Het is geen wonder dat de medewerkers er met de pet naast gooien. Ze krijgen een keer een 'foei' en ze kunnen dood leuk verder gaan. Nee Post NL, een excuses is niet genoeg en zal ook zeker niet worden aanvaard.

Door zijn nalatigheid en de nalatigheid van Post NL om harde consequenties aan dit gedrag vast te hangen, is niet alleen een duur pakket verloren maar het allerbelangrijkste, ook de as van mijn oma. Dat is niet goed te praten met een excuses!

Beste Amandjes.Ik ben een postbezorger van postnl en ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen.De pakketdienst is even iets anders en ik weet hoe jij je voelt,want ik heb 1 keer gehad,dat een pakje in mijn rechter posttas is gedaan,met briefje in de bus.Vorig jaar november bijna voor 120 euro aan sint cadeautjes verloren,werd door de brievenbus tegen mijn oudste dochter gezegd(ik zat op het toilet) dat het op nummer 26 is afgegeven.Uiteindelijk via vele omwegen er achter gekomen.En nu ook weer een bestelling via e-bay en paypal betaling.Is via e-bay(zegt bezorger opgestuurd naar mijn huidige adres) postnl doet niets...Uiteindelijk achter gekomen,dat de duitse tracking code eerst op mijn huidige adres was,waar door post nl een nederlandse code is geplaatst,waar weer mijn oude adres aan gekoppeld is.Waar ik 7 jaar niet meer woon.Dus in een zaak verwikkeld.
Daarnaast is het zo,(ben ik achter gekomen in gesprek) dat de meeste pakket bezorgers zelfstandige zijn,die door postnl ingehuurd worden.Ze worden dan ook per afgeleverde pakket uitbetaald.Maar dat wil niet zeggen,dat als jij een aangetekende niet bij de bewoners kwijt kan,dat je het zo maar in de schuur,op de tuintafel of zo mag zetten.Dat mag absoluut niet.In dit geval mag je ook gaan claimen.

Gesloten