LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorgelogen door klantenservice post nl

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
ageethb
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2015 10:51

Voorgelogen door klantenservice post nl

Ongelezen bericht door ageethb »

Woensdagochtend zou ons nieuwe bed bezorgt worden door Post nl. Ik kreeg 's morgens nog een sms met de mededeling dat het die ochtend bezorgt zou worden. Dus ons oude bed uit elkaar gehaald en gewacht op de bezorger, maar om half 2 was het erg nog niet. Dus de klantenservice gebeld. Daar kreeg ik doodleuk de mededeling dat het pakket vandaag niet meer bezorgd zou worden. De bezorger heeft het niet gevonden in het magazijn, en ook niet doorgegeven, vandaar dat wij geen bericht hebben gehad dat het niet meer geleverd zou worden. Het enige wat ze voor ons konden doen was contract opnemen met het magazijn om na te vragen of het er nu wel staat en dan kan er een nieuwe afspraak gemaakt worden, ze zouden ons terug bellen. Eind van de middag hadden we nog telefoontje gehad, dus wij weer bellen. We kregen iemand anders aan de telefoon en die vertelde dat de bezorger 's morgen had doorgegeven dat het pakket er niet was en dat ze hadden uitgezocht waar het pakket wel was en dat lag volgens post nl nog bij Leenbakker. Dus wij Leen Bakker gebeld. Die gaven aan dat dit al de zoveelste keer is dat Post Nl zijn zaken niet voor elkaar heeft en dat zij het op tijd hebben afgeleverd bij Post Nl. Dus voor de 3e keer post nl gebeld, maar de enige mededeling was dat ze een mail hebben gestuurd naar het magazijn en dat we daarop moeten wachten. Er wordt op geen enkele manier meegedacht over een oplossing en er wordt niet verteld wanneer ons bed wel geleverd kan worden. Ons oude bed is al uit elkaar omdat post nl ons heeft beloofd dat het 's morgens bezorgt zou worden. Aan het einde van de dag slapen wij dus op een matras op de grond en heb ik voor niets een vrije dag opgenomen en hebben we geen uitzicht op de bezorging van ons bed.

Post nl belooft ons eerst te bezorgen op woensdagochtend. Laat ons vervolgens niet weten dat het toch niet komt, liegen ons voor over waar het pakket is en weigeren te zoeken naar een oplossing om het bed alsnog bij ons te bezorgen, terwijl het op een uurtje rijden bij ons vandaan in het magazijn staat.

Wij gaan hierover een klacht indienen bij Post nl. Zijn er nog meer dingen die we kunnen ondernemen tegen Post Nl.

ageethb
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2015 10:51

Re: Voorgelogen door klantenservice post nl

Ongelezen bericht door ageethb »

Het wordt nog erger. De dag erna verteld post nl ons dat ze het bed gevonden hebben in het magazijn en dat het vrijdagochtend wordt bezorgt. Ik krijg vrijdagochtend weer de bevestiging dat het 's morgens wordt geleverd en dat de bezorger onderweg is. En weer wordt er niets bezorgt!
Dit keer krijg ik na 40 minuten in de wacht te horen dat het niet meer in het busje paste. Dat geldt ook voor een eventuele spoedbezorging 's middags. Dus er wordt weer een nieuwe afspraak in gepland voor morgenochtend, maar ik krijg geen garantie dat het dan wel goed gaat en hoe laat de bezorger ongeveer komt.
Ik heb nog nooit zo'n slechte service gezien!!

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: Voorgelogen door klantenservice post nl

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Gut gut het is wat. Heb wel eens een maand op alleen een matras geslapen en ik leef ook nog.
Misschien kan je met Leenbakker overleggen dat je de verzendkosten terug krijgt. Zo heb ik het geregeld met Blokker die ongeveer het zelfde verhaal had dat jij vertelde.

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Voorgelogen door klantenservice post nl

Ongelezen bericht door langste adem »

sweet-devil schreef:Gut gut het is wat. Heb wel eens een maand op alleen een matras geslapen en ik leef ook nog.
Zonder matras op een koude betonnen vloer slapen zul je ook wel overleven. Maar het ligt lang niet zo comfortabel als op een bed. En het heeft een snipperdag gekost.
Er kan uiteraard altijd wel wat fout gaan met de bezorging. Maar tot 2x toe een leverdatum doorkrijgen en vervolgens niets geleverd krigen dat is wel heel slordig van post nl.
En klagen bij post nl zal niets opleveren vrees ik.

Gesloten