LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kamado-test: welke budgetbarbecue scoort het hoogst?
Kamado-test: welke budgetbarbecue scoort het hoogst?
De kamado is een gewilde barbecue waar soms een flink prijskaartje aan hangt. Gelukkig zijn er ook budgetversies, maar doen die het even goed? Radar stelde een testpanel van drie barbecue-experts samen dat vijf budgetkamado’s test.
Kijk hier het item over de kamado's terug: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... becuetest/
Wat is jouw ervaring met een kamado?
Kijk hier het item over de kamado's terug: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... becuetest/
Wat is jouw ervaring met een kamado?
-
Re: Kamado-test: welke budgetbarbecue scoort het hoogst?
Een eigenaardige vraag misschien: kan ik daar ook een brood in bakken en dit omdat de smaak, kruiden op de houtskool De krokante korst: het brood van een houtoven van vroeger.
Zeker kan dat. Kijk maar eens op bbqforum.nl en er gaat een wereld voor je open.Noël Maesen schreef: ↑13 apr 2021 16:28Een eigenaardige vraag misschien: kan ik daar ook een brood in bakken
Kennen jullie de Kamado BBQ Sunbury Smokey Egg van Buccan?
Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Deze kwam helaas niet voor in de test.....
Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Deze kwam helaas niet voor in de test.....
Ik ben benieuwd naar ervaringen met de prof.dr.ir.W.Ackermans-kamado. Die zat niet in de test, maar zijn naam is genoemd.
Logisch dat u dat niet kunt vinden want de naam is Akkermans, zonder c.
Over de W, moet mi zijn P, hebben we het al eens gehad.
Over de W, moet mi zijn P, hebben we het al eens gehad.
Het is natuurlijk Akkermans en niet Ackermans. De voorletter W. is die van zijn eerste verschijning op televisie op 15 oktober 1989.
Maar hij wordt in ieder geval weer genoemd.
Erthanax
vindt dit leuk