LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvragen toezending belasting-formulier

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
MLROOS

Aanvragen toezending belasting-formulier

Ongelezen bericht door MLROOS »

Als het niet zo ontzettend om te huilen :( :( was, zou je er eigenlijk om moeten lachen :D :D .
Mijn partner is buitenlandse en heeft slechts een deel van 2004 in Nederland gewoont en gewerkt. Teneinde aangifte te kunnen doen, moet ze een zogenaamd M-formulier invullen.
In tegenstelling tot veel formulieren, is dit niet van de website van de belastingdienst te downloaden. Nee, het moet "schriftelijk" aangevraagd worden bij het dienstdoende belastingkantoor. Aldus gedaan en nu maar afwachten.
Na een 2-tal weken maar eens per fax een herinnering gestuurd. Per fax, want een telefoonnummer van een belastingkantoor is tegenwoordig niet meer te vinden in de gids. Alleen het centrale 0800 nummer.
Weer maar eens gewacht tot het eind van de week. En ..... niets ontvangen.
Dan toch maar het 0800 nummer gebeld. Ohhh, een M-formulier. Maar dat kunt u downloaden van de website, is de reactie. Nee mevrouw, dat kan nu net niet. Ohhh, maar dan kunt u het bij mij wel bestellen en het duurt 6 tot 8 weken !!!!! Ohhh, heeft u het al besteld ??? Tsja, dan moet u maar rustig wachten, want het duurt 6 tot 8 weken voordat een formulier verzonden kan worden. Einde gesprek.

6 tot 8 weken voor het opsturen van een blanko formulier !!!!!! :P :P

Wie is er hier nu gek ?????

karr-1

Re: Aanvragen toezending belasting-formulier

Ongelezen bericht door karr-1 »

Jij dat je zo ongeduldig bent :twisted:

Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker. Die formulieren worden dan blijkbaar niet veel gevraagd en zijn dus niet standaard op voorraad. Lijkt me duidelijk.

Gesloten