LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] appeltaartentest
appeltaartentest
hallo berste mensen, ik wil even reageren op de appeltaartentest van Radar, inderdaad zijn de appeltaart stukjes van Albert Hein die getest zijn niet te vreten, maar Albert Heyn verkoopt ook kleine ronde appel taartjes bij de broodafdeling, met roomboter bereid, en die zijn me toch lekker, alsof je ze zelf gebakken hebt, en ik kan het weten, want ik bak zelf veel appeltaarten ! Als die mee had gedaan in de test had ie minstens een 9 gehaald ! zo, dat wou ik even kwijt Dag allemaal, Tonny
Re: appeltaartentest
Overigens vind ik die van de V&D ook heeeerlijk (Toegegeven ik heb die andere niet allemaal getest)
Ook een beetje raar is dat ze diepvriestaart en normale taart vergelijken met elkaar (of heb ik dit mis?) Die aldi taart ken ik ook en 1 van de mensen zei dat het complete pulp was en erg waterig.Nou dit vind ik erg vreemd dit heb ik nog nooit gemerkt. Misschien hebben ze de boel verkeerd ontdooit ofzo Krijgt ook 2 kilo alditaart voor 1 750gram v/d taart
Graag wil ik nog even reageren op deappeltaart test. Ik heb de C1000 gemist. De appeltaart punten, 2 in een verpakking, van de C1000 in maartensdijk zijn nog lekkerder dan zelfd gebakken. Vraag...waarom was de C1000 niet in de test?
toevallig werden die appeltaarten getest door mensen die er wel degelijk verstand van hebben en tuurlijk zijn de diepvriestaarten wel te vergelijken met die gewoon in de koeling staan als je nou eens gewoon reageert als je er verstand van hebt en niet als je totaal geen deskundige bent
Mensen die verstand hebben van appeltaart!!! Moet dat dan. De appeltaart is lekker of dat is hij niet. Hoef je geen expert voor te wezen. Die appeltaart van V&D vind ik persoonlijk niet te eten. Ben geen expert maar is mij mening.
De V&D is wel lekker .Er kan wel verschil zitten met filiaal omdat dit daar zelf wordt gebakken.Zo ook met de verse van A&H . Taarten over het algemeen uit de koeling of diepvries van een supermarkt zijn niet te vreten .Maar dat is mijn mening. Maar in tegenstelling tot de test zal niet iedereen al die taarten ooit allemaal hebben gegeten. Zo ook niet denk die degene die de alditaart heeft gegeten in dit forum. De lekkerste haal je gewoon bij de banketbakker uiteraard zijn die veel duurder.
-
Wil deze "gast" zijn/haar mening niet zo opdringen - zeg gewoon dat jij dat VINDT maar niet dat het zo IS. Ik heb ooit een keer een appeltaart bij de Banketbakker gehaald omdat ik onverwacht gasten kreeg en deze dus direct bij thuiskomst aangesneden - bleek van binnen helemaal bevroren te zijn. Moet wel eerlijk toegeven dat ik een andere taart er GRATIS voor in de plaats kreeg en deze was lekker en o,dat de bakker het zo netjes regelde noem ik ook geen namen. Maar smaken verschilen en iemand mag toch best verukt zijn van een Aldi taart?
CosmoReizen ik dring niets op. Maak je zelf geen reclame met je naam maar dat terzijde. Waarom mag ik niet zeggen dat ALDI taarten niet te vreten zijn als een ander zegt dat ze lekker zijn. Als je gewoon een verse appeltaart had gevraagd dan was die niet uit de diepvries gekomen. En wat is het probleem ? Even in de magnetron en klaar. Wat dit met smaak heeft te maken begrijp ik niet .Maar dat zal wel aan mijn liggen.
bij de AH worden ze niet per filiaal zelf gebakken, ze worden in de fabriek gemaakt, in het bakje gedaan en zo geleverd per filiaal. zo hoeft elk filiaal ze alleen nog maar af te bakken, slim hè?De V&D is wel lekker .Er kan wel verschil zitten met filiaal omdat dit daar zelf wordt gebakken.Zo ook met de verse van A&H .
-
Voor INTER: Ik begrijp best dat je denkt dat ik reclame maak, maar het is gewoon een verzonnen naam, wel geven wij mensen GRATIS reis advies en/of routes op voor hun vakanties, maar dat gewoon een hobby. Appeltaarten bakken niet, dat laten we aan een ander over.