LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] giro 555

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
De Visser

Re: giro 555

Ongelezen bericht door De Visser »

:evil: het is nu bijna december en nog is het een groot geheim waar het geld gebleven is van giro 555 :!: :shock:

Kan dat niet uitgezocht worden :?:

Bzzz

Ongelezen bericht door Bzzz »

Daar kan ik nu echt met mijn verstand niet bij!!
Lees ik op teletekst dat de hulp aan tsunamislachtoffers wordt gestopt. er word alleen nog structurele hulp geboden en de rest gaat naar Sudan en Ethiopie.
Wie beslist daar eigenlijk over...daar is dat geld toch niet voor gegeven..
Ik heb geld gegeven om de talloze slachtoffers in die vreselijke rampgebieden te helpen.
Wat denkt u van Darfur?? Zodra de tsunami kwam, was iedereen Darfur vergeten!! Het geld wat voor Darfur bestemd was, ging gelijk naar de slachtoffers van de tsunami.

Het is wel degelijk gemeld, dat het geld naar de hulporganisaties gaan, en zij bepalen zelf in welk land ze dit besteden.

Rampgebieden zijn er helaas genoeg in deze wereld, dus wat mij betreft, kan er nu ook een flink gedeelte naar Pakistan e.o. Het is verschrikkelijk als je leest hoeveel slachtoffers daar al zijn.

De Visser

Ongelezen bericht door De Visser »

Ik vind het lang niet zo belangerijk naar welke slachtoffers het toegaat.Echter wel waar het blijft :)

Waarbij volgens mij niet alle miljoenen/miljarden euro's zijn terecht gekomen bij slachtoffers

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:shock: kan radar die stichtingen (spreekwoordelijk) niet het vuur aan hun voete leggen?

Gesloten