LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bart Smit

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
golfje
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2005 08:57

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door golfje »

Voorbeeldje:

Ik koop een spel bv. Colling Mc Rea. Ik heb een pc die aan alle specificaties voldoet zoals die op de verpakking zijn aangegeven, ze zijn zelfs nog hoger. Ik kom thuis, blijkt het spel het toch niet te doen.

Ik heb het internet afgespeurd, en wat blijkt, het merk videokaart die ik in mijn pc heb zitten blijkt niet het spel te kunnen afspelen. De specificaties zijn wel goed...

Tja, dan is het toch wel logisch dat iemand dat spel wil ruilen lijkt me....

TheGameMen
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jul 2005 23:10

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door TheGameMen »

@golfje

Op de achterkant OF in het boekje staat duidelijk welke videokaarten worden ondersteund

Freek

golfje
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2005 08:57

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door golfje »

@ TheGameMen

Er bestaat verschil tussen de verschillende merken videokaarten, en dat wordt niet vermeld op de spellen en dien je op de 1 of andere manier maar te weten....

efteling
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jul 2005 09:10

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door efteling »

Ook ik koop regelmatig videogames bij Bart Smit, en ik heb totaal geen problemen. Jaren geleden hebben we zelfs een complete spelcomputer van Atari geruildt voor een Nintendo(met bijbetaling). En dat was twee weken na de aanschaf.

Tip:
Kom met goede argumenten om te ruilen, en leg de problemen goed uit. En mochten ze moeilijk doen, vertel dan ook uw rechten voor omruil bij aankoop van een product. Een game kan men niet vooraf proberen, dus valt het tegen, niet goed=ruilen voor iets anders.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik vind dat gezeur over het niet mogen ruilen van spelletjes belachelijk. De reden is simpel: er wordt teveel gekopieerd. Begrijpelijk.


Maar er staat gewoon op de achterkant van het doosje wat je PC moet kunnen om het spel te kunnen draaien. Op een pak frituurvet staat ook: VOOR IN DE FRITUURPAN. Als je dat niet leest en thuis blijkt dat je er niks aan hebt omdat je alleen een koekepan hebt dan is dat je eigen domme schuld. Ook als je niet weet wat voor pannen je nou eigenlijk precies hebt in huis, houd het dan lekker bij afhaalchinees.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Hoi Captain Pervert,
Het item "Inloggen Radar", is gesloten, sommigen mensen hadden moeite met het moeten inloggen via een bepaalde naam i.p.v. zich Gast/gast te kunnen noemen, hier ging de discussie over...
Nou jij hebt hier zo te zien geen moeite mee, sinds 20-07 is te zien dat jij onder je "nickname" al 32 maal ingelogd hebt... Vannavond/vannacht alweer 9 maal in een uur over de meest uiteenlopende zaken. Dan moet je echt wel een expert zijn...
Op zich prima hoor als je denkt mensen een riem onder het hart te kunnen steken door je kennis van zaken, of hen te helpen met een advies.
Je reacties hier lijken echter meer gericht de vragen of problemen van de mensen die zich tot dit forum wenden, te kleineren of als belachelijk of dom af te doen...
Hoeveel genoegen beleef je hieraan, is dit je nieuwe hobby of ben je een "professional", die regelmatig een andere naam aanneemt om op meerdere forums de boel op te jutten???
Ik zou zeggen doe je best als je "kickt" op negatieve reacties aan jouw adres... :lol:

efteling
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jul 2005 09:10

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door efteling »

Captain Pervert


Geplaatst op 22 Jul 2005 02:09 door Captain Pervert


--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dat gezeur over het niet mogen ruilen van spelletjes belachelijk. De reden is simpel: er wordt teveel gekopieerd. Begrijpelijk.


Maar er staat gewoon op de achterkant van het doosje wat je PC moet kunnen om het spel te kunnen draaien. Op een pak frituurvet staat ook: VOOR IN DE FRITUURPAN. Als je dat niet leest en thuis blijkt dat je er niks aan hebt omdat je alleen een koekepan hebt dan is dat je eigen domme schuld. Ook als je niet weet wat voor pannen je nou eigenlijk precies hebt in huis, houd het dan lekker bij afhaalchinees.
Al staat er op de achterkant van een doosje de benodigde systeemvereisten, het is en blijft een gok. Al is de computer nog beterder als de vereisten, als hij niet wil, dan zal hij het ook niet zo snel doen. En het vervelende is, dat je spellen niet meer mag proberen in winkels. Daar ging zoveel tijd en gezeur inzitten, dat men aanbied om een spel 24 uur uit te proberen. Beval het niet, ruilen of tegoedbon.

En om CD-ROM's en games te vergelijken met een pak frituurvet :roll: :roll: ............ zeker zin in friet o.i.d. :wink:

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door Big-V »

Software werkt altijd. Als mensen te dom zijn om het te kunnen installeren of van te voren niet naar de systeemvereisten hebben gekeken dan hebben ze pech gehad. De enige reden voor een winkel om software om te ruilen is een fabrieksfout in de hele collectie waardoor de software niet werkt. De rest is beschadiging door gebruik.
Wat een onzin. Er zijn legio oorzaken te verzinnen waardoor software niet kan werken die een leek niet uit de systeemvereisten kan afleiden.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ja, virussen, spyware, verkeerd geïnstalleerde hardware, maar dat zijn en blijven gebruikersfouten en het ligt niet aan het produkt, de software.

mo-tje89
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2006 21:51

Re: Bart Smit

Ongelezen bericht door mo-tje89 »

en mocht het spelletje niet doen dan kan er misschien wel een fabrieksfout op zitten maar dan moet je toch ook niet zitten zeuren bij bart smit maar bij de leverancier toch....... of moet bart smit :twisted: elk spelletje gaan controlleren nou dan mogen ze daar meer mensen op inzetten want als je er van uit gaat dat ze 2 keer per week vracht krijgen en dan wel 200 spelletje cd's of dvd's binnen krijgen nou veel succes als je dat wil gaan controleren

Gesloten