LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Radar »

Heeft u goede of slechte ervaringen met de berekening van telefoontarieven? Vertel het in dit forum. Met vriendelijke groeten, TROS Radar webredactie

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, volgens mij berekenen ALLE telecombedrijven die op het Vaste Net zitten, verkeerde tarieven: Allemaal te hoog. Ik bel via 1601 en betaal voor alle binnenlandse gesprekken (behalve naar mobiel) slechts EEN HALVE CENT per minuut!!!!! En dan loopt Tele2 te tetteren dat ze zo goedkoop zijn met hun 3,5 cent per minuut!! Echt niet. Er is er maar 1 de goedkoopste, en dat is 1601 http://www.bel1601.nl Niet om reclame voor ze te maken (Dat doen ze niet zelf, want dat kost teveel! heel slim), maar het bevalt gewoon erg goed, en goedkoper kan niet. Wim.

beller1234

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door beller1234 »

ik heb alleen maar goede ervaringen, rekening klopt als een bus.

Willem VI [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Willem VI [[email protected]] »

Bij elke nota krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht. Bellen naar duitsland € 0,01 per minuut Binnen Nederland ALLE UREN € 0,005 per minuut. Ik blijf lachen

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

Bellen met 1601 is ook goedkoop, ik bel ook met plezier via hen. Het is alleen jammer dat je niet via bel1601 kan bellen met een 0900 nr. Helaas heeft mijn ex-baas KPN die 0900 nr. zelf in hun bezit. Nou ja misschien komt het nog in de toekomst.

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

4 reacties waarvan er maar 1 terzake doet :| Lezen blijkt voor veel mensen moeilijk te zijn. Vraag is niet wie de goedkoopste is, maar of je rekening klopt. Spam voor 1601 e.d. dus graag achterwege laten.

PG [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door PG [[email protected]] »

Zit nu een aantal jaar bij Tele2 en heb tot op heden geen problemen met de rekening gehad.

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

door te zeggen dat bel1601 de goedkoopste is, noem ik geen spam. dat bel1601 de goedkoopste is, is de waarheid, dat mag gezegd worden, als dat ook al niet meer mag, dan steld dit forum geen ene reet voor. denkelijk weten een hoop mensen niet wat spam is. de factuur van bel1601 klopt nagenoeg wat je van andere telecomaanbieders niet kunt zeggen.

laska [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door laska [[email protected]] »

hallo ik had een vraagje als ik kijk op de site van 1601 staat daar dat ik 0,5 ct moet betalen maar bij kpn 0,2 ct dan is volgens mij kpn toch goedkoper of lees ik het nu verkeerd groetjes

Joop(K) [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Joop(K) [[email protected]] »

Beste gast, door de website van 1601 te vermelden bedrijf je wel degelijk reclame voor dat bedrijf. De vraag was niet wie de goedkoopste hanteert maar wat de ervaringen zijn met de rekeningen van de telefoonbedrijven. Als je een dief van je eigen portemonnee wilt zijn moet je met name je buitenlandse gesprekken gewoon via 1601 afwikkelen. Gewoon kijken op bellen.com welke carrier voor welk land op dat moment de goedkoopste tarieven hanteert en persoonlijk zou ik nooit in zee gaan met zgn pre select carrierbedrijven. En de binnenlandse gesprekken wikkel ik inmiddels weer af via het vertrouwde en betrouwbare KPN. De binnenlandse tarieven doen absoluut niet onder voor die van andere carriers.

Een KPN-er [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Een KPN-er [[email protected]] »

Dames en heren. De stelling was:
Heeft u goede of slechte ervaringen met de berekening van telefoontarieven?
Voor een discussie over 1601, moet je bij telefonie zijn op dit forum! :evil: En mijn rekening klopt (helaas) altijd.

ikenjij [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door ikenjij [[email protected]] »

ik bel al een aantal jaren mat 1603 en doe dat zonder gezeur of wat dan ook. 1 keer een klein probleem gehad en dat is snel en goed opgelost. (was trouwens mijn eigen fout en is door hun opgelost) :lol:

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Laska, Waarschijnlijk zal ik wel weer commentaar krijgen van zekere lieden, nou dan moet het maar, maar KPN is duurder. Ik heb net op hun site zitten kijken, standaard betaal je bijna 3 eurocent per minuut en 5 eurocent aan opstarttikken en daltarief bijna 2 eurocent per minuut en 6 eurocent aan opstarttikken, bij Bel1601 betaal je maar een halve eurocent per minuut en 3,9 eurocent aan opstarttikken voor bellen binnen de eigen regio en 4,9 eurocent aan opstartkosten buiten de regio. Losgezien daarvan, of je nou binnen de eigen regio of er buiten beld, je betaald ten allentijde halve eurocent/minuut, dus Bel1601 is de goedkoopste. Oke genoeg er over, vraag was kloppen de facturen van de telecom bedrijven. Hoe zijn de ervaringen: De facturen van de KPN kloppen zeer zeker niet, deze zetten er telefoontjes op je rekening bij die je nooit van zijn leven gebeld hebt. Spreek je KPN hierop aan, ontkennen ze dit keihard. Hoe de facturen van andere Telecomaanbieders zijn, weet ik niet, maar van de KPN is een aanfluiting.

Jan de wandelaar

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Jan de wandelaar »

Erg doorzichtig, al die 1601 medewerkers die hier voor eigen parochie aan het preken zijn........

somalis

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door somalis »

Ik weet het niet wil ik dit weten, moet ik nog meer geld gaan uitgeven en dan staan er geen namen alleen nummers. Ik vind dat de abo kosten zowie zo de spuigaten uitlopen. rekening 55 euro abo 40 en dan niet te vergeten als die idiote kortingsregelingen, ach hou op. En bij die andere nummerproviders moet je een incasso afgeven houd ik niet van. Ik ga nu bellen met skypeout ( www.skype.com ) is gratis, hiervoor is geen koperdraad vd kpn meer nodig alleen kabel(glasvezel of zo) Prepaid telefoneren naar de gewone nummers lekker. en met een phonebridge www.ahernstore.com kan je je oude toestellen gewoon gebruiken en microfoon en koptelefoon aan sluiten. Bellen binnen de kabel is gratis en je kan ook nog IM gebruiken, ook gratis. Lekker trappen tegen de telefoon monopolie, ja lekker! En geld sparen

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

Erg doorzichtig, al die 1601 medewerkers die hier voor eigen parochie aan het preken zijn........
Jep..... Ze vertellen niet dat over een tijdje de prijzen systematisch omhoog gaan.Bellen voor0.005 is beneden de kostprijs. Dat hou je een tijdje vol, maar niet lang.

Gast

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe zijn de ervaringen: De facturen van de KPN kloppen zeer zeker niet, deze zetten er telefoontjes op je rekening bij die je nooit van zijn leven gebeld hebt. Spreek je KPN hierop aan, ontkennen ze dit keihard. Hoe de facturen van andere Telecomaanbieders zijn, weet ik niet, maar van de KPN is een aanfluiting.
KPN, zet telefoontjes erbij, waarbij je een ingesprektoon had. Spreek je die fl****** daar op aan, dan spreken ze dit tegen. Wat de facturen betreft: Die kloppen al jaren niet.

Angeleyes [[email protected]]

Re: Berekenen telecombedrijven de juiste tarieven?

Ongelezen bericht door Angeleyes [[email protected]] »

Op mijn vaste lijn (kpn) bel ik niet vaak maar de rekening klopt (tot nu toe) altijd. Zeer recent heb ik ook een mobiel toestel (andere provider) maar daar heb ik nog geen rekeningen van ontvangen.

Gesloten