LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal +

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Consumen_tje

canal +

Ongelezen bericht door Consumen_tje »

Tenslotte
Het geval is in zoverre bijzonder dat K. naast zijn kabelabonnement een abonnement bij CANAL+ neemt. Verreweg de meeste CANL+-ers hebben alleen CANAL+. Waarom? CANAL+ is de enige die mensen zonder kabel in de grond aan Tv-signalen via de Astra-satelliet kan helpen. In het basispakket van CANAL+ zitten dan ook verplicht alle publieke zenders en daarnaast een groot aantal commerciële. En dan kan je niet zeggen dat je het abonnement uitsluitend genomen hebt vanwege de speciale voetbalwedstrijden. Dan zit je vast aan je gewone opzegtermijn.
Waar gaat dit over? Mensen met een standaard kabelabonnement kunnen een ANALOOG Canal+ abonnement nemen, dit houdt in dat zij dmv een analoge decoder de Canal+ signalen die de kabelmaatschappij doorzendt, gedecodeerd op hun televisie kunnen bekijken. Mensen nemen dus Canal+ als AANVULLING op hun kabelabonnement.

Degene die via de Astra-satelliet uitzend is Canal Digitaal, een totaal ander bedrijf dan Canal +.

Verdiepen jullie je hier nog eens in Radar, want als jullie zulke domme fouten maken, is het voor ons consumenten wel erg moeilijk om jullie nog te vertrouwen.

[/quote]

wil pet

Re: canal +

Ongelezen bericht door wil pet »

Graag wil ik reageren ophet opzeggen van canal + abonnement.
Per 30 Mei 2005 opgezegd aangetekend ingaande 31 Juli 2005 voor het niet meer uitzenden van de Eredivisie wedstrijdendie uitsluitend werden uitgezonden opCanal + het product waar wij uitsluitendvoor waren geabonneerd ,voor de gewone zenders zijn wij geabonneerd op Casema.
Canal + weigert dit en wil dat ikhet jaar volmaak tot Febr 2006,na heen en weer gaande brieven is er aangeboden 'n abonnement met Buitelandse wedstrijden tot 31 October voor 'n gereduceerde Prijs,waar wij niet op in zijn gegaan,inmiddels hadden wij 'n abonnement afgesloten bij Versatel waar de Eredivisie wedstrijden vanaf 12 Augustus weer werden uitgezonden Canal+ heeft 2 x maal het bedrag voor het gereduceerde abonnement van mijn rekening afgehaald 2 x heb ik dat terug laten storten dus de maand Augustus is niet betaald omdat ik per 31 Jul 2005 mijnabonnement had opgezegdDe laatste brief die ik kreeg was er een met aangehechte acceptgiro om de maand Augustus te betalen ,zoniet dan werd 'n incassoburo ingeschakeld met de nodige kostenTros Radar vertel mij wat ik hiermee moet volgens mij sta ik in mijn recht met vriendelijke groeten Wil Pettel.0715126748/0622463537

Gesloten