LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deze services moet verboden worden !!!!!!

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
jasper1

Deze services moet verboden worden !!!!!!

Ongelezen bericht door jasper1 »

Deze services moeten verboden worden (sms date services)je word verschikkelijk misleid bedrogen opgelicht.
Ik ben kom ik nu achter voor duizenden euro's misleid bedrogen en opgelicht hoe is dit mogelijk dat dit bestaat ?????????
Echt hier is het laatste nog niet over gezegd er word gewoon verschikkelijk met je gevoelens gekwijlt denk je te maken hebben met een serieuse leuke meid heb je een jongen die echt niet date.
Dit is echt ongelooflijk ze hebben schijt aan de gevoelens van een mens blijkbaar.
Hier moet snel een einde aankomen.

Bedankt dat ik kon reageren

mich

Re: Deze services moet verboden worden !!!!!!

Ongelezen bericht door mich »

Hier is al een topic over ... maar over welke dienst heb je het nou ?

Nicole72

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Dat jij voor duizenden euro's gesmst hebt, heb je zelf in de hand of heeft iemand je hiertoe gedwongen? Ik kan dat zelf niet begrijpen dat iemand voor zoveel geld smst, dan ben je gewoon heel dom bezig.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ken in de regio een danszaal die jarenlang bekend stond als 'De laatste hoop'. als je daar niet aan de man of vrouw kwam dan kon je het schudden. Voor duizenden euro's had je je daar aan de bar vast kunnen zuipen en veel meer lol gehad dan met je smsjes. Hoe vertwijfeld moet je zijn en hoe droog moet je staan om zoveel geld uit te geven aan het sms'en naar een volstrekt onbekende???????????

nany

Ongelezen bericht door nany »

Kom je heel toevallig uit Friesland, die "laatste hoop" ken ik dan ook.

sweetheart

Ongelezen bericht door sweetheart »

Dit soort services gaan niet verboden worden.Je hebt namelijk nog zoiets als je eigen verantwoordelijkheid jasper1 :!: :!: :!: Het zou je dan ook meer sieren als je gewoon toegeeft dat je dom bezig bent geweest.

mich

Ongelezen bericht door mich »

Het is gewoon oplichting (de meeste dan)

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en wordt daarom gesloten

Radar Internet Redactie

Gesloten