Als ze de naam van een winkel in beeld brengen en deze daarnaast ook duidelijk benoemen, vind ik dat de naam van de dierenartsen die aan de puppiehandel 'meehelpen' ook bekend moeten maken!
Ik weet niet zeker of het illegaal is om deze praktijken uit te oefenen als dierenarts, maar een beetje dierenarts wil hier toch niets mee te maken hebben?!
Hoe denken jullie hierover?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dierenartsen ook bekend maken!
Re: dierenartsen ook bekend maken!
van mij mag je alle namen er op zetten.
alleen wel alle info moet kloppen.
de nederlandse handelaar komt in de aflevering over als de eigenaar van die reptielenzaak, maar is dat niet. dat soort dingen vind ik nu wel jammer.
wel leuk dat ie zo herkenbaar in beeld wordt gebracht, maar op deze manier wordt de naam van de eigenaar van die winkel door het slijk gehaald. Ik zou niet weten wie die man is, maar hij zal niet gestraft hoeven worden voor wat zijn personeel uithaald met puppies.
alleen wel alle info moet kloppen.
de nederlandse handelaar komt in de aflevering over als de eigenaar van die reptielenzaak, maar is dat niet. dat soort dingen vind ik nu wel jammer.
wel leuk dat ie zo herkenbaar in beeld wordt gebracht, maar op deze manier wordt de naam van de eigenaar van die winkel door het slijk gehaald. Ik zou niet weten wie die man is, maar hij zal niet gestraft hoeven worden voor wat zijn personeel uithaald met puppies.