LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dso-exploit
dso-exploit
Beste Hans (Mede-Beheerder ASO), Ik had gisteren een berichtje geplaatst over een dso-exploit in spybot. Je adviseerde een fix te downloaden. Ik had gisteren geen tijd meer om dat advies op te volgen. Daarom vanavond gedaan. Ik heb geprobeerd op de door je geadviseerde site een van de download locaties (bijv. MajorGeeks1 en Planet Mirror) aan te klikken om de fix te downloaden. Dit lukt echter niet. Zodra ik een van de locaties aanklik, krijg ik een scherm met een foutmelding waarbij vermeld wordt dat er een fout is opgetreden in iexplore.exe en vervolgens wordt ik uit internet gegooid. Kun je mij zeggen of ik misschien iets verkeerd doe? Al vast bedankt voor je hulp. Vr.gr. John
Re: dso-exploit
Jbo; Je kunt het ook proberen via Het Grote Internetbeveiligingsforum van http://www.kassa.vara.nl ; onder Forum Beveiliging; ga naar (laatste)pagina 55; zie bericht "Bugfix voor Spybot S&D" en klik op link (rood): "Spybot DSO-exploit BugFix". Succes; bij mij is DSO-exploit voorgoed verdwenen.
Ik heb ook 5 DSO-Exploit fouten. Op de site gelezen dat men aan een fix werkt. Ook stond er dat het in een Beta versie al zou zijn opgelost. Maar die Beta versie kon ik niet vinden. In ieder geval stond er dat het geen kwaad kon. Joop PS.; Mijn Internetadres is blijkbaar te lang om ingevuld te kunnen worden. Slordig... Moet zijn [email protected]
@ jbo gebeurt dat ook met andere bestanden of alleen met deze. Kan deze vraag nu voorlopig even niet beantwoorden.
Beste Joop; Kijk eens op http://www.kassa.vara.nl onder: De populaire discussies; >SP2, ja of nee....? ga naar: pagina 4 zie bericht: "Bugfix voor Spybot S&D" Met dank aan Enterprise groet, zarzuela
Beste Zarzuela, Hartelijk dank voor de tip via www.kassa.vara.nl. Via deze site de bugfix gedownload, daarna het dso-exploit laten repareren door spybot en vervolgens spybot opnieuw gedraaid en........ het dso-exploit is verdwenen! Prachtig. vr.gr., John B. Beste gast (reactie geplaatst 28-10; 10.38 uur), Ook nog even een reactie op jouw vraag: Dit gebeurde alleen met dit bestand. Verder geen problemen en nu helemaal niet meer door de bugfix. Tot slot een opmerking: Iedereen hartelijk dank voor de goede suggesties. Het mag best een keer gezegd: fantastisch dat jullie belangeloos zoveel tijd en moeite steken in het op deze wijze helpen van andere mensen die problemen met hun pc's hebben. Hulde. gr., John B.
Fijn dat het is opgelost .Misschien een tijdelijke probleem op de server van hun.Beste gast (reactie geplaatst 28-10; 10.38 uur), Ook nog even een reactie op jouw vraag: Dit gebeurde alleen met dit bestand. Verder geen problemen en nu helemaal niet meer door de bugfix.