LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Extra Duisenberg aflevering
Extra Duisenberg aflevering
Naar aanleiding van deze uitzending heb ik op de site van de Dexiabank mijn restschuld bekeken. Ik wil dus van dit product AF, laat dat duidelijk zijn.
Maar de Duisenberg regeling blijkt een WASSENNEUS te zijn.
Waarom ik krijg slechts 10% van mijn restschuld ...
Waarom omdat ik een zogenaamd Garantieproduct zou hebben ...
Maar wat is een garantieproduct?
Ik weet het niet. Ik betaal nu al meer dan 6jr iedere maand 113.45 euro (voorheen fl 250).
Ik snap werkelijk niet dat ik slechts 10% ga krijgen terwijl andere mensen 100% krijgen (ik heb gvd geen partner kan ik daar wat aan doen?) en what about die 2/3e regeling?
Ik snap er werkelijk niets meer van.
Heb nu een schuld staan van ruim 1300,- minus 10% ... maar voor mij blijft dat veel geld (geen werk/geen uitkering).
Waarom kom ik niet in aanmerking voor die 2/3e regeling?
Nogmaals ik snap er geen f*** van en vind die Duisenbergregeling een WASSENNEUS. Waarom? Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat Dhr Duisenberg lekker thuis voor zijn dure openhaard zit en deze regeling samen met die gasten van Dexia op de GOLFBAAN heeft afgerond.
Maar de Duisenberg regeling blijkt een WASSENNEUS te zijn.
Waarom ik krijg slechts 10% van mijn restschuld ...
Waarom omdat ik een zogenaamd Garantieproduct zou hebben ...
Maar wat is een garantieproduct?
Ik weet het niet. Ik betaal nu al meer dan 6jr iedere maand 113.45 euro (voorheen fl 250).
Ik snap werkelijk niet dat ik slechts 10% ga krijgen terwijl andere mensen 100% krijgen (ik heb gvd geen partner kan ik daar wat aan doen?) en what about die 2/3e regeling?
Ik snap er werkelijk niets meer van.
Heb nu een schuld staan van ruim 1300,- minus 10% ... maar voor mij blijft dat veel geld (geen werk/geen uitkering).
Waarom kom ik niet in aanmerking voor die 2/3e regeling?
Nogmaals ik snap er geen f*** van en vind die Duisenbergregeling een WASSENNEUS. Waarom? Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat Dhr Duisenberg lekker thuis voor zijn dure openhaard zit en deze regeling samen met die gasten van Dexia op de GOLFBAAN heeft afgerond.
Re: Extra Duisenberg aflevering
Sorry Dhr Duisenberg is 2 weken geleden overleden en begraven
Leuk hoor als "Gast" reageren.
VOORDAT hij dood & begraven werd heeft hij vast&zeker zich wel eens op een golfbaan begeven toch?
Lekker snugger ...
Laten we nu maar weer op de INHOUD van de berichten ingaan, denk je ook niet.
VOORDAT hij dood & begraven werd heeft hij vast&zeker zich wel eens op een golfbaan begeven toch?
Lekker snugger ...
Laten we nu maar weer op de INHOUD van de berichten ingaan, denk je ook niet.
Hr Duisenberg zaliger en ex pvda , heeft goed werk gedaan.
Iets meer gevoel ABS mag wel, jouw probleem lost zich in de loop van de jaren hopelijk op.
Dexia Fortniss
Iets meer gevoel ABS mag wel, jouw probleem lost zich in de loop van de jaren hopelijk op.
Dexia Fortniss
Als Duisenberg al dood is, hoe kan hij nu dan voor de open haard zitten
Duisenberg is al een tijdje geleden overleden hoor! Een beetje meer respect voor de overledene graag!
Niet iedereen hoeft te weten dat Dhr Duisenberg overleden is.
Mijn gezegde was ook op basis dat ik dit niet wist.
Net 3weken in het buitenland geweest, met een kennis mee die vrachtwagenchaufeur is en dan mis je wel eens wat Nederlands nieuws.
Iedereen zegt in de media dat die Duisenbergregeling 2/3 van je restschuld 'oplost' hetgeen dus een niet volledige berichtgeving is.
Waarom is dit onderscheid eigenlijk gemaakt?
Dat snap ik dus niet.
Ik ben toch evenveel kwijt of nu zelfs meer dan iemand die wel onder die 2/3e regeling valt.
Hoeveel mensen zullen eigenlijk onder die 2/3e regeling vallen?
Ik denk niet zoveel ...
.... vandaar dus ook met Golfbaangedachte!
Hoe bedoel je dit?
Stel je zou doorgaan met dat 'product' dan moet in 2019 die aandelen wel meer waard zijn dan 27300,- euro. Is dat niet zo dan heb je dus dik verlies.
Als ik zo terugdenk aan het afsluiten van dit product heb ik niet de gelegenheid gehad het allemaal goed door te lezen. Ik moest tekenen want de goede aandelenverkoper had haast ... Ik kon niet dat formulier in handen krijgen en de dag daarop aan hem opsturen!
Ik was toen TE jong om hier goed op in te kunnen gaan.
En ben er dus DIK ingestonken.
Want ipv een pakket van fl 23000 (of zo) aan te schaffen neem je een schuld op je van maar liefst fl 60.000,-
En dat is nooit goed uitgelegd!!!
En ja, op basis van onervarenheid & overredingskracht (weglaten van info is ook oplichting m.i.) van de verkoper ben ik er dus ingestonken.
Mijn gezegde was ook op basis dat ik dit niet wist.
Net 3weken in het buitenland geweest, met een kennis mee die vrachtwagenchaufeur is en dan mis je wel eens wat Nederlands nieuws.
Iedereen zegt in de media dat die Duisenbergregeling 2/3 van je restschuld 'oplost' hetgeen dus een niet volledige berichtgeving is.
Waarom is dit onderscheid eigenlijk gemaakt?
Dat snap ik dus niet.
Ik ben toch evenveel kwijt of nu zelfs meer dan iemand die wel onder die 2/3e regeling valt.
Hoeveel mensen zullen eigenlijk onder die 2/3e regeling vallen?
Ik denk niet zoveel ...
.... vandaar dus ook met Golfbaangedachte!
Geplaatst op 15 Nov 2005 16:10 door Gast
jouw probleem lost zich in de loop van de jaren hopelijk op.
Dexia Fortniss
Hoe bedoel je dit?
Stel je zou doorgaan met dat 'product' dan moet in 2019 die aandelen wel meer waard zijn dan 27300,- euro. Is dat niet zo dan heb je dus dik verlies.
Als ik zo terugdenk aan het afsluiten van dit product heb ik niet de gelegenheid gehad het allemaal goed door te lezen. Ik moest tekenen want de goede aandelenverkoper had haast ... Ik kon niet dat formulier in handen krijgen en de dag daarop aan hem opsturen!
Ik was toen TE jong om hier goed op in te kunnen gaan.
En ben er dus DIK ingestonken.
Want ipv een pakket van fl 23000 (of zo) aan te schaffen neem je een schuld op je van maar liefst fl 60.000,-
En dat is nooit goed uitgelegd!!!
En ja, op basis van onervarenheid & overredingskracht (weglaten van info is ook oplichting m.i.) van de verkoper ben ik er dus ingestonken.
Duisenberg is begin augustus overleden, had je dus wel degelijk kunnen weten, is ruimschoots aandacht aan besteed in diverse media.
Ik zat ten tijde in het buitenland en zelfs daar is er aandacht aan besteed.
Ik zat ten tijde in het buitenland en zelfs daar is er aandacht aan besteed.
Je kunt het onzin vinden of niet ... ik heb het niet in de media gehoord.
En ben van zijn overlijden dus vandaag pas op de hoogte gebracht in dit forum. We hebben vooral in Frankrijk - Spanje rondgereden en die twee talen beheers ik dus bij lange na niet. Maar nu genoeg daarover!
(geen tv in de truck overigens)
Maar dat doet er hier werkelijk niet meer toe.
Zijn regeling staat nog steeds.
En die is niet voor iedereen even 'optimaal'
Mijn vraag is, en ik hoop dat we daar nu verder op in kunnen gaan ... waarom dat verschil er is. 2/3e schuld kwijtgescholden of slechts 10% da's namelijk een best groot verschil.
Over die 10% voor velen wordt in de media haast niet over gesproken ...
En ben van zijn overlijden dus vandaag pas op de hoogte gebracht in dit forum. We hebben vooral in Frankrijk - Spanje rondgereden en die twee talen beheers ik dus bij lange na niet. Maar nu genoeg daarover!
(geen tv in de truck overigens)
Maar dat doet er hier werkelijk niet meer toe.
Zijn regeling staat nog steeds.
En die is niet voor iedereen even 'optimaal'
Mijn vraag is, en ik hoop dat we daar nu verder op in kunnen gaan ... waarom dat verschil er is. 2/3e schuld kwijtgescholden of slechts 10% da's namelijk een best groot verschil.
Over die 10% voor velen wordt in de media haast niet over gesproken ...
Nu beklag doen over een onbezonnen jeugdzonde met geld, tja zo zijn er veel meer, niemand heeft jou gedwongen om te tekenen.
Maar hij was toen wel verdomd snel de deur uit.
Zonder dat ik de mogelijkheid heb gehad eerst alles goed door te kunnen lezen!
Hij had weinig tijd ... kort praatje tekenen en weg was hij weer.
In het eerste gesprek ben ik verleid. Hij heeft duidelijk informatie weggelaten!!!
Maar dat is achteraf.
Zonder dat ik de mogelijkheid heb gehad eerst alles goed door te kunnen lezen!
Hij had weinig tijd ... kort praatje tekenen en weg was hij weer.
In het eerste gesprek ben ik verleid. Hij heeft duidelijk informatie weggelaten!!!
Maar dat is achteraf.
Hallo Gast,
Wijlen de heer Duisenberg heeft vroeger veel goede dingen gedaan, alle respect daarvoor.
Maar aan het eind van zijn leven heeft hij zich laten inpakken door zijn vriendje ZALM op een manier die niet bij de heer Duisenberg hoort.
Dat is dat hij zich heeft laten besodemieteren door ZALM OF ZIJN VRIENDJE WILDE HELPEN.
Want dat kon je op tv zien als wijlen de heer Duisenberg aan het woord was bij die uitzending over de Duisenberg - regeling, dat hij er niet veel van af wist hoe en wat er allemaal speelde met die leasezaken.
En zich gewoon een beetje belachelijk maakte en zijn goeie naam te grabbel gooide.
Wijlen de heer Duisenberg had zich nooit met die hele zaak moeten bemoeien, dan had hij het graf ingegaan als een waardig heer, nu zijn er twijfels of wijlen de heer Duisenberg wel zo goed was, of dat hij het voor zijn vriendje ZALM heeft gedaan.
En dan kun je de heer Duisenberg wel verdedigen Gast, maar dat is een grote stomme zet geweest van wijlen de heer Duisenberg om in die leasezaak te stappen. Daar wist hij te weinig van.
Wijlen de heer Duisenberg heeft vroeger veel goede dingen gedaan, alle respect daarvoor.
Maar aan het eind van zijn leven heeft hij zich laten inpakken door zijn vriendje ZALM op een manier die niet bij de heer Duisenberg hoort.
Dat is dat hij zich heeft laten besodemieteren door ZALM OF ZIJN VRIENDJE WILDE HELPEN.
Want dat kon je op tv zien als wijlen de heer Duisenberg aan het woord was bij die uitzending over de Duisenberg - regeling, dat hij er niet veel van af wist hoe en wat er allemaal speelde met die leasezaken.
En zich gewoon een beetje belachelijk maakte en zijn goeie naam te grabbel gooide.
Wijlen de heer Duisenberg had zich nooit met die hele zaak moeten bemoeien, dan had hij het graf ingegaan als een waardig heer, nu zijn er twijfels of wijlen de heer Duisenberg wel zo goed was, of dat hij het voor zijn vriendje ZALM heeft gedaan.
En dan kun je de heer Duisenberg wel verdedigen Gast, maar dat is een grote stomme zet geweest van wijlen de heer Duisenberg om in die leasezaak te stappen. Daar wist hij te weinig van.
Gast,
Waarom krijg ik geen reactie?
Omdat hierboven de waarheid staat?
En je het nu niet meer weet?
Waarom krijg ik geen reactie?
Omdat hierboven de waarheid staat?
En je het nu niet meer weet?
Ga eens naar een voorlichtingsavond van PAL en/of Payback of lees het legioforum eens.Ik snap werkelijk niet dat ik slechts 10% ga krijgen terwijl andere mensen 100% krijgen (ik heb gvd geen partner kan ik daar wat aan doen?) en what about die 2/3e regeling?