Geknoei met examens?

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Susan Hempenius [[email protected]]

Geknoei met examens?

Ongelezen bericht door Susan Hempenius [[email protected]] »

Had in oktober examens Bedrijfscalculatie en Administratieve Organisatie gedaan. Had de vakken erg goed geleerd en ging met een goed gevoel bij het examen weg. Was ook zeer geschrokken toen ik de cijfers ontving...en 3,7 en een 4,0. Mocht begin januari mijn examens inzien en contateerde dat deze naar mijn mening niet eens nagekeken waren... Kwam toen in een keer een cijferlijstje over de fax, waar mijn puntentelling opstond, waar niks van klopte. Heb hier aantekeningen van gemaakt en voor herbeoordeling aan de surveillant gegeven. Heb tot op heden niks meer van ze gehoord. Ben zelfs bang dat mijn examens weggemaakt worden, want ze lopen constant tegen me te liegen vanuit het NTI, dat spullen al opgestuurd zijn, of dat ik morgen wel bericht zal krijgen, gebeurd nooit iets. We zijn nu 5 maanden verder en nog geen uitslag op mijn examens...... Heb meer dingen met ze meegemaakt, wat erg raar is. Mensen die gewoon tegen je lopen te liegen e.d. Het is een erg raar bedrijf. Ik moet nog een paar maanden en dan ben ik klaar en ben dan blij dat ik van ze af ben. Hoop nooit weer wat met ze te maken te hebben. KAN OOK ABSOLUUT NIEMAND AANRADEN BIJ HET NTI TE GAAN STUDEREN!!!! DOE HET NIET!!! Verder ben ik nog opzoek naar mensen die ook via een advocaat schadevergoeding willen indienen. Mail me dan even als je wilt, met meer mensen kom je ook verder. Gr. Susan

Gesloten