LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug van Tiscali

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Ram

geld terug van Tiscali

Ongelezen bericht door Ram »

In mei 2004 sloot ik mij aan bij Tiscali. Ik kreeg een korting als ik de eerste telefoonrekening aangetekend verstuurde. Na vele maanden kwam ik er achter via een kennis (die had zijn geld ook niet)dat ik nog steeds die korting niet op mijn rekening had. Ik mailde en mailde en op 2 december kreeg ik bericht met excuses dat het geld binnen 30 werkdagen op mijn rekening zou staan. U begrijpt het al ,ik heb het geld nog niet en weer gemailed. Ben benieuwd wat de smoes zal zijn. Ik schrijf u omdat ik denk dat veel mensen heel die korting vergeten zijn en Tiscali de centen gewoon brutaal in zijn zak steekt.

Gast

Re: geld terug van Tiscali

Ongelezen bericht door Gast »

Heb ok Tiscali gehad maar na 2maanden na mijn opzegging kwam ik erachter dat ze mn kpn niet hadden afgemeld, 2maanden 20euro moeten betalen zonder er iets voor terug te krijgen. Heb brief enzo gestuurd naar tiscali maar ze reageren niet eens!

KOUDE DOUCHE VOOR TISCALI! :twisted:

Gulden

Re: geld terug van Tiscali

Ongelezen bericht door Gulden »

Ja Tiscali blijft maar rommelen met de tariefen, vorig jaar 2 maar geweizigd, dubbele rekeningen, slechte service, niet berijkbaar.

Ik heb veel ADSL storingen gehad, maar Tiscali melde de storing minimaal 1 week later aan KPN, maar op het laatst melde ik de storingen maar direct aan de ADSL desk te Amsterdam en ja
dan staat er de volgende morgen een monteur voor de deur.

Veel klachten in gediend geen reactie terug ondvangen,
op een gegeven moment de telefoniste van Tiscali gebeld en gevraagd
naar de directie secretariaat, en toen werden mijn problemen plotseling wel opgelost, kreeg 2,5 maanden gratis internet van Tiscali en een vergoeding, maar na 3 weken een brief van een incasso bureau, ik
moest de abbonements kosten nog betalen.............
Weer naar de mij inmiddels bekende persoon binnen TIS gebeld
en natuurlij is het weer opgelost.

Gesloten