LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het kan nog erger!!

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Gast

Het kan nog erger!!

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn begin oktober naar het first class hotel in alanya geweest. Dezelfde klachten als bij Ardisia, maar als ik Ardisia bekijk is dat nog de hemel op aarde. Wij zaten in een hotel met meer dan 200 kamers. Er was een buitenruimte van ongeveer 30 bij 8, in het midden een zwembad met daarom heen ligstoelen en direkt daarachter muren. 1 dode palmboom stond er, wat een plaatje. In het hoekje een barretje met maar liefst 10 tafeltjes. Voor alle beloofde faciliteiten moest je naar het naastgelegen 4 sterren hotel waar het een nog grotere puinhoop was. Naast het hotel werd een voetgangerstunnel naar het strand gebouwd. Er hing gewoon een mist van stof bij het zwembad, waardoor dus alles helemaal onder het stof zat. Bovendien lag het riool open dus je kunt wel nagaan hoe het daar rook. Eten was koud en je kon alleen binnen eten. Buitenbarretje was tot 22.00 open en dan was het afgelopen, kon je naar binnen. Het lijkt of je daar midden in de woestijn zit dus buiten het hotel hoef je ook niet te zijn. Wij hebben hier gelukkig maar anderhalf dag gezeten voor we overgeplaatst zijn, iedereen ging hier weg. Ik ben verder de hele week bezig geweest een klachtenformulier te krijgen, maar ho maar. Van onze 8 daagse vakantie bleef niks over en als klap op de vuurpijl kregen we 2 dagen voor vertrek te horen dat we niet op maastricht terugvlogen met inter airlines, maar naar schiphol met fly air. Heel vervelend als je auto op maastricht staat en je komt uit zwolle. De bus die ons van schiphol zou komen halen was er ook niet dus hebben we ook nog 2 uur voor jan ... op schiphol zitten wachten. Bedankt Reiscompas

Gast

Re: Het kan nog erger!!

Ongelezen bericht door Gast »

Nou dit is echt erger hoor !!!!
Je wilde toch zo graag naar die Turken !!

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dat krijg je er van als je voor een schijntje goedkoop op vakantie wilt. Je krijgt precies waar je voor betaald.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Leuke reactie`s

Staan jullie er ooit wel eens bij stil dat er ook mensen zijn die niet al te veel te makken hebben. en er toch effe tussenuit willen.
En dat deze door valse reclame belazerd worden .

Tim

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

wij waren malta in een niet te goedkoop hotel wat ook niets was
het zegt niet altijd dat als je een slecht hotel hebt dat je er dan weinig voor hebt betaald !

trouwens we hebben na de brief van d-reizen dat we binnen 8 weken een reactie zouden krijgen nu na meer dan 8 weken nog niets gehoord...

s.k.

Ongelezen bericht door s.k. »

sjonge jonge, wat kunnen sommige mensen toch grof zijn. Ik dacht niet dat ik er bij had gezegd wat ik betaald heb, dus vanwaar die conclusie. Bovendien mag je van een 5 sterren hotel gewoon bepaalde dingen verwachten. Wij zijn gewoon bedrogen, de foto's die bij dit hotel stonden waren niet van het hotel waar we zaten maar van het hotel ernaast.

Gesloten