LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hitman-pro

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Truelove

Re: hitman-pro

Ongelezen bericht door Truelove »

Enige mogelijkheid die je rest is een Format C. de gevolgen van Hitman pro zijn hier dus echt niet onderzocht!

spijkertje3

Ongelezen bericht door spijkertje3 »

format C ??
dus pc leeg en opnieuw beginnen ??
zou nie weten hoe....

*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Hoe lang blijven mensen dit programma nog adviseren?? Echt te gek voor woorden.

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Hou er ook rekening mee dat zelfs al heb je hitman pro verwijderd, Je ook alle losse progjes die in je progamfiles terecht zijn gekomen eraf gooit ! Nadat een vriend systeemherstel had gedaan werkte alles weer goed,maar in de progamfiles stonden nog wel alle mappen van de progamma's die hitman pro erop had gezet. Dus ook die even eraf gooien.
Jurrien

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Radar

Hult zich in stilzwijgen, schadeclaims naar de Tros ??

jassie

Ongelezen bericht door jassie »

Als ik het programma draai, krijg ik tussentijds het scherm te zien, dat NOD 32 antivirus systeem is uitgeschakeld, hoe los ik dat op, wie oh wie?
Het klopt, dat het programma bij een lage snelheid veel tijd vergt, maar opzichzelf lijkt het mij, als het goed werkt, dat een zo'n geïntegreerd programma voordelen biedt

[/b]

Rolleke

Ongelezen bericht door Rolleke »

Graag eerste een woordje uitleg
Ik ben niet de middelmatige pc gebruiker doch al wel een 6 tal jaren actief op het internet. Ik heb de pc leren kennen vanbinne en vanbuiten
Virussen en Wormen, Spyware popups etc...
Als ten eerste je pc degelijk is geinstaleerd, dwz met alle updates op een legale versie van WindowsXP/2000 dan staat ook Servicepack 2 derop. Je hebt dan nog wel een degelijke Virusscanner nodig en een Firewall. AVG biedt er één aan degelijk en gratis. Zonealarm is een degelijke Firewall ben ook gratis te downloaden van hun website.
Als je jezelf registreerd dan krijg je alle updates binnen.
Nu ben je al iet of wat degelijk beschermt tegen spyware, virussen, en hackers, en popups!!!!!
Adaware, Spybot, zijn diagnostische programma's en niet zomaar te gebruiken.
Als je niet weet wat je met het programma moet doen
het zomaar downloaden instaleren en gebruiken is om problemen vragen.
Voor alle internetbeginners zou ik aanraden om eens een oogje te gaan werpen op
http://groups.msn.com/CommunityFeedbackNL/general.msnw
een website met een forum, alle hints en tips gerealiseerd naar de moederwebsite van computerdeskundigen
in de VS
http://groups.msn.com/CommunityFeedback

Hier worden alle programmas zoals Hitman Pro onder de loepe gelegd
en nagekeken wat het zoal doet met je pc.
Voor zover wij ondervonden hebben niets anders dan een hoop rotzooi.
Verwijderen van bestand dat niet mag etc..
Dus zo'n programma hoef je dus echt als beginner niet op je pc
Adaware met de juiste instellingen in een degelijke programma
Wat je dan allemaal vindt is nog een heel andere geschiedenis en niet zomaar alles blindelings verwijderen, je doet dan meer schade dan je lief is.
Als je mij dan niet gelooft kom dan gewoon eens de discussies bekijken die we daarond voeren.
Je hoeft niet alles klakkeloos te geloven, ook niet van mij.
Maar dan heb je toch tenminste een idee van wat dergelijk programma doet.
Sommige mensen geraken dieper in de probelem met zomaar Adawre, Spybot, Hitmanpro, Easycleaner etc... te gebruiken en alles te verwijderen, Mensen het zijn diagnostische programma's.
Geen toverprograamatjes..
Degelijk onderhoud van je pc is een must, maar ja wie heeft daar nog tijd voor
Dan loopt de boel vast en ja zet Himan Pro dermaar op die lost vast alles op..
Vergeet het maar, je bent sneller terug naar af..
Neem het gerust aan ga even kijken naar
http://groups.msn.com/CommunityFeedbackNL/general.msnw
Dan zie je eens wat de gewone pc gebruiker ervaart.
Is er bij Radar dan niemand op PC gebeid die dit heeft nagekeken?
Ik stel mij dan de vraag is het nog wel verantwoord om dit zomaar
te publiceren zonder deftig research te doen?

Met vriendelijke groeten,
en een serieuz antwoord zou welkom zijn?
Rolleke

sientje

Ongelezen bericht door sientje »

Mijlenver uit de buurt blijven van hitman pro, is de boodschap !!!!!
Hitman pro is een verzameling van verschillende programma's en het zijn niet eens de laatste versies van die programma's die gebruikt zijn.
Installeren van Hitman pro zet een hoop verschillende bestandjes op je pc die een heleboel conflicten veroorzaken waardoor heel de boel vierkant gaat draaien of helemaal niet meer draait.
Verwijder je hitman pro dan blijft er altijd nog genoeg achter om parasieten automatisch terug te installeren.
1 besluit, wil je een systeem dat in het beste geval totaal onbestuurbaar en onstabiel is maar meestal helemaal niet meer werkt installeer dan zeker Hitman Pro !!
Totaal onaanvaardbaar dat een gerenomeerd programma als Radar zoiets durft aan te prijzen. Het is meer dan overduidelijk dat hier geen enkel voorafgaandelijk onderzoek of een grondige test is gebeurd.

spijkertje3

quote: "Hou er ook rekening mee dat zelfs al heb je hitman pro verwijderd, Je ook alle losse progjes die in je progamfiles terecht zijn gekomen eraf gooit ! Nadat een vriend systeemherstel had gedaan werkte alles weer goed,maar in de progamfiles stonden nog wel alle mappen van de progamma's die hitman pro erop had gezet. Dus ook die even eraf gooien.
Jurrien"

hoi kan ik dat aanpakken jurrien ?
heb nl geen idee wat er allemaal geinstalleerd is het ging zo snel

jurrien

spijkertje3, Als je op de computer de .C. schijf opzoekt [ dit is meestal waar ook windows opstaat ] Ga dan naar Progam files. , Zoek dan de mappen van hitman pro/ spysweeper/ spybot enz. Als je twijfelt kijk dan bij eigenschappen van die map en controleer de datum waarop hij op jou computer kwam, Dit is dan gelijk aan die van hitman pro, omdat dit progamma het erop gezet heeft. PAS wel op , Als je twijfelt controleer goed wat je eraf gooit, Het zijn ongeveer 6/7 mappen die alle op dezelfde datum zijn als die hitman pro.
Jurrien

spijkertje3

thnx jurrien
heb er een paar gevonden (denk ik)
zelfde datum juiste tijdstip
kan ik die mappen nu gewoon weg gooien ?
(moet ze toch altijd deïnstallen, maar dat gaat dus niet)
thnx voor alle hulp
femke

Gast

Inmiddels Hitman Pro 2 van mijn beide PC,s helemaal af gedaan, met de functie zoeken in mappen en bestanden de resterende rommel van Hitman verwijderd.

het spyware programma ( beta ) van Microsoft geinstalleerd, en Ad-Aware met Easy Cleaner.

Radar zal zijn mening wel corrigeren in komende uitzending en een deskundige erbij halen en geen commerciele verkopers.

jurrien

spijkertje3, Je kan al die mappen die dezelfde aanvangsdatum hebben gewoon in zijn geheel weggooien , en dan ook even de trashcan legen natuurlijk. Je kan voor de zekerheid even op het configuratie scherm en dan in de software kijken of alles nu opgeruimd is. Succes.
Jurrien
De meeste komen niet op de lijst van software voor omdat
ze in hitman pro zaten.

spijkertje3

op goed geluk maar een hoop verwijderd
wish me luck met opstarten :)

Inter (1)

Ongelezen bericht door Inter (1) »

Ik ben er ook niet positief over maar als je echt problemen er mee hebt adviseer ik om hier
naar te kijken .
Verder gewoon surf ik al jaren Mozilla Firfox .
Deze browser
kan je hier downloaden.
Sindsdien nooit geen spyware of andere rommel zoals dialers die zomaar gaan installeren.

Maar door verstandig gebruik van de PC kan men natuurlijk al een heleboel voorkomen.

Inter (1)

Ongelezen bericht door Inter (1) »

En O ja dat vergeet ik te vertellen. Daar zit een ontwikelaar van Hitman Pro op dat Forum.

jurrien

spijkertje3, Opstarten zal heus geen punt zijn, Hoewel jij natuurlijk wel nog steeds misschien rommel op je pc kan hebben. Als alles weer is zo als voorheen, Haal dan bij microsoft het Antispyware progamma op en ook het gratis Ad- Adware. . Draai deze beide gratis zaken en kijk wat eruit komt. succes.
Jurrien

ps antispyware van microsoft is wel een prog waarvoor
een legale windows vereist is ivb met controle.!
Ad-Adware vind je op lavasoft.com
Laatst gewijzigd door jurrien op 10 nov 2005 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ik heb Hitmanpro een jaar lang met plezier gebruikt maar op een gegeven moment duurde het te lang. Gewoon Spysweeper aangeschaft en elke avond even laten draaien zo'n 11 minuten en de PC blijft schoon.

Kost ongeveer 30,00 EUR.

spijkertje3

heb de goede raad opgevolgd en wat mappen weggegooid, hij start nu weer normaal op dus heb in ieders geval iets gewonnen
thnx allemaal

Gast

Lieve mensen,

Stap toch over op Mac OSX van Apple.... scheelt een hoop frustratie.

Gesloten