LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] holland exell vakantievluchten

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
[[email protected]]

holland exell vakantievluchten

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

beste redaktie, ook ik heb met holland exell gevlogen via een vakantievlucht van Kras stervakanties naar srilanka. men vertelde ons op schiphol al dat we een ander toestel kregen zonder t.v. enz. maar dat we daarvoor in de plaats extra catering kregen. we vertrokken bijna twee uur te laat en tijdens de vlucht bleek dat er voor zeventig mensen helemaal geen eten aan boord was! we hadden een tussenlanding in Qatar en moesten in het toestel blijven. het zou maar drie kwartier duren maar dat werd dus ook twee uur. er werden mensen onwel vanwege de hitte omdat de airco uit was maar niemand mocht eruit. we hadden een prachtig uitzicht opMAC DONALDS maar er werd geen extra eten geregeld door de bemanning. de nederlandse purser was er helemaal mee aan en zei dat zoiets natuurlijk niet mag gebeuren maar ondertussen zaten wij er wel mee. de nederlandse crew was wel vriendelijk maar er waren ook buitenlanders bij die niet zo leuk waren! hartelijke groeten van aafke bootsman

Gast

Re: holland exell vakantievluchten

Ongelezen bericht door Gast »

Naar aanleiding van de uitzending wilde ik graag vermelden dat ik onlangs ook met holland excel heb gevlogen. En dat ook ik op de heenreis vertraging had (twee uur). Op de terugreis zes, maar dat was een dag van te voren bekend. Vier uur extra vakantie, geen geklaag dus. De bemanning was heel vriendelijk en er was voldoende en goed eten en drinken aan boord. Dus niet alleen maar negatieve verhalen.

de tevreden reiziger

Ongelezen bericht door de tevreden reiziger »

Ik vind het niet vreemd dat er zoveel klachten over goedkope charter m'pijen binnen komen! Deze maatschappijen werken met zulke kleine marges dat er geen geld is om een vliegtuig standby te houden zoals grote maatschappijen wel doen! Als er bij een grote carrier een vliegtuig uitvalt, wordt een reserve vliegtuig ingezet. Dit geeft wel enige vertraging maar wordt meestal goedgemaakt met een snellere vliegtijd. Afgelopen 2,5 jaar heb ik ongeveer 100 retourvluchten gemaakt met KLM waarvan er 1 vlucht met een paar uur vertraging is geland. Dit was veroorzaakt door een technische storing. Bij de meeste vluchten zijn we ruim voor schema aankosttijd geland. Naar mijn mening moet je dus voor die extreem lage prijzen niet te veel verwachten. Als je iets meer betaald is de kans dat je op tijd aankomt dus een stuk groter! Als we met zijn allen blijven kiezen voor de goedkope tickets, zullen de grote maatschappijen ook in prijs omlaag moeten en dit zal waarschijnlijk ten koste gaan van de kwaliteit en misschien ook wel ten koste van de veiligheid! En dat wou ik nou even kwijt! Groet een tevreden reiziger

Jan Doedel

Ongelezen bericht door Jan Doedel »

Tja, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.....

fam.berk [[email protected]]

Ongelezen bericht door fam.berk [[email protected]] »

Even een reactie op het vliegen met vervangende buitenlandse vliegtuigen. Wij vlogen vorig jaar 18 december van Punta Cana naar Amsterdam met een Airbus van Air Plus Comet, een spaanse maatschappij. Na een vertraging van 7 uur, en al die tijd wachtend op een toestel van Air Holland, bleek dat we met Air Plus Comet terugvlogen naar Amsterdam. Het toestelstond reeds 1,5 uur ophet vliegveld van Punta Cana, met aan boord de passagiers van Amsterdam op doorreis naar Puerto Plata, die reeds een vertraging van 12 uur hadden. Tijdens de vlucht van P.Cana naar P. Plata raakten we in gesprek met een doorreizende familie, en het gesprek ging natuurlijk over de enorme vertaging, maar deze mensen waren heel tevreden over de verzorging aan boord tijdens de heereis. De crew van Air Holland vloog als passagier mee terug op deze vlucht naar amsterdam. De captain van Air Holland stelde de Spaanse crew via de intercom aan de passagiers voor.Bij aan komst in P.Plata zijn we allemaal uitgestapt voor de gebruikelijke schoonmaak e.d. Na 1.5 uur weer aan boord richting Amsterdam, en wederom werd de crew aan ons voorgesteld, en het bleek dezelfde crew te zijn die het toestel die dag ook al uit Amsterdam naar de Dominicaanse Republiek had gevlogen!!! Dus dat betekent: Alicante- Amsterdam Amsterdam- Punta Cana Punta Cana-Puert Plata Puerto Plata-Amsterdam. Ze waren dus al ruim 19 uur in touw. Passagiers moeten dan ook niet raar opkijken dat de service aan boord minimaal is, want de werktijden zijn dan dik overschreden, en dan nog maar niet te spreken over de vliegveiligheid!!!!! We hebben hierover een brief gestuurd naar Air Holland en naar Neckermann, maar Neckermann beweerde dat er wel aflossing was,wij hadden het helemaal niet begrepen volgens hun. We weten zeker dat er geen crewwissel is geweest in Punta Cana, er is twee maal dezelfde crew aan ons voorgesteld, en trouwens zie je ook dezelde mensen. Waar hadden ze de Spaanse crew vandaan moeten toveren op een ingelaste vlucht, mede omdat ze op de heenreis ook niet als passagier meevlogen. Het gaat ons erom dat op deze manier er toch gevaarlijke misstappen worden gemaakt wat betreft de vliegveilgheid.Deze ontwikkeling bij sommige chartemaatschappijen is dan ook een kwalijke zaak.

geurt07

Ongelezen bericht door geurt07 »

De baas van exell beweerde in Radar dat vanaf deze week alles op orde zou zijn, zijn er al negatieve (of positieve) ervaringen van de afgelopen dagen?

Hans V

Ongelezen bericht door Hans V »

Ik wou alleen even kwijt dat wij vorige week zijn terug gekomen van een vakantie in Punta Cana, gevlogen door Exel. Wij hebben een prima vlucht gehad en ook gewoon de stoelen waarvoor we betaald hadden gekregen. Het personeel was heel erg vriendelijk en we hebben een hele fijne vlucht gehad. Complimenten.
Met vriendelijke groet,
een tevreden klant

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten