LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Independer

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Dana30
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:17

Independer

Ongelezen bericht door Dana30 »

Grappig dat Independer ( zie vacatures op hun site ) op zoek is naar Hypotheekadviseurs. Dat deze een goed salaris zullen krijgen EN een vaste vergoeding per afgesloten hypotheek :?

Dit houdt dus m.i. in dat de adviseur bar weinig verdient aan het intensieve advies en dat Independer er met de provisie van door gaat die zij 100% zeker weten krijgen.

Ik heb mij gisteren vreselijk kwaad gemaakt over de manier waarop de tussenpersoon werd afgeschilderd. Ik kan er eigenlijk verder geen juiste woorden voor vinden. Ik wil wel zoveel zeggen, maar dat red ik niet in 1 bericht.

Ronduit schandalig van Radar en die ratten van Independer om een branche zo aan te vallen, terwijl het onderzoek ongenuanceerd en veel dingen compleet ongegrond zijn. Tuurlijk zijn er slechte tussenpersonen, maar waarom iedereen over 1 kam scheren. Dat doe je toch ook niet bij andere branches. Het slaat echt helemaal nergens op.

En wat ik ook niet begrijp is dat er blijkbaar gedacht wordt dat een klant een rekening krijgt na het afsluiten van een hypotheek. Dat ze het geld in hun zak hadden kunnen houden en hadden kunnen gaan duiken op de malediven als ze niet via een tussenpersoon hadden afgesloten.
Hoe dom kun je zijn zeg.

Ik zou zeggen tegen iedereen die deze onzin gelooft, probeer het maar uit, vergelijk maar je hypotheek in je uppie achter je computer, zonder dat je weet wat voor jouw situatie goed zou zijn, zonder goed advies dus, gewoon puur op de cijfers....erg slim om te doen! Een hypotheek sluit je voor je leven, dat doe je toch niet op internet!

Nou nu hou ik er echt over op. Niet goed voor je hart dit soort onzin.
:evil:

RobP

Re: Independer

Ongelezen bericht door RobP »

Independer onafhankelijk ?

Laat me toch niet lachen ! Net zo onafhankelijk als iedere hypotheekadviseur om de hoek.

En nu vragen ze hypotheekadviseurs die waarschijnlijk van de lucht leven
en er niet voor betaald hoeven te worden.

Gezien de reacties op het onderwerp in de uitzending van gisteren zullen
consumenten dit zelf wel keihard afstraffen.

Net zo onafhankelijk als Vereniging Eigen Huis :oops:

Gesloten