kabel tv

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
karinboeser [[email protected]]

kabel tv

Ongelezen bericht door karinboeser [[email protected]] »

Ik heb en kabel aansluiting en heel veel storing. Dus heb ik vorige week UPC gebeld om door te geven dat ik veel storing heb. Nou komt mijn hoofdkabel in een kast naar boven hier zit ook mijn computer op aangesloten ook via UPC. Hieraan zit een aftakking naar de woonkamer dit zit er al toen ik het huis opgeleverd kreeg 14 jaar terug. De man die ik aan de telefoon kreeg zegt dat dit voor mijn eigen rekening is???????? vanaf de aftakking ja dit is natuurlijk belachelijk wel betalen en geen service hij kon me niet vertellen waarom dit is toch vreemd. Dus ik zeg ook nog dat jullie bij mij internet aansloten hebben jullie tocht ook in de woonkamer bij de kabel een nieuw apparaatje in de muur gedaan dit was een voorbereiding op digitale tv??? dit is toch van mij voor mijn kosten of snap ik het nu helemaal niet meer. Nee goed begrepen ik begrijp er niets meer van ja het enige wel veel betalen maar service ho maar. Kunt u mij vertellen of u hier wel eens meer van gehoord heeft dat de aftakking die al vanaf de bouw zo gemaakt is voor eigen kosten is? en het heeft er niets mee te maken maar dit is een huurhuis alles in de staat zo als het opgeleverd is.

Petra Nesselaar

Re: kabel tv

Ongelezen bericht door Petra Nesselaar »

Naar aanleiding van uw uitzending van maandag 12 april even het volgende. Hierin werden de prijzen van kabel. digitenne en schotel vergeleken. U vermeldde hier, dat het kijken via de schotel een investering vergde van € 350,- en dat het veder niets kostte, maar dit is niet geheel waar. Het abonnementsgeld van Canal Digital, waardoor je de Nederlandse en commerciële Nederlandse zenders kunt ontvangen bedraagt € 15,- per jaar. De andere zenders zijn gratis. Dit is een klein bedrag, maar toch. Met vriendelijke groeten, Petra Nesselaar

Lars Wudich [[email protected]]

Ongelezen bericht door Lars Wudich [[email protected]] »

Een reactie op Petra Nesselaar. Die 15 euro per jaar is niet verplicht. Deze wordt geadviseerd voor de mobiele sector. U krijgt er nl een "goedkoper" telefoon nummer bij waar u naar toe kunt bellen bij storingen of wanneer een zgn 4/5 wekelijkse update gemist wordt. De enige kosten naast de aanschaf is 18,- euro inschrijfgeld.

saarl054

Ongelezen bericht door saarl054 »

Ik betaal mijn kabel via de gasrekening. Het is volgens mij niet mogelijk om hieronder uit te komen. Dit houdt dan in ,dat ook als ik een schotel zou plaatsen ik daaroverheen ook nog eens de kabel moet betalen. Mijn dochter in Hoofddorp heeft nog nooit een TV aansluiting gehad, maar betaald wel de kabel rekening. Hoe komen we hier onder uit ???

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De enige kosten naast de aanschaf is 18,- euro inschrijfgeld
Dit is alleen het geval als je een goedgekeurde doos van canal digital koopt Koop je een niet goedgekeurde doos dan betaal je 89 euro voor je kaart En rond de 15 euro registratie kosten per jaar En op enige support hoef je dan niet te rekenen

Gesloten