LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kapotte Autoruiten

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Barendrecht2992

Re: Kapotte Autoruiten

Ongelezen bericht door Barendrecht2992 »

Hartelijk dank voor de aandacht die u besteed heeft aan het item over de 'vallende autoruiten' bij Volkswagen en andere automerken.
Met behulp van uw voorbeeld brief is het mij gelukt om van Auto Hoogenboom (een PON onderneming) 2/3 deel van de reparatiekosten vergoed te krijgen, ondanks het feit dat mij VW niet voldeed aan de gestelde voorwaarden.
Prima werk!

z.van.diermen

Ongelezen bericht door z.van.diermen »

Ik heb ook last van een defecte regelunit: de auto is van september 2001 en heeft net 48000km gelopen. Ik heb de auto in juni 2005 gekocht. Ik heb contact opgenomen met de importeur Pon Car te Leusden, deze erkent het bestaan van een coulanceregeling voor dergelijke gevallen, hiervoor moet de auto alleen bij een erkende dealer worden gerepareerd. Daar ik in mijn woonplaats een voorheen sub-dealer van seat gevestigd zit, heb ik mijn auto daarheen laten slepen (door beveiliging ging de auto inmiddels niet sneller dan 25 km/u) Daar is het probleem geconstateerd. Pon verwacht zeker dat ik de auto naar een dealer in Amersfoort laat slepen en vervolgens TWEE garagerekeningen ga voldoen. Ik heb al meer mensen met dit probleem gesproken en het gaat inderdaad 1000 euro kosten. Bij Pon denken ze dat je het geld op je rug hebt groeien als je seat rijd. Voordat ik deze auto ging rijden, reed ik in een nissan sunny uit 1992, nooit wat mee gehad, dan denk je: voor mijn werk ga ik grotere afstanden rijden en besluit je een jonge auto met weinig kilometers te kopen. Zoals je ziet kom kan je dan ook bedrogen uitkomen. Ik hoop dat jullie kunnen helpen door die importeur een aan te pakken!

lucienne

Ongelezen bericht door lucienne »

Ho

Ik heb direct na de uitzending mijn factuur naar de dealer gebracht en ze zouden ervoor zorgen dat het betaald zou worden. Tot op heden niets mogen ontvangen. Zijn er meer mensen die nog geen geld hebben ontvangen?

Groet Lucienne

jsteenis

Ongelezen bericht door jsteenis »

Hallo'

Van de week eindelijk reactie gehad op mijn coulance van de ruit,maar niet alles terug gekregen.Ik had toen het gebeurde een rekening gehad van 237,89 euro na veel gepraat van Pon 109,35 euro coulance gehad.Mijn seat cordoba was van juni 2000 dus 1 jaar fabrieksgarantie toen die tijd.Het voorval gebeurde op 05-06-2002 met een km stand van 38502 km, raammechaniek was vervangen.Maar uiteindelijk heb ik hieraan toch zelf 128,54 euro betaald.Dus naar aanleiding van Tros Radar heb ik ook 128,54 euro geclaimt.Maar tot mijn grote verbazing krijg ik maar 67,38 euro terug.Naar mijn mening heb ik dus nog 61,16 euro tegoed.Ik ben hiervoor naar de seat dealer geweest maar die zeiden je krijgt alleen terug wat wij ook van Pon terug krijgen.Ik zou een briefje naar Pon aanwagen zei men daar, wie weet.Dat ga ik ook doen want ik wil het mijne hierover weten.Zijn hier nog meer mensen met deze problemen dat Pon niet met de beloofde 100% over de brug komt. Groetjes Wim :roll:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Er is bij het topic: Vervoer: auto/motor/fiets een speciaal topic gewijd aan dit onderwerp, misschien dat u daar meer reacties krijgt?

jsteenis

Ongelezen bericht door jsteenis »

OK bedankt voor de tip ga meteen regelen. Groetjes Wim

Gesloten