LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
slakkie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2004 11:04

Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door slakkie »

Gisteren uitzending gezien van koude douche voor Kruidvat i.v.m. gestolen pinpas. Okee, Kruidvat had best kunnen bellen hoewel het inderdaad de verantwoordelijkheid is van de klant zelf. Maar wat ik echt niet begrijp is hoe het nog steeds mogelijk is dat mensen hun pincode met hun pinpas samen opbergen.....!!!! Er wordt toch niet voor niets bij de uitgifte van je pincode verteld: GOOI DE PINCODE DIRECT WEG!!! Vooral de wat ouderen onder ons, lijken dit maar niet te begrijpen. Dit is echt vragen om hoor. Als de dieve wel een pinpas hebben maar geen pincode, dan is er geen acuut gevaar. Maar met een pinpas en pincode dan vind ik het niet gek als de dieven binnen 10 min hun slag slaan.....

pasbewaker [[email protected]]

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door pasbewaker [[email protected]] »

Ik dacht dat het aan mij lag! Ik ben het helemaal eens met slakkie, tuurlijk had de kruidvat medewerker wat behulpzamer kunnen zijn. Maar in principe kan een tasjesdief niets met een pinpas. Tenzij je zo stom bent om je pincode bij je pasje te bewaren. Maar daar ga je dan toch geen zendtijd aan besteden? Een schande om Kruidvat hiervoor dus een koude douche te geven.

Jolie [[email protected]]

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Jolie [[email protected]] »

Toch verdiend het Kruidvat wel degelijk de koude douche. Zoveel onverschilligheid bij zo'n persoonlijk drama is niet goed te praten, zelfs al is het mevrouws eigen schuld. Belachelijk gewoon, hoeveel tijd en geld kost nou één telefoontje? Stel dat u iets dergelijks overkomt, of u struikelt in de winkel en raakt gewond, en ze willen niet helpen, hoe zou u het dan dat vinden om zo behandeld te worden?

mollie3
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jan 2004 17:10

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door mollie3 »

Wat die vrouw ook had kunnen doen (heb ik namelijk ook) een briefje met wat lijkt op telefoonnummers, maar in die telefoonnummers de pincodes vermeld. Ik heb zo langzamerhand teveel codes om te onthouden namelijk..... Op die manier weet je zelf altijd hoe of wat en heb je minder kans dat er gelijk geld van je rekening gehouden word.

helena [[email protected]]

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door helena [[email protected]] »

Lezers, Voor wat betreft pincodes: verzin een makkelijke b.v. je geboortedag of jaar en neem voor alle pasjes dezelfde. Je kunt namelijk zelf je pincode bepalen.

JolandaK [[email protected]]

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door JolandaK [[email protected]] »

Helena, Bij de meeste banken is het niet mogelijk om zelf een pincode te kiezen, je krijgt er een toegewezen. (Bij de Postbank b.v.) Bovendien is het niet echt slim om zoiets simpels als een geboortedatum te gebruiken.][/b]

wamendt
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2004 21:17

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door wamendt »

Aan Gele Helm, Denk na voordat je spreekt!!!

wwings
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2004 21:07

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door wwings »

Gele helm, Dit heeft niks met een heftige discussie te maken. Dit is waar de wereld kapot aan gaat, mensen met zo een zieke geest. Misschien is er nog hoop voor je, er zijn in ieder geval therapieën voor.

gele helm

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door gele helm »

hoop doet leven! :lol:

Gast

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Gast »

Gele Helm verdient Rode kaart Gele helm zeker vanwege kaal hoofd?

r1chard [[email protected]]

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door r1chard [[email protected]] »

Of misschien gele helm omdat hij bang is dat zijn zogenaamde vriendjes inderdaad naar beneden storten. Die l*lt me een partij onzin zeg gewoon zonde van de tijd. Mijn oma zei altijd je moet gewoon denken S.H.E.L.L. Smoel Houden En Laten Lullen geen aandacht geven gaat het vanzelf over.

Jolanda K

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Heb ik iets gemist , wat is er mis met gele helm :?:

Gast

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Gast »

Te laat Jolanda K! Bericht van Gele Helm was dusdanig, dat dit inmiddels is verwijderd door Radar.

Inter

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Inter »

Vroeger gaven ze bij Postbank van die geheugenkaartjes waarmee je met een woord je pincode kon achterhalen. En het is inderdaad stom om bij je pas de pincode te bewaren. Dan doen de mensen thuis ook want hoe kunnen ze nou pinnen na een inbraak. Is het een moeilijke pincode dan kan je wel een ander krijgen ook bij de postbank. Dat heb ik ook gedaan toen maar ik weet niet of dat nu nog mogelijk is. Ik vind overgens dat kruidvat wel fout is al kan je natuurlijk niks aan doen wat je personeel doet.Maar een excuus had er wel eens af gemogen.

Jolanda K [[email protected]]

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Jolanda K [[email protected]] »

Je kunt bij de Postbank wel een andere pincode krijgen, maar je kunt niet zelf kiezen. Je moet dus maar afwachten of de nieuwe code makkelijker is.

Melk_Koe
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 mar 2004 10:50

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Melk_Koe »

sinds wanneer is het laten stelen van je tas een persoonlijk DRAMA. ik denk dat ik binnen 10 seconden wel 10 dingen op kan noemen die de lading persoonlijk drama beter dekken dat het hiergebeurde. stom ook om je pincode op te schrijven en dan ook nog eens bij je pas te bewaren

Jolanda K

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Het is u zeker nooit overkomen dat uw portomonnee met inhoud gestolen is. Dit is voor de meeste mensen wel degelijk een persoonlijk drama. U heeft zeker geld genoeg, dan is het vast geen drama, mag ik u mijn gironummer geven???

Melk_Koe
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 mar 2004 10:50

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Melk_Koe »

Ik ben wel eens mijn poremonnee verloren. heb me idd nog nooit iets laten stelen nee. wellicht dat dit het verschil maakt. maar dan nog. Hetgeen u bewaard in uw portemonnee zijn allemaal zaken die gemakkelijk te vervangen zijn, geld, pasjes enz. het heeft weinig te maken met veel of weinig geld hebben lijkt mij. persoonlijke drama's vind ik: -'s ochtends naar je werk gaan aan opgeblazen worden door terroristen -constatering van kanker bij jezelf of een naaste -het verliezen van je dierbare -een been breken -ontslagen worden moet ik nog doorgaan???

Jolanda K

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Ach je hebt altijd "baas boven baas". Dan kan je nergens meer verdrietig over zijn want er is altijd wel iemand die iets ergers heeft meegemaakt. Leed is iets subjectiefs. En door reacties van mensen zoals u verhard de maatschappij zich dus, en worden we steeds ongevoeliger voor elkaars "ellende" hoe groot of hoe klein dan ook. Ik wens u sterkte met de rest van uw ongevoelige leven!

Melk_Koe
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 mar 2004 10:50

Re: Koude douche: Kruidvat gestolen pinpas

Ongelezen bericht door Melk_Koe »

mijn intentie is niet om een verharding van de maatschappij weer te geven, alleen door zoiets onbenulligs als het verliezen of laten stelen van een portemonnee, tas of wat dan ook te bestempelen als persoonijk drama vind ik erg ver gaan. Door hier en daar te relativeren kunt u een veel prettiger leven leiden. en ik, en tevens mijn omgeving, zal mij niet snel als ongevoelig typeren, wel als relativerend. succes met het overwinnen van al uw dagelijkse persoonlijke drama's

Gesloten