LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] micromaxx notebook AH

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
dvdwiel [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door dvdwiel [[email protected]] »

Heeft iemand al iets van Medion ontvangen?? Laat het even weten! Thanx Dominique

rob.steenkist

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door rob.steenkist »

Nee nog niks.

Innovator [rad7164]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Innovator [rad7164] »

Nou beste mensen ik heb de betreffende laptop(s) eens bekeken en gekeurd en begrijp niet waarom er zoveel heisa over wordt gemaakt,kijk XP en zn kleine foutjes is tot nu toe het meest vriendelijke besturingsysteem wat er is even een tip (en dit moet je gewoon doen) start uitvoeren msconfig enter dan naar opstarten gaan en aanklikken alles uitschakelen opnieuw opstarten en je moet eens kijken lekker vlot no problem.

micro [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door micro [[email protected]] »

Heeft iemand reeds iets ontvangen van de AH, zoals de kadobonnen welke waren belooft in de brief cq de reserve accu. Laat horen.

microstar

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door microstar »

Nog niets vernomen van Medion of AH :roll:

hankypanky

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door hankypanky »

:( Helaas nog niets vernomen van AH of Medion over een nieuwe accu en de infrarood poort. Het is nu ruim een maand geleden. Wie heeft al wel wat ontvangen? Groeten, Henk

Eggenhuizen
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2004 08:57

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Eggenhuizen »

Ik heb vorige week een accu en een infraroodpoort ontvangen. Ik heb die spullen binnen drie weken ontvangen nadat ik gebeld had. Alleen de seriële poort heb ik nog niet gekregen.

whyme

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door whyme »

Vandaag gebelt met medion hoe de status was van het na sturen van de extra accu en de infrarood poort. De medewerker welke ik aan de telefoon had wist dat niet maar zou dit navragen bij zijn chef, FF later kwam hij met het antwoord dat zij volop bezig zijn met het verpakken en verzenden van de ontbrekende spullen en dat deze in principe deze of volgende week moeten zijn uitgeleverd. Ik ben benieuwd. Groetjes Han :roll:

micromax

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door micromax »

Vandaag accu en waardebonnen gekregen :D Maar nog geen ir poort en serieele poort. :(

Hoffie [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Hoffie [[email protected]] »

Vandaag voor de derde keer gebeld. Krijg steeds maar het zelfde antwoord. De betreffende medewerker is momenteel niet bereikbaar, zal het doorgeven en de spullen zullen binnen twee weken alsnog bezorgd worden. Zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen? Hoffie

Gesloten