NTI
NTI
Hier ben ik weer. Nadat ik op 21 februari op dit forum over NTI heb geklaagd en mij daarbij ook weer eens bij NTI heb gemeld met de vraag of ze mij schriftelijk kunnen bevestigen dat ik mijn deelcertificaten, waarvan ik in januari 2003 examen heb gedaan, heb gehaald. Na een week of 2 kwam er reactie dat ik het had gehaald en ook mijn punten konden ze mij geven. ( Even erbij zeggen dat ik alleen mijn naam had opgegeven.) Ik heb teruggemaild dat ik daar dan graag een deelcertificaat van had. Ik kreeg als antwoord dat ik dan de cursus moest annuleren. De cursus was in juni vorig jaar al afgelopen, dus ik zag niet in waarom ik hem moest annuleren. Maar goed, dan annuleer ik hem alsnog. Ik wilde per slot van rekening toch die 2 deelcertificaten. Je weet nooit waar ze goed voor zijn in de toekomst. Ik kreeg een mailtje terug of ik mijn cursussistennr. en mijn adres door kon geven, want op mijn naam alleen konden ze mij niet terug vinden in hun administratie!!!!!!!!!! Vreemd, want enkelr dagen daarvoor konden ze me wel mijn punten doorgeven, alleen aan de hand van mijn naam. Maar ja, alle gegevens van A tot Z doorgestuurd met de mededeling dat het nu zelfs voor hun een eitje moest zijn om deze zaak af te handelen. Hoe groot is mijn verbazing dat de dag erna (jaja, NTI kan ook up to date zijn) een acceptgiro in de bus krijg. Destijds kreeg je nl 10 procent korting bij aanvang van de cursus. Maar nu ik de cursus geannuleerd heb, moet ik die nabetalen. Hier krijg je toch wat van. Ik heb met NTI gebeld en hen gezegd dat ik dit bedrag niet betaal. Die man waar ik mee gesproken heb, was het met me eens, maar kon er ook niks aan doen. Ik moest het maar bij trosradar neerleggen, want daar werden nu alle klachten behandeld. Nou bij deze is dat gebeurd. Ik hoop dat tros radar het een en ander nog kan rechtbreien. Ik wens ze veel succes bij het opruimen van de zooi die NTI ervan gemaakt heeft en nog maakt. Tjongejonge, dat bedrijf is nog te slecht om te nomineren voor de koude douche.