nti

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
C.C.Will [[email protected]]

nti

Ongelezen bericht door C.C.Will [[email protected]] »

Ik ben pas twee maanden geleden met een cursus assistent drogisterij gestart en heb nu nog steeds geen huiswerk teruggekregen . Hier al over gebeld en ik zou teruggebeld worden!!Ook nog niet gebeurd. Aangzien dit maar een korte cursus is van 6 maanden met examen. kan ikniets opzeggen volgend de regels. Maar hun voldoen niet aan de eisen van een onderwijsinstituut. Nu hoor ik dat er bij jullie vanavond over NTI gaat en ik dacht ga eens op de site kijken. Wat een reacties zeg!! Ik vraag me ook af waar ik nu maandelijks voor betaal?? Ik krijg er niets voor terug. Ik had hun wel gemachtigd om het van de rekening te halen. Ik weet dus niet zzo goed wat ik doen moet, opzeggen kan volgens de regelsniet en zowel dan is het 3 maanden opzegtermijn en dan zou ik nog maar een maand hoeven. Financiel baal ik ook want als is het "maar" 50 euro per maand zo goed kan ik dat niet missen in ons gezin. Ik zag zo`n opleiding dan ook eem begin om weer op de arbeidsmarkt te komen. Ik ga zeker kijken vanavond of jullie wat tips hebben :(

Gesloten