LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook ik sta tot me verbazing in google

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
norael

ook ik sta tot me verbazing in google

Ongelezen bericht door norael »

ben zo blij :lol: met de uitzending van radar!dacht nog wel zal me naam even intikken want ik ben er heus niet tevinden,nou wel dus ,en gewoon onnozele dingetjes zoals een abonnement opzeggen enz.dat was wel schrikken .ik wist niet dat dat kon.zou dit er ook in kunnen komen?nou ja nu ben ik wat wijzer en gebruik inderdaad nooit meer me echte naam en me eigen emailadres.maar toen ik net gebruiker van het net was,wilde ikeerlijk zijn,gaf gewoon me voor en achternaam op ,en echte email.ik vond het altijd gek al die aliassen en zo,ja ja ik weet onnozel,maar voor mij was internet en computers iets van mars.dank radar want al ben ik inmiddels een voorzichtige gebruiker,dit wist ik niet.ik vond dingen terug van mezelf ,ach dat gaat verder niet de hele wereld aan ,en juist ja dus wel.dus thanks radar

Captain Pervert

Re: ook ik sta tot me verbazing in google

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik vind ook veel dingen van mezelf, zowel echte naam als dit pseudoniem, en vind het erg leuk om het terug te lezen.

Ik heb nergens spijt van ;)

The Profiler

Re: ook ik sta tot me verbazing in google

Ongelezen bericht door The Profiler »

het is gewoon niet zo handig om je echte naam op te geven :idea:
ik geef altijd een naam op die ik ook gebruik bij het gamen.
zo komen ze nooit achter je echte naam :wink:
ook al ben ik maar 14 :lol: ik vindt het programma heel leerzaam maar dit moest ik even kwijt als tip!
hoop dat je er wat aan hebt :D

tot ziens 8) 8)

Gesloten