LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paalrot

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
kwinky [[email protected]]

Paalrot

Ongelezen bericht door kwinky [[email protected]] »

En waar denkt het kamerlid het geld voor een noodfonds vandaan te halen? De vraag is: Om hoeveel geld zal het gaan. Als ik in de uitzending hoor tussen de 50.000 en 75.000 per huis, dan kunnen we dus een fonds van miljoenen euro's gaan instellen. Dit moeten we dus met zn allen gaan betalen... Ik vind een noodfonds dus gezien in het licht van het algemeen belang onaarvaardbaar!

sb

Re: Paalrot

Ongelezen bericht door sb »

Tja, zo lang het niet jezelf betreft!!!

RW-EAGLE

Ongelezen bericht door RW-EAGLE »

nou, als ik dan op internet lees dat de overheid 10 miljoen euro EXTRA uittrekt voor hulp aan Sudan. Dan snap ik er niks meer van. De totale Nederlandse hulpbijdrage aan Sudan komt daarmee op 47 miljoen euro. Ontwikkelingssamenwerking noemt men dat!!!!! Het eigen volk moet de broekriem aanhalen en als je huis instort moet je je maar zien te redden? Dat ze maar eerst het Nederlandse volk helpen en daarna..........als er wat overblijft.......heel misschien........kunnen we andere landen ook helpen. Ik erger me dood aan de hele politieke kermis van tegenwoordig.

[[email protected]]

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

als in de uitzending van vandaag iemand zegt dat hij het huis een jaar geleden gekocht heeft dan heeft hij het dus gekocht met de zichtbare scheuren, als koper heb je een onderzoeksplicht bij het kopen van onroerend goed, net zo goed als dat de verkoper een meldplicht heeft. de scheuren die bovengronds zichtbaar waren zijn vast en zeker niet in het afgelopen jaar ontstaan. voorts is er al jaren bekend dat houten paal fundaties aangetast kunnen zijn door "paalrot". ik vind dan ook dat de koper zich beter had moeten orienteren cq laten voorlichten. Het lijkt mij geen goede zaak als een (semie) overheid zich gaat bezig houden met vergoeden van de schade die door nalatigheid van koper/verkoper is ontstaan. :!:

[[email protected]]

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

langs deze weg wil ik reageren op de uitzending van 11 oct. j.l. over die huizen met paalrot. mijn voorstel is dat er misschien inwoners zijn uit alle plaatsen waar dit voorkomt die een actie beginnen om geld op te halen voor diegenen die gedupeerd zijn dat kunnen verschillende acties zijn bijvoorbeeld iedere inwoner geeft wat ,een benefiet voetbalwedstrijd ,een loterij, wafels bakken en verkopen winkeliers die een steentje bij willen dragen en natuurlijk ook de gemeenten waar ze wonen die moeten zeker bijdragen. als u in het programma daar aandacht aan zou besteden en een oproep voor vrijwilligers zou doen om dit op te starten zou dat zeker helpen in de hoop dat dit een succes wordt verblijf ik groeten gerti

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kan de overheid best financieren , kunne er ook weer een horde werkelozen mee aan de slag. scheelt wweer een bom duiten aan uitkeringen

hoppie [[email protected]]

Ongelezen bericht door hoppie [[email protected]] »

hallo ik ben een van de gelukkige met paalrot , hier in schiedam speelthet dus ook, er is een klein onderzoek gedaan en ze vertelde ons dus ook , sorry u heefd paalrot en dat komt omdat u geen grondwater heb en dat is uw eigen pakkie an, nou dat is dan lekker. er komt volgende maand, november, een groot onderzoek en dat kan voor ons oplopen in het ergste geval tot 53.000 euro, en je bent het verplicht om het te laten maken, ze hebben bij de gemeente schiedam geregeld dat je een goedkope lening kan afsluiten, maar als we dat uitrekenen dan komen we op 230 euro per maand voor de komende 20 jaar. we zijn ook maar een gezin met 2 kinderen met een modaal inkomen we kunnen dat niet betalen, we hebben er slapeloze nachten van en tegen het overspannen aan , wij weten niet hoe we verder moeten/. de gemeente had wel een eigen gezegde , ach zeiden ze , als uw auto kapot is moet u die ook laten maken en dat is met uw huis ook. alleen als ik mijn auto niet meer kan betalen ga hij naar de sloop, dus ik begrijp niet waar ze het vandaan halen, ik hoop echt met heel veel anderen, dat radar erbij kan helpen, alvast bedankt voor de aandacht.[/b]

Fast Eddie [[email protected]]

Ongelezen bericht door Fast Eddie [[email protected]] »

Hallo, Hoe zit het dan met onze "betalingsplicht" voor de waterschaps belastingen, geschot belasting en onroerendzaak belasting. Mogen we dan een tegenprestatie terug verwachten van al deze betalingen. Moeten we dan extra dokken om onze eigendommen instant te kunnen houden (of behouden) en daarover ook nog heffingen betalen. Kan uit die heffingen niet een gedeelte worden gereserveerd om de burger te ontzien in de schadepost tgv van de grondwater"over"last. Immers de afdracht voor de waterschappen was toch bedoeld voor het beheersen van de oppervlakte danwel grondwaterpeil. As door weiziging van de "natuurlijke" omstandigheden men niet meer instaat is het behoud van de persoonlijke eigendommen te garanderen dan mag ik toch aannemen dat wij niet meer belast mogen worden. vb. Als een bankinstelling weet dat ik volgend jaar ga overlijden dan krijg ik toch geen hypotheek van 25 jaar !!!

Gesloten