LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips breedbeeld vergoed
Re: Philips breedbeeld vergoed
Bij ons heeft het televisietoestel gisteravond (27-12-2004) de geest gegeven (leuk voor de kinderen in de kerstvakantie en oud en nieuw). Ik denk dat de beeldbuis bedankt is. Daarbij komt nog bij dat het toestel gekocht is bij de megapool en de reparaties worden uitgevoerd door de Haremse Smid. Door de goedheid van de laatste mag ik het toestel zelf brengen in een filiaal te Purmerend, 80 km van mijn woonplaats Den Helder. En als hij klaar, (de vraag is hoelang dit duurt) mag ik hem ook ophalen. Ik heb al een mail naar Philips gestuurd en wacht op een reactie.
Meneer gast u doet zaken met de winkelier, dus philips hiermee niet lastig vallen.
andere gast
Als u na drie jaar iets bij moet betalen is dit logisch, u het nl 3 jaar gekeken. dus 100 euro per jaar is dan
andere gast
Als u na drie jaar iets bij moet betalen is dit logisch, u het nl 3 jaar gekeken. dus 100 euro per jaar is dan
Ook ik heb hetzelfde probleem, net voor oud en nieuw sprong de 28wp8086 spontaan uit en aan, gebeurde al vaker sinds enkele maanden, maar nu kwam het beeld wel erg apart terug, helemaal inks boven in de hoek. Weg gebracht en conclusie is dat de beeldbuis stuk is. de reparateur (doedens,eelde) gaat nu Philips een coulance verzoek sturen, echter het antwoord schijnt nogal eens vrij lang te duren. Dat kan natuurlijk niet met zo'n miljoenen bedrijf. Maar goed, ben benieuwd wat dit gevalletje me gaat kosten.
als je een rechtbijstand verzekering heb schakel deze dan in want de leverancier is wel degelijk verplicht om te zorgen dat er tegen een lagere betaling een nieuwe wordt geleverd.
men hanteerd de prijs van de oude tv maar als er een nieuwe moet komen is deze nu in aanschaf goedkoper vraag om een afschrijvings waarde van dit bedrag.
sommige mensen vinden dat wij niet moeten zeuren, maar het is wel frapant dat er toch veel van dit soort klachten op internet staan.
probeer maar eens de zoekcode breedbeeld zelf heb ik minstens 20 pagina,s vol gevonden
hierbij ook een aantal met bijbetalingen van 60 eoro of niets
dus het probleem wordt wel degelijk erkend
men hanteerd de prijs van de oude tv maar als er een nieuwe moet komen is deze nu in aanschaf goedkoper vraag om een afschrijvings waarde van dit bedrag.
sommige mensen vinden dat wij niet moeten zeuren, maar het is wel frapant dat er toch veel van dit soort klachten op internet staan.
probeer maar eens de zoekcode breedbeeld zelf heb ik minstens 20 pagina,s vol gevonden
hierbij ook een aantal met bijbetalingen van 60 eoro of niets
dus het probleem wordt wel degelijk erkend
Ik ben druk aan het kijken naar een nieuwe breedbeeld TV en zit te dubben tussen een Philips of een Sony.
Wat ik mij afvraag is of het bepaalde type TV's van Philips zijn, want het lijkt mij toch geen slecht merk.
Ik heb wel een ervaring met een Sony 70 cm 3:4 TV die na 3 jaar stuk ging. Die kosten waren toen zo'n 300 gulden, maar werkt al een tijdje weer prima. De reparateur vertelde dat je beter een Philips kon kopen, want als daar wat stuk aan ging waren de kosten bij het zelfde defect ongeveer 200 gulden lager. Dit zou komen omdat Sony wat afwijkende onderdelen in dat soort TV's zou gebruiken wat het erg duur maakt bij reparaties.
Is Philips slechter, even goed of beter dan Sony?
Wat ik mij afvraag is of het bepaalde type TV's van Philips zijn, want het lijkt mij toch geen slecht merk.
Ik heb wel een ervaring met een Sony 70 cm 3:4 TV die na 3 jaar stuk ging. Die kosten waren toen zo'n 300 gulden, maar werkt al een tijdje weer prima. De reparateur vertelde dat je beter een Philips kon kopen, want als daar wat stuk aan ging waren de kosten bij het zelfde defect ongeveer 200 gulden lager. Dit zou komen omdat Sony wat afwijkende onderdelen in dat soort TV's zou gebruiken wat het erg duur maakt bij reparaties.
Is Philips slechter, even goed of beter dan Sony?