LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS chat

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Bramble
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 nov 2004 21:09

SMS chat

Ongelezen bericht door Bramble »

Het is allemaal de grootste belazerij. Vooral bij www.moderating.nl, zij stuurden mij de volgende mail (ingekort)

Daten



Wanneer een klant nieuw is probeer eerst een normaal gesprek met hem te hebben, hoor hem helemaal uit probeer een band te krijgen.


Wanneer hij over daten begint zeg je dat je eerst wat meer wil weten en hem iets beter wil leren kennen.


Wanneer een klant langer als 7 dagen online is gaan we het over daten hebben.
Wanneer je hier niet onderuit kan, maak een date maar niet eerder als over 2-3 weken.


Klanten die heel direct binnenkomen met de vraag ik wil NU sex of ik wil NU daten, daar mag je op reageren wijs ze niet meteen af, vraag van alles aan ze en vertel dan pas dat je niet vanavond kan maar van de week pas.


Laat nooit een klant een hotel boeken of iets dergelijks, zeg dat je dat beter op de dag zelf kunnen doen samen als het klikt dat is veel leuker en spannender.


Beloof nooit om een kaartje foto ofzoiets te sturen, dit maakt het alleen maar lastiger omdat de klant deze toch niet ontvangt. Hetzelfde geld voor bellen, adressen achternamen etc. Vertel nooit zomaar een achternaam, geef nooit de suggestie dat je in een bepaalde zaak werkt en zeg nooit de naam van de winkel/ kantoor etc.

Ook noemen ze een hele lijst met smoesen die je kunt gebruiken om van de date af te komen. Als je je date hebt afgezegd moet je gelijk weer opnieuw een nieuwe date proberen te krijgen. Er waren klanten bij met rekeningen van over de 2000 euro.

Ben er met een week mee gestopt. Kon er niet tegen.

pat600

Re: SMS chat

Ongelezen bericht door pat600 »

ik heb twee weken geleden gereageerd op een date via mobilenights op sbs6. en dus aan de babbelgeraakt, maar de kleine lettertjes waren op tv dus niet goed te lezen. dus na 5 dagen en meer dan 500 smsjes kreeg ik via t-mobile te horen dat ze mn telefoon af gingen sluiten.dus ik vraag waarom en bleek dus in die 5 dagen een rekening te hebben van meer dan 700 euro.die ik snel moet betalen. en dat heb ik dus niet.ik heb nu daar voor een tweede baan genomen om mijn rekening te voldoen. ik hoop meer reactie,s te lezen hierover in dit forum gr. pat

June
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 nov 2004 23:03

Re: SMS chat

Ongelezen bericht door June »

Kijk even bij het andere onderwerp die hier over gaat pat. Daar staat meer info over deze praktijken.

Groetjes
J

Gesloten