LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spyware -stap 1????

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
aml [[email protected]]

spyware -stap 1????

Ongelezen bericht door aml [[email protected]] »

hallo, Is er iemand die mij kan helpen bij stap 1 (stappenplan verwijderen spyware). Volgens de eerste stap moet ik een beveiligingsscherm zien, maar deze krijg ik niet in beeld. Waardoor ik niet weet hoe ik verder te werk moet. Ik krijg n.l. installatieprogramma's in beeld (updates van microsoft windows) De vraag die ik heb is......Kan ik stap 1 overslaan en gewoon naar stap 2 gaan of is die eerste stap belangrijk om uit te voeren? En hoe krijg ik dat beveiligingsscherm dan in beeld? Ik hoop dat ik van iemand een reactie zal ontvangen. Alvast bedankt!!!!!! vriendelijke groet anja

Gast

Re: spyware -stap 1????

Ongelezen bericht door Gast »

Als het goed is moet je kunnen kiezen tussen 2 groene pijltjes Snelle installatie (aanbevolen): essentiële updates voor de computer . of Aangepaste installatie: essentiële updates en optionele updates voor de computer. Op één van de twee kiezen en dan moet een beveilingswaarschuwing komen. Zie je het dan wel . Zo niet dan is dat al geinstaleerd . Ook je beveiliginginstellingen kunnen er laag staan dan kan je beter hoger zetten.

Gast

En o ja : Dat kan je o.a . controleren in Internet Explorer > Extra >internet opties >Tablad Beveiliging kiezen .

Gast

Download eerst het anti spyware programma van je keuze en scan eerst je computer op spyware voordat je microsoft update gebruikt, door aanwezigheid van spyware kan de update ook verkeerd gaan.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic bestaat al. Deze wordt gesloten. Radar Internetredactie

Gesloten