LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tatoeages verwijderen

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: Tatoeages verwijderen

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb zelf ook een tattoo op mijn onderrug
die heb ik laten zetten toen ik 17 jaar was
inmiddels heb ik hem al 3 jaar en ik wil hem heel
graag laten verwijderen alleen het probleem is
dat ik niet weet wat je er aan over houd en of 'ie
wel helemaal weg gaat. Kan iemand mij daar meer
informatie over geven wat de beste laser behandeling is

patty7051

Ongelezen bericht door patty7051 »

Hallo allemaal,

Ik had een stuk op dit forum gezet over tatoeage verwijdering, wat ik had laten doen bij HolymedHealing in Almere, die intussen hun website hebben aangepast en GEEN tatoeages meer verwijderen, ra ra ra hoe zou dat nou komen?

Maar ik heb wel een HELE tip voor mensen die geduld en tijd hebben om echt hun TATTOE te laten verwijderen.
Er is een bedrijfje in Doetinchem, met de naam BodyDecorations,
www.bodydecorations.nl
Ze hebben daar een speciale techniek om tattoes te verwijderen. Gegarandeerd geen littkekens. Ik heb daar zelf ervaring mee, maar omdat ik ongeduldig was, ben ik naar Holymed gegaan.

Neem contact op met hun of kijk op de website en zij kunnen je dus ECHT helpen, zonder littekens.

Groetjes, Patty

Gast

geloof jij jezelf? Tatoeages verwijderen zonder littekens is onmogelijk. En al helemaal met de methode die hun aanbieden. Een tatoeage gaat door je opperhuid heen. Anders zou vervellen al genoeg zijn om hem weg te laten gaan. Op het moment dat je een wond veroorzaakt (en gezien hun verhaal over korsten doen ze dat) heb je een reele kans op littekens. Mensen, laat je niet verleiden door dit soort oplichters. De kans is erg groot dat je litteken lelijker wordt dan dat je tatoeage nu is.

Bommel

Ongelezen bericht door Bommel »

IDD,....

Hoe kun je nu geen lidteken overhouden van een korst vorming.. iedereen weet toch dat als je de huid beschadigd er een lidteken achterblijft..

Met lazer beschadigen ze de huid absoluut NIET.. je hebt geen brandwonden of wondjes .. de huid is na de behandeling nog compleet intact.. hij is wat warm en dat trekt na een dag of 2 weg..maar er zijn GEEN wondjes..

dat is dus ook waarom de kans op lidtekens veel kleiner zijn met lazer..
Het enige nadeel van de lazer is dat er een kleine verkleuring over kan blijven...maar geef nu zelf ook toe.. liever een verkleuring dan een lidteken!

Angelluve

Ongelezen bericht door Angelluve »

Graag wou ik reageren op de uitzending over het verwijderen van tatoes.
De getoonde beelden(foto's) waren niet mooi om te zien en zoals men zei, zullen deze wonden wel pijn gedaan hebben en doen.
Toch begrijp ik deze mensen niet.
Wie verplicht hen een tatoe te zetten? Men weet als men dat heeft, dit meestal voor het leven is.
Indien me deze toch wil laten verwijderen, vraag dan op verschillende plaatsen aan hoe men dat doet, wat het kost en de mogelijke gevolgen.
Ik heb zelf een piercing laten zetten en na 2 dagen begon deze te ontsteken.
Ik heb geen klacht in gediend omdat het iets is wat ik zelf wou en wist wat mogelijke gevolgen waren.
Ik heb eigenlijk geen medelijden met deze mensen die het laten verwijderen hebben en nu problemen hebben.
Gelieve in het vervolg verschillende mogelijkheden te bekijken van tatoeverwijdering.
[/b]

Bewust-ZIJN

Ongelezen bericht door Bewust-ZIJN »

Beste lezers,
ik heb met afschuw gekeken naar het 'werk' van sommige personen.
Ik heb zelf een praktijk met een website, op deze website verkoop ik ook vitaminesprays van Vitamist. Bij één van deze sprays had ik staan dat het gebruik van deze spray maakte dat je geen verkoudheid zou krijgen. Dit is natuurlijk een boute uitspraak, maar wel een uitspraak die gefundeert is op talloze verhalen van cliënten.
Zo had ik ook een andere foute uitspraak gedaan bij een ander product nl. dat het zou maken dat mensen met kanker minder bijwerkingen zouden hebben. Weer ga ik hier af op wat cliënten tegen me vertellen. Ik had de ziekte kanker niet mogen noemen (KOAGKAG).
Het onderstreepte maakte dat de 'Keuringsdienst van waren' mij een forse boete heeft opgelegd van € 680. - .
Sorry mensen, dit was m'n inleiding. Ik vind het onbegrijpelijk dat deze 2 'bedrijven' gewoon door kunnen gaan met wat zij hun werk vinden. Dat er op deze misleiding geen straf staat vind ik al helemaal vreemd.

w.schakel

Ongelezen bericht door w.schakel »

Geachte Redactie,

Hierbij wil ik graag even reageren op uw uitzending van 7 februari 2005.
Ik heb vorig jaar mei ook een tattoeage laten verwijderen bij de firma Holymed in Almere. Deze stap heb ik genomen nadat men mij had verzekerd dat de verwijdering geen problemen zou opleveren en het resultaat een volledige gave huid zou zijn, zonder littekens.
Na de verwijdering, precies zoals omschreven in uw programma, begonnen de problemen. Ten eerste was het zeer pijnlijk en een grote open wond. Vervolgens begon de wond te zweren wat tot nog grotere probleem leidde. Na een anderhalve maand aan getobt te hebben ben ik vervolgens maar naar mijn huisarts gegaan. Deze schrok enorm en kwam met de mededeling dat er een lichte vorm van fijt was ontstaan en dat de wond ernstige gevolgen zou hebben als er niet direct proffesionele hulp zou komen. Vervolgens is mijn huisarts tot behandeling overgegaan in samenwerking met de dermatoloog in het ziekenhuis te Gouda. Ik ben nu ruim een half jaar verder en ben onder behandeling bij een huidarts in het zelfde ziekenhuis. Deze heeft mij vorige week te kennen gegeven dat huidtransplantatie voorlopig nog niet mogelijk is daar de huid onder aan de plek van de verwijderde tattoeage flinterdun is en dus te dun om wat mee te doen en de huid bovenaan de plek ernstig littekenweefsel heeft.

Graag zou ik in contact komen met mede-lotgenoten en vernemen of er wellicht een gezamelijke actie tegen Holymed gevoerd kan gaan worden.

Mijn e-mail adres is: [email protected]

fredb

Ongelezen bericht door fredb »

Beste Radar,

Wat ik vreemd vind aan uw programma, dat alleen de negatieve kant word belicht. Natuurlijk kan je de vraag stellen of het etisch verantwoord is wat hier gebeurd, maar is een tatoeage laten zetten wel etisch verantwoord? Deze mensen hebben echt spijt van hun tattoo en willen deze kost wat kost kwijt. Ik had graag gezien dat in de uitzending de voor en tegens werden besproken. Nu worden de mensen die al met veel spijt van de tatoo zitten nog eens bang gemaakt. Zelf ben ik 2 maal met mijn vriendin bij Detattoo geweest en alles ziet er nog goed uit, dus we kunnen er nog niet echt een mening over geven. Maar wat nu stoppen of doorgaan. Laser is ook niet echt een optie, want dat word ook door niet medische uitgevoerd.
Denk dat het beter was geweest dat Henk Aalten van Detatto (die trouwens wel heel moedig aanwezig was) ook de kans had moeten krijgen om het tegendeel te bewijzen van behandelingen die wel goed zijn gegaan, want volgens mij gaat het bij Detatto maar om 1 klacht en zijn die andere klachten van Hollymedhealing en die ook niet wil reageren.

Gr.
Fred

Patrick Cuypers

Ongelezen bericht door Patrick Cuypers »

http://www.tattooverwijdering.be
Het is heel goed dat de wanpraktijken aan het daglicht bekend worden gemaakt.

Enkel vindt ik het jammer dat er geen enkel voorbeeld van tattooverwijdering zonder littekens aanwezig was.

Ook in Belgie vinden deze praktijken plaats.
Het kan ook zonder littekens, Body metals in Sint Niklaas werkt met een rubylaser. Neem kontakt met hen op, ze zijn bereid om jullie met behandelde personen in kontatk te brengen die WEL litteken vrij behandeld zijn.

De techniek bestaat, enkel is deze moeilijk te vinden
:P

Gast

Maar wat nu stoppen of doorgaan. Laser is ook niet echt een optie, want dat word ook door niet medische uitgevoerd.

Uhm Fred..

Lazers worden WEL door medici uitgevoerd..
Ik mag 24 februari weer onder behandeling in het EMC in Bosch en Duin
Ik wordt daar behandeld door Dr Altink die ook verbonden is aan het Universitair Medisch Centrum in Utrecht (UMC)

Het enige is wel dat Lazer een stuk duurder zal zijn als alle hier voor genoemde methodes.

De huid gaat bij Lazeren dus niet stuk en behalve een wat warm gevoel hou je er dus niets aan over..OOK GEEN LIDTEKENS...

Gast

LiD tekens is littekens Een lid is ies heel anders ;-)

ollie

Ongelezen bericht door ollie »

als van aalten slim was geweest had ie een aantal mensen bij wie het wel goed is gegaan meegenomen naar de studio maar dat heeft ie ook niet gedaan (waarschijnlijk bestaan ze niet), dus heeft ie zich twee keer goed voor *** gezet, de eerste keer met de verborgen camera en vervolgens naar de studio komen zonder bewijs, terwijl hij vertelt dat er heel veel wel tevrede klanten zijn, en wat ik ook niet begrijp is dat er gezegd word door sommige mensen als je een tattoo zet dan is dat voor het leven en wil je het laten weghalen en je krijgt littekens dan is het eigen schuld dikke bult, kijk als je een oorbel laat zetten als klein kind kun je hem uitdoen als je het niet mooi meer vind, maar een tattoo niet dus ga je laseren of wat anders maar wel met de bedoeling dat het er fatsoenlijk uit komt te zien je betaalt er tenslotte ook geld voor en ieder mens kan spijt krijgen in z,n leven dus u ook.

uit roosendaal

Ongelezen bericht door uit roosendaal »

hallo alemaal bij mij zijn er 2 tatoos verwijderd door middel van laser, ik ben zeer tevreden je ziet er echt helemaal niets meer van echt een staaltje vakmanschap het kan dus echt en ik heb dan ook met verbasing gekeken naar de uitzending wat een littekens ik wens iedereen succes en kan iedereen in iedere geval aanraden om zijn tatoos te laten verwijdren dmv laseren ik zelf ben daarvoor in breda geweest groetjes denise

lasergast

Ongelezen bericht door lasergast »

:? Jammer dat de indruk word gewekt dat je geen tattoo,s kunt verwijderen zonder grove littekens.

Het is wel degelijk mogelijk, na jarenlang onderzoek in talloze medische klinieken en centra,s is er een techniek ontwikkeld die weliswaar met een minimum aan littekens, tattoo,s kan verwijderen.

Surf eens over het net en bekijk de reactie,s van de dermatologen
klinische experts, ingenieurs en patienten die met een laser werken of behandeld zijn.

Inderdaad zijn er meerdere behandelingen nodig voor een tevreden resultaat maar het is absoluut mogelijk.

de Beste laserapperatuur op dit moment zijn de zgn Rubylaser of de (double) Q-switcht yag laser. deze laatste kan zelfs alle kleuren verwijderen omdat deze 2 of zelfs 4 laserlengte,s heeft en de rubylaser vaak maar 1.

Succes!

ton loman

Ongelezen bericht door ton loman »

hallo , ook zo geschrokken van de laastste uitzending ? ik ben Anton Loman en eigenaar van laser praktijk "vossius " te Amsterdam . Wij werken nauw samen met de heer E v.d. Velden . Bij deze bieden wij de 'slachtoffers " van Detattoo en /of Holymed een (gratis ) consult en proefbehandeling aan . Ben je geinterresseerd , neem dan contact met ons op . 020-4713635 . Laat de moed niet zakken , we vinden wel een oplossing voor je probleem . [/b]

kijker

Ongelezen bericht door kijker »

Hallo kijkers

Ik wil graag een reactie van de gast UIT ROOSENDAAL.
Wil je misschien het adres van de tatoeageverwijderaar uit BREDA noteren zodat ik kan overwegen of ik daar mijn tatoeage kan laten verwijderen.

Ikzelf ben 1x bij detattoo geweest maar tot zover is alles goedgegaan en heb geen littekens. Na alle reacties ben ik een beetje bang geworden en wil graag naar een andere praktijk overstappen maar weet nog niet welke. Ikzelf kom uit de regio Den Bosch. Graag wil ik van iedereen positieve reacties horen.

Alvast bedankt

Silvana

Ongelezen bericht door Silvana »

Er kan nou wel gezegd worden dat ze niet het zielige slachtoffer moeten uithangen maar het is wel erg triest dat als iemand spijt krijgt van zijn/haar tatoeage en het dan wil laten verwijderen,dat er dan van die zaakjes zijn die beweren dat ze het littekenloos weg kunnen halen waar mensen vol hoop naar toegaan om vervolgens verminkt te worden! En ik vind dat het juist goed is dat Radar deze oplichterij laat zien evenals het goed is dat die vrouwen hun verminking lieten zien,zo zien de kijkers het bewijs.
Zelf heb ik ook vroeger tatoeages laten zetten waar ik later spijt van kreeg,mij werd door de huisarts het Refaja ziekenhuis in Dordrecht aanbevolen waar ze beweerden dat ze het konden verwijderen met een laser zonder littekens eraan over te houden.Ik werd behandeld daar door Dr.Sonneveld en ze heeft gewoon gelogen en mij als een proefkonijn gebruikt(1992),ik heb lelijke dikke littekens eraan overgehouden. Dus ook in een ziekenhuis hoeft het niet betrouwbaar te zijn.

Gast

Ik heb zelf ook een aantal tatoages en er is toch iets wat ik niet begrijp. De mevrouw op tv (beide bovenarmen) had na 2 jaar spijt gekregen. Dat vind ik stom. Laat je op je 17e een tattoage zetten en heb je er nu spijt van, dan begrijp ik het wel een beetje. Maar volwassen en na 2 jaar spijt, vind ik echt heel dom. Net zoals Bommel, eerder op dit forum, die laat verwijderen omdat haar vriend er niet tegen kan. Opzouten met m. Als ie echt van je houd..........

En tegen Susie wil ik zeggen: Eigen schuld doet ook pijn!

RiaW

Ongelezen bericht door RiaW »

Zelf heb ik 20 jaar geleden één van mijn 13 tatoeages laten verwijderen door een huidarts, waarbij de bovenste huidlaag werd weggeschuurd met zout en er daarna een zalf opging die de inkt eruit zou trekken. Deze tattoeage is weg, maar deze methode liet wel een litteken over, alsof het verbrand is geweest.

Nu laat ik sinds ruim twee jaar mijn overige tattoeages verwijderen door middel van de Ruby laser in Den Haag, waar ik zeer tevreden mee ben. Al enkele tattoeages zijn verdwenen zonder littekens achter te laten. Ik ga hier mee door tot alle tattoeages weg zijn, hoe lang het ook mag dure, hoeveel het me ook zal kosten. Want de prijs van het aanbrengen van de tattoeages was veel hoger voor mij, die in warme zomers met lange mouwen heb rondgelopen. Deze zomer zal ik voor het eerst sinds jaren weer met korte mouwen kunnen lopen, en in badpak kunnen lopen zonder schaamte.

Omdat de pijn van de laserbehandeling pijnlijk kan zijn, krijg ik via de huisarts de verdovende Emla zalf, welke bijdraagt aan mijn enthousiastme alle tattoeages weg te laten halen met de Ruby laser. Ik ben blij dat deze mogelijkheid bestaat!

_Kim_

Ongelezen bericht door _Kim_ »

Om nog maar eens te benadrukken dat het hier niet gaat om de discussie of je wel of geen spijt mag hebben van je tattoo wil ik het volgende nog eens benadrukken: Het gaat hier om een bedrijf dat garandeerd dat zij in één behandeling, pijnloos en littekenvrij tatoeages kunnen verwijderen. Uit de reacties is wel gebleken dat dit dus onmogelijk is. Dit betekend dat deze bedrijven niet nakomen waar zij mee adverteren en niet het produkt of de dienst leveren waar de klant voor betaald heeft. Dit moet toch volgend onze wetgeving aangepakt kunnen worden.
De foto's van mijn tattoo en het overgebleven litteken vind je hier http://laurens.knapen.com/tatoo/

Gesloten