LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] trage computer nadat ik spyware geinstaleerd heb????????
trage computer nadat ik spyware geinstaleerd heb????????
Hallo allemaal, Na de uitzending ben ik in zware paniek spyware wezen downloaden. Ik had er zoon 344 Nadat ik ze verwijderd had kreeg mijn computer opeens problemen. Meer dan daarvoor. Hij werd traag, fout meldingen en mijn word doet het niet meer. Wat moet ik doen????
Re: trage computer nadat ik spyware geinstaleerd heb????????
verwijder wat je hebt gedownload en kijk dan via download.com naar bijv ad aware deze is goed en makkelijk in gebruik voor het verwijderen van cookies welke ook vertragen.daar kan je ook spyware downloaden
heb hetzelfde gehad met de pc van mijn kids advies van mij is gewoon het stysteem formateren en het gehele software van uw pc er op nieuwe er op zetten tevens alle updates van microsoft uitvoeren en ook een goede firewall en virus scanner instaleren tevens dezen geregeld updaten en Ad-ware instaleren ook hier ff kijken of er een update is en daar na het gehele systeem ff scannen dan moet het goed gaan tevens nooit op iedere popupmelding die u in het beeld krijgt op ja of next klikken u haalt hierme al veel rommel binnen af en toe ff op internet explore gaan staan het icoon op uw desktop en dan met de rechtermuis knop op eigenschappen cookies verwijderen aan klikken bestanden aan klikken ook alle offline items verwijderen aan vinken en geschiedenis verwijderen kan ook geen kwaat u zult zien u hout uw systeem snel en fris ik hoop dat ik hier mee en beetje van dienst heb kunnen zijn groetjes pd3gh radiozendamateur
Wie weet of het mogelijk is dat derden middels spyware ook overboekingen via internetbankieren kunnen doen?
Spyware niet . Dat zijn meestal Trojans waarmee ze je systeem mee binnen binnen dringen. Neem een goede Firewall als je die nog hebt. De ene bank is beter beveiligd als de ander.Geplaatst op 01 Nov 2004 23:55 door John Hendrix Question Wie weet of het mogelijk is dat derden middels spyware ook overboekingen via internetbankieren kunnen doen?
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. TROS Radar Interntredactie